01x02
- Clary musimy iść - Powiedział Simon.
Clary spojrzała na Simon'a.
- Simon, myślimy, że Jace może nam pomóc - Odpowiedziała Clary.
- Co? - Zapytał zszokowany Simon.
- Chociaż nie lubię Clary, a ciebie uwielbiam. Clary musi odkryć prawdę o swojej rodzinie, więc Clary ma rację - Zgodziła się Dawn.
Jace, Buffy i Dawn zaczęli wchodzić po schodach, a Clary wciągnęła Simon'a na górę. Buffy szła z Dawn, aby znowu jej nie stracić.
- Chodź - Powiedziała Clary.
- Skąd mamy wiedzieć, że ten facet z Mc Jaguara nie będzie próbował...
- Przyziemny - Przerwał mu Jace, odwracając się do niego twarzą. - Nie mamy czasu.
Buffy i Dawn czekały przy drzwiach. Jace odwrócił się i pobiegł w górę pozostałych schodów. Clary złapała Simon'a za ramię i pociągnęła go w górę i otworzyła drzwi i przytrzymała je otwarte dla wszystkich. Gdy wszyscy przez nie weszli, zamknęła za sobą drzwi.
Jace podwinął rękaw i wyciągnął Stelę. Narysował runę na swoim nadgarstku, podczas, gdy Simon patrzył na Clary i Dawn z przerażonym wyrazem twarzy.
- Simon wiem, że nie znamy się długo, ale musisz mi zaufać i iść z nami - Szepnęła Dawn, która włożyła rękę na policzek Simon'a I patrzyła mu o oczy.
- Ufam ci Dawn i oddałbym za ciebie życie, ale on jakby się palił - Odszepnął Simon.
Jace złapał Simon'a za rękę i Simon natychmiast zaczął wariować.
- Kolego, co się dzieje? Nie jesteś w moim typie, ja nawet nie... - Simon przestał się wiercić i powoli wszystko, co widzieli Nocni Łowcy. Buffy zaczęła się śmiać z tej sceny.
Uśmiechnięty Jace odsunął rękę od Simon'a.
- Co? - Powiedział Simon. - Clary, czy toczy się wojna, o której nie wiem?
- Teraz jest - Powiedział Jace, idąc dalej w głąb instytutu.
- I myślę, że mama jest w centrum wszystkiego - powiedziała Clary, podążając za Jace'em.
- Idziesz? - Zapytał Jace Simon'a.
- Tak - Odpowiedział Simon idąc za Clary. - Co to za miejsce?
Buffy podążyła za Jace'em do jednego z ekranów, gdy Simon zajmował miejsce. Wszystko, od ludzi po technologię i broń przyprawiały go o dreszcze.
CZYTASZ
𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐒𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰𝐡𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝
ParanormalW której dwie siostry - Buffy i Dawn Summers, po ostatnich wydarzeniach w Sunnydale, przeprowadzają się do Nowego Jorku, aby rozpocząć nowe życie i przypadkowo wejść do świata Nocnych Łowców i walczyć z nadchodzącym złem. Lub W którym Alec LIghtwo...