𝟑𝟑. 𝐋𝐲𝐝𝐢𝐚 𝐁𝐫𝐚𝐧𝐰𝐞𝐥𝐥

58 6 0
                                    



Po wskrzeszeniu Simon'a Buffy, Dawn i Jace ścigali Raphael'a, Spike'a i Simon'a. Wybiegli z alejki i skręcili w ulicę, ale nigdzie nie było widać Simon'a.


- Przysięgam, jeśli ten dzieciak zniszczy mi kurtkę to go zabiję - Powiedział zły Raphael.


- Gdzie jest Simon? - Zapytała Dawn i rozglądnęła się szukając swojego zmartwiałego chłopaka. Dawn martwiła się o Simon'a, który nie wiedział co się z nim dzieje po przemianie w wampira.


-  Nie martw się Dawn twój chłopak wróci  - Powiedział pocieszająco Raphael i poprawił swoją kurtkę.


- Pozwoliłeś mu odejść? Powiedziałeś, że się nim zaopiekujesz. - Odpowiedział Jace.


- Simon musi sam chcieć być wampirem, a nie zmuszać go do tego - Odparł Spike.


- Boże co ja zrobiłam - Powiedziała zrozpaczona Dawn.


- Simon nie będzie wiedział, że wy go wskrzesiłyście - Stwierdził Raphael.


– Ale musimy powiedzieć mu prawdę, bo to mój najlepszy przyjaciel i chłopak Dawn - Powiedziała Clary.


- Kiedy już go okiełznasz, obudzi Clave jako przekonujący dowód na to, że Camille złamała porozumienia. Właściwie jako nowy przywódca... - Zaczął mówić Spike, ale wkurzona Dawn mu przerwała.


- Dobra, po prostu przestań mówić, bo mam dość! Nie obchodzi mnie twoja wampirza polityka! - Krzyknęła zła Dawn.


- Uspokój się Dawn. Znajdziemy Simon'a, ale zrozum, że Raphael potrzebuje Simon'a dla Clave, a my natomiast potrzebujemy Raphael'a dla Simon'a To nazywa się obustronna korzyść - Stwierdziła Buffy. 


- Gdziekolwiek znajduje się mój chłopak, na pewno jest sam, przestraszony i głodny - Powiedziała poruszona Dawn.


- Zadzwonię do nas, kiedy się pojawi. Będzie potrzebował naszej pomocy -  Powiedział Raphael całej czwórce.


 Buffy wróciła do Jace'a i Clary.


- Myślę, że mamy już dość twojej pomocy Raphael - Wymamrotał Jace, kiedy dwa wampiry zniknęły. Jace wyciągnął telefon.


- Co robisz Jace? - Zapytała Clary.


- Dzwonię do Alec'a - Odpowiedział Jace. Jace zadzwonił do Alec'a, a ten odebrał po chwili.


 - Alec, potrzebujemy cię


Buffy była zdziwiona, że Alec odebrał telefon od swojego parabatai, a nie odebrał od niej. Nie wiedziała co się dzieje i czy czymś go wkurzyła.


Jace przełączył telefon na głośnomówiący. 


𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐒𝐮𝐊𝐊𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐚𝐰𝐡𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐚𝐫𝐥𝐝Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz