- Faith co za niespodzianka dawno ciebie nie widziałam. Wszystko w porządku z pogromczyniami wampirów? - Zapytała ją Buffy, która nie spodziewała się wizyty Faith, chociaż po zniszczeniu Sunnydale i śmierci ich ukochanych zaczęły wspólnie współpracował, aby trenować nowe pogromczynie wampirów.
- Miło się widzieć B. Willow opowiedziała mi o wszystkim, co wydarzyło się od twojego przyjazdu do Nowego Jorku. Są plotki, że kogoś poznałaś po śmierci Spike'a i masz chłopaka. Chociaż nikt nie kim jest. Poza tym nie wiesz jak tęskniłam za tobą tęskniłam i naszymi wspólnymi przygodami - Powiedziała z uśmiechem i przytuliła swoją przyjaciółkę, a ta odwzajemniła przytulenie.
- Ta plotka jest prawdziwa, ale jeszcze nikt nie wie, że jestem z tą osobą w związku. Też tęskniłam za tobą Faith, ale teraz pomagam Magnus'owi uratować wilkołaka, który został ranny przez pewna wkurzającą i samolubną rudowłosą dziewczynę. Ona od kilku dni irytuje mnie swoim zachowaniem i obecnością, ale potem opowiem Ci więcej - Stwierdziła blondynka.
- Okej B - Stwierdziła Faith i obie poszły do Magnus'a.
- Buffy wróciłaś i kim jest tak piękność? - Zapytał Magnus, gdy zobaczył Buffy z piękną nie znajomą dziewczyną.
- To moja przyjaciółka Faith z Sunnydale. Też jest pogromczynią wampirów - Powiedziała Buffy. - Faith to jest Magnus
- Miło się poznać Magnus
- Nawzajem Faith - Powiedziała z uśmiechem Magnus. Magnus w Faith widział kombinację piękna i mocy.
- Dobra poznaliście się, ale na romanse czas później. Teraz trzeba pomóc Luke'owi
- Dobra, ale nigdzie się nie wybieraj Faith po tym porozmawiamy przy drinku - Powiedział uwodzicielskim głosem Magnus.
- Okej
- Dobra Buffy zacznij mieszać ten eliksir - Powiedział Magnus i dosypał do niego kilka ziół.
Buffy mieszała eliksir, kiedy zaczął trząść się po kanapie. Clary i Magnus podbiegli do niego.
- Nie dotykaj go, Clary - Ostrzegł ją czarnoksiężnik i wyciągnął rękę do Luke'a. - Pozwól mi wziąć na siebie twój ból
- Czekaj, nie! Muszę wszystko powiedzieć Clary! - Krzyknął Luke - Clary!
- Magnus'ie, zrób to
- Jeśli to zrobisz, musisz im wszystko powiedzieć! - Wymamrotał Luke, kiedy Magnus do niego podszedł i zabrał Luke'owi ból, który wilkołak czuł.
- Trucizna się rozprzestrzenia - Zauważył Magnus, kiedy patrzył na ciało Luke'a.
Luke zasnął.
- B skoro na razie masz czas to może porozmawiamy - Zapytała ją Faith, kiedy weszła do salonu.
CZYTASZ
ðð¢ð¬ððð«ð¬ ðð®ðŠðŠðð«ð¬ ð¢ð§ ð¬ð¡ðððšð°ð¡ð®ð§ððð«ð¬ ð°ðšð«ð¥ð
ParanormalW której dwie siostry - Buffy i Dawn Summers, po ostatnich wydarzeniach w Sunnydale, przeprowadzajÄ siÄ do Nowego Jorku, aby rozpoczÄ Ä nowe ÅŒycie i przypadkowo wejÅÄ do Åwiata Nocnych Åowców i walczyÄ z nadchodzÄ cym zÅem. Lub W którym Alec LIghtwo...