Lando
A spanyol nagydíj következik. És immáron autóm is van. Átszerződtem a RedBull-hoz. Kicsit félek, mintha eladtam volna a lelkemet, de a McLaren nem akart idén versenyeztetni, nekem meg már kell. Amúgy meg bárki beülne egy ilyen autóba. Max jó barátom volt eddig. Most talán a legnagyobb vetélytársam. Nincs mit tenni, itt már csak mi különbözünk.
Szerencsére a buliban felszedett csajok Monacoban lekoptak. Találhattak nagyobb halat. Mondjuk ott nem nehéz. Így egyedül vagyok a monacoi lakásunkban, vagyis lakásomban. Valahogy nem tudom magam túltenni azon, hogy Mara elköltözött. Üres utána minden. És ő pedig Leclerc társaságában van valószínűleg és nem is fáj neki a hiányom. A telefonomhoz nyúltam és az Insátára nyomtam. Amarának akartam írni, de nem találja a kereső.... Bepötyögtem Jen nevét.landonorris: Szia! Itt Lando. Nincs kedved találkozni?
Írtam le gondolkodás nélkül a kb. ismeretlen csajnak. Valószínűleg ezerszer értelmesebb mint akiket buliban szedtünk össze. Nem kellett sokat várni és jött is a válasz.
jen_taylor: Szia! Gratulálok! Egy kávé?
Fúj! Miért iszik minden nő kávét?! A hideg is kiráz tőle. De hát na, legalább eltereli a figyelmem.
landonorris: Hova mehetek érted?
A leghétköznapibb autóm kulcsát vettem elő, hogy azzal induljak a lányért. Nem kéne a médiába pletyka miatt bekerülni, amíg le nem cseng a RedBull dolog. És Jennek se biztos, hogy jót tesz az állásának. A hotelhoz kellett érkeznem, mivel most végzett a műszakjával. Hosszas nézelődés és pár üzenet után megtalált Jen a forró délutáni időben.
-Szia! - Szállt be mellém.
-Szia! - Hajoltam át, hogy puszit adhassak, de véletlenül összefejeltünk és mindketten nevetésben törtünk ki.
-Aú! Azt hiszem erre kell egy borsó! - Fogta a fejét a lány.
-Akkor kávé helyett borsót kérsz?- Vigyorogtam mint a vadalma. -Bízol bennem? -Félve bólintott egyet Jen. - Otthon van egy a fagyóban. De csak ha nem félsz, hogy eladom a veséd!
-Te nem félsz, hogy kirabollak vagy eladom az egészet a médiának? - Csillogó szemmel kóstolgatta a határokat.
-Igazából, de kurvára félek. De néha élni kell. - Tártam szét a két karomat. Jen óriási mosollyal díjazta a válaszom. És bólintott egyet.
Hamar hazaértünk. Igaz nem terveztem, hogy valaki feljön hozzám, de nincs rejtegetnivalóm. A konyhába mentem egyből és a fagyóból kivettem a fagyasztott zöldséget és a lány kezébe nyomtam. Aki sokáig csak forgatta azt.
-Ez. Ez bab! - Annyira nevetett, hogy nem tudta abbahagyni. Én meg csak néztem és örültem, hogy van társaságom.
A nap hátralévő részében kaját rendeltünk. Megmutattam neki a szimulátort és kihívott egy versenyre. Hagytam hogy a helyemen játszon én pedig összedobtam magamnak egyet fotellal és könyvekkel kiegészítve. Azt kell mondjam nem is olyan ügyetlen. Miután az egyik versenyt DNF-el elintéztem hátrafordulva végignéztem Jenen. Szőke hosszú haja van, napbarnított bőre, és formás alakja. Nem hasonlít a modellekre akikkel eddig dolgom volt, de Amarára sem, és most nekem pont erre van szükségem hátha elfelejtem, hogy mennyire elbasztam mindent.
-Miért pont egy hotelben dolgozol? - Zavartam meg játék közben, mert furdalt a kíváncsiság. Egyáltalán nem tűnik olyannak mint akinek csak ott lehetne munkája.
-Mert valamiből fizetnem kell a lakásom és az egyetemi tandíjam. - Válaszolta úgy, hogy fel sem nézett a játékból. Ez azt jelenti, hogy most gondolkodás nélkül válaszol bármire.
-Mit tanulsz?
-Kommunikációt.
-Miért pont azt?
-Ez tetszett.
-Hol akarsz majd dolgozni?
-Még nem igazán tudom. Van még fél évem kitalálni.
-El jössz velem a spanyol nagydíjra? - Jen riadtan nézett rám, az autója pedig belement a falba. -Az ott drága lesz a csapatnak. Örülj ha nem rúgnak ki. - Bólintottam a képernyő felé vigyorogva.
-Miért kéne mennem? -Kérdezett vissza figyelmen kívűl hagyva a játékot.
-Nem tudom. Bírlak. - Rántottam vállat.
-Nem tudok a munkám miatt.
-Akkor felveszlek. Közösségi médiában mennyire vagy jártas?
-Mint minden korunkbeli? Na jó meg volt pár órám még az egyetemen.
-Na akkor fel vagy véve! - Vigyorogtam a lányra, ő pedig félve visszamosolygott rám.
————————————————————
Sziasztok!
Na mit szóltok a Brit Nagydíjhoz? 😍🤭 Őszintén rég örültem ennyire. Mondjuk megijedtem a hard gumiktól, és szegény Oscarnak se lett jó SC, de sajnos ez már ilyen. Lando nagyon megérdemelte végre. És látszott rajta, hogy milyen boldog. 😍
Egyik kedvencem az volt, amikor Lando nagymamája Oscar mögé bújt el. Hát milyen aranyos volt már! 🤭
A Ferrari stratégiát hagyjuk...Carlos se tudja mint kiderült...
Észrevettétek már, hogy Landoval mindenki kedves? Tegnap mindenki neki gratulált először. Szerintem fix jófej a csávó. (Itt a könyvemben felruháztam más tulajdonságokkal is! Ne tévesszen meg senkit!)
Magyar Nagydíjra ki mit tippel?Puszi Ny ✨
ESTÁS LEYENDO
A kormány felett (A kormány mögött 2.)
RomanceAmara és Lando története folytatódik... A kormány mögött könyv folytatása, így javaslom csak azután kezd el ezt! 🤭 Vajon a beleset összehozza őket, úgy, ahogy azt mindenki gondolná? Vagy az élet mást írt előre számukra? A történet eltér a valóságt...