𝟒𝟓. 𝐁𝐢𝐚ł𝐚 𝐀𝐬𝐢𝐞̚𝐠𝐚

46 5 0
                                    


Jakiś czas później Clary, Jace, Buffy i Magnus przeszli przez portal do domu Ragnor'a.


- Gdzie jest dom Ragnor'a? - Zapytała Buffy.


- Dom Ragnora jest po drugiej stronie tych pól - Odpowiedział Magnus, kiedy wskazał na otaczającą zieleń, kiedy szli.


- Zróbmy to szybko. Porozmawiamy z Ragnor'em i przeniesiemy go do instytutu, zanim ktoś odkryje, że nas nie ma - Stwierdził Jace.


- Więc jak to jest mieć siostrę? - Zapytał Magnus Jace'a, kiedy szli dalej.


- Nie chcę o tym rozmawiać  - Odpowiedział Jace, nie zatrzymując się.


- Co, więc teraz będziemy tylko kumplami z pracy? - Zapytała Clary, kiedy chciała przejść obok Jace'a. - Zajmij się misją i całkowicie zapomnij, o tym co powiedział Valentine


- Tak, brzmi to jak plan. Bo co chcesz, żebym powiedział, Clary? Że pociągała mnie moja siostra? - zapytał Jace Clary.


- Fakt. Brat i siostra często czują do siebie pociąg. Kiedyś znałem tę jedną parę w starożytnym Egipcie... - Zaczął mówić Magnus, ale Buffy mu przerwała.


- Magnus'ie przestań opowiadać tą historię, bo nie pomagasz tej dwójce - Powiedziała blondynka, która chciała zakończyć jego historię.


- Może to wszystko będzie miało sens, kiedy obudzimy Jocelyn. Skoro ona jest także matką Jace'a, może... -  Zaczął mówić Magnus, ale tym razem przerwał mu Jace.


- Nie mów tak więcej.  To Maryse jest moją matką, a w najlepszym wypadku Jocelyn jest kobietą, która mnie porzuciła - Powiedział zły Jace.


- Hej, to nieprawda. Moja matka nigdy nie opuściłaby syna. Myślała, że ​​nie żyjesz - Westchnęła Clary i próbowała usprawiedliwiać czyny swojej matki. 


- A może po prostu mnie nie chciała - Powiedział Jace do Clary.


- Nie znasz jej, Jace - Wyszeptała cicho Clary.


 - Uważaj! - Zawołał Magnus szmaragdowozielone płomienie wypaliły się i stworzył coś w rodzaju ściany.


- Zgaduję, że to próba Ragnor'a, by chronić swoje legowisko - Stwierdziła blondynka.


- To ściana ognia, przez którą mogą przejść tylko osoby o czystym sercu i zamiarach. Dlatego jest zielona - Wyjaśnił Magnus, kiedy patrzył na Jace'a, Buffy i Clary. - Jesteście gotowi?


Wszyscy wymienili spojrzenia, zanim przeszli przez ogień. Wrażenie było dziwne. Ogień nie był gorący, a kiedy ogień ustąpił Buffy rozejrzała się dookoła i zobaczyła tylko Clary. 


- Gdzie jest Magnus i Jace? - Zapytała Buffy.


𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐒𝐮𝐊𝐊𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐚𝐰𝐡𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐚𝐫𝐥𝐝Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz