Dom Astrid
Buffy i Dawn wróciły do domu cioci Astrid po pójściu do kawiarni. Obecnie Buffy opowiadała Dawn co dzieje się w życiu ich gangu Scooby-Doo, ale Dawn myślami była gdzieś indziej - rozmyślała o pewnym brunecie i nie słuchała co mówi do niej siostra. Dawn będąc z siostrą w kawiarni zobaczyła uroczego chłopaka w okularach z ciemnobrązowymi włosami i brązowymi oczami oraz chudą sylwetką. Dawn nie mogła przestać o nim myśleć i widząc go pierwszy raz poczuła do niego mocne uczucie, którego nigdy nie doświadczyła z nikim.
- Halo ziemia do Dawn - Powiedziała Buffy, która zauważyła, że jej siostra jest bardzo zamyślona i jej nie słucha.
- Co? -Zapytała Dawn wyciągnięta ze swoich rozmyśleń.
- O kim tak myślisz Dawn, że mnie nie słuchasz. Czyżby o tym chłopaku w okularami z kawiarni ? - Droczyła się z Dawn Buffy. Dawn zarumieniła się na słowa siostry.
- Bardzo śmieszne Buffy - Rzekła z sarkastycznym uśmiechem Dawn.
- Przestań udawać, że wcale nie podoba ci się tamten chłopak. Widzę, że jesteś nim zauroczona i myślisz o nim. Jeśli coś do niego czujesz to go znajdź i spotkaj się z nim - Powiedziała do siostry Buffy.
- Genialny pomysł, ale ja nie jestem tobą i nie robię takich rzeczy. To ty jesteś piękna, seksowna i przyciągasz wszystkich facetów - Stwierdziła jej siostra Dawn. Zawsze zazdrościła Buffy wyglądu i tego, że każdy facet interesował się nią. Dawn nie była typem dziewczyny, która mówi wprost chłopakowi co do niego czuje i znajduje go za wszelką cenę.
- Dobra Dawn kończę ten temat, bo zaraz dojdzie do kłótni - Powiedziała Buffy nie chcąc kłócić się ze swoją siostrą.
Nagle do pokoju weszła ich ciotka Astrid.
- Dawn dzwoniła twoja przyjaciółka Lena i chce wiedzieć czy pójdziesz z nią na dzisiejszą imprezę w klubie pandemionium o 20 - Powiedziała Astrid Dawn.
- Nie wiem czy Buffy pozwoli mi wyjść do klubu w mieście, w którym jestem dopiero kilka godzin. Ale chcę tam iść, więc proszę Buffy pozwól mi iść - Błagała swoją siostrę Dawn. Dziewczyna chciała wyjść, ale mimo, że była już pełnoletnia to Buffy decydowała o wielu rzeczach związanych z Dawn. Buffy chciała, aby jej siostra była bezpieczna i nie została skrzywdzona przez kogoś, więc robiła wszystko, by ją uchronić.
- Dawn nie chcę, abyś myślała, że wszystkiego ci zakazuję, ale możesz iść na tą imprezę, ale pod warunkiem, że nie wrócisz do domu o 1 w nocy pijana i z nieznajomym chłopakiem. Pozwalam ci iść, bo wiem, że obronisz się w razie ataku i nie zrobisz nic głupiego - Powiedziała jej Buffy.
- Naprawdę, dziękuje jesteś najlepsza - Krzyknęła wesoła przytulając siostrę.
Jakiś czas później, klub Pandemonium
Gdy Simon i Maureen skończyli swoją piosenkę, wszyscy zaczęli klaskać. Clary klaskała jednak najgłośniej. Przez całą piosenkę Simon w zasadzie patrzył na nieznajomą brunetkę, ale ona nie, bo co jakiś czas rozmawiała ze swoją przyjaciółką. Clary chciała, żeby ktoś patrzył na nią tak, jak Simon patrzył na brunetkę.
CZYTASZ
ðð¢ð¬ððð«ð¬ ðð®ðŠðŠðð«ð¬ ð¢ð§ ð¬ð¡ðððšð°ð¡ð®ð§ððð«ð¬ ð°ðšð«ð¥ð
ParanormalW której dwie siostry - Buffy i Dawn Summers, po ostatnich wydarzeniach w Sunnydale, przeprowadzajÄ siÄ do Nowego Jorku, aby rozpoczÄ Ä nowe ÅŒycie i przypadkowo wejÅÄ do Åwiata Nocnych Åowców i walczyÄ z nadchodzÄ cym zÅem. Lub W którym Alec LIghtwo...