Kolejny dzień
Do Nowego Jorku przybyła rudowłosa dziewczyna o średnim wzroście i zielonych oczach. Obok niej stał wysoki brunet z opaską na oku o brązowych oku. Oboje przybyli tu za sprawą telefonu od siostry Buffy Summers, która potrzebowała ich pomocy w uratowaniu starszej siostry. Martwili się o stan zdrowia Buffy.
Kiedy byli w Nowym Jorku zamówili taksówkę i pojechali pod podany przez Dawn adres. Gdy byli na miejscu podeszli do drzwi i zadzwonili do drzwi. Po chwili drzwi otworzyła Dawn, która ucieszyła się na ich widok.
- Willow, Xander miło was widzieć - Powiedziała z uśmiechem Dawn i przytuliła ich oboje, a oni odwzajemnili przytulenie Dawn.
- Ciebie też miło widzieć Dawn - Stwierdziła Willow. - Co z Buffy? Nadal ma gorączkę?
- Gorączka spadła, ale nadal jest blada i nieprzytomna mimo, że minął cały dzień i dlatego was wezwała- Odpowiedziała Dawn.
Nie miała pojęcia co było z jej siostrą. Martwiła się o Buffy, bo nie mogła jej stracić, miała tylko ją.
- Gdzie ona jest? - Zapytał Xander.
- Jest na górze i leży w łóżku w swoim pokoju - Odpowiedziała Dawn i zaprowadziła ich do pokoju Buffy.
Alec'a już nie było w pokoju Buffy. Chłopak musiał iść do instytutu, bo jego matka chciała z nim o czymś porozmawiać. Nie chciał zostawiać swojej dziewczyny, ale był do tego zmuszony.
Kiedy byli na miejscu zobaczyli bladą nieprzytomną Buffy, która spokojnie oddychała.
- Musimy przeszukać wszystkie księgi czarów i odkryć co się z nią dzieje i znaleźć sposób jak ją uratować - Stwierdziła Willow.
- Poza tym Alec jej chłopak powiedział, że podczas ataku demonów jej oczy zmieniły sie na złoty, a w jej dłoniach pojawiły się czerwone kule, które eksplodowały po całym pomieszczeniu i zabiły demony. A zmieniając temat wszystkie księgi czarów mamy w schowku pod podłogą w moim pokoju. To jest kryjówka przed Astrid, by ona nie odkryła tych ksiąg i dowiedziała się o świecie nadprzyrodzonym - Powiedziała Dawn, która wraz z Willow i Xander udała się do swojego pokoju, by wyciągnąć z schowka księgi czarów.
- Dziwne, podejrzewam, że oprócz pogromczyni wampirów jest inna istotą nadprzyrodzoną i musimy dowiedzieć się jaką - Powiedział Xander.
Ze schowka wyciągnęli księgi czarów i podeszli do biurka Dawn, aby je przeglądnąć i znaleźć potrzebne informacje.
***
W tym samym czasie, gdzieś indziej
Buffy obudziła się i mrugnęła kilka razy, by przyzwyczaić się do światła. Gdy widziała wyraźnie zobaczyła, że jest w nieznanym miejscu.
CZYTASZ
ðð¢ð¬ððð«ð¬ ðð®ðŠðŠðð«ð¬ ð¢ð§ ð¬ð¡ðððšð°ð¡ð®ð§ððð«ð¬ ð°ðšð«ð¥ð
ParanormalW której dwie siostry - Buffy i Dawn Summers, po ostatnich wydarzeniach w Sunnydale, przeprowadzajÄ siÄ do Nowego Jorku, aby rozpoczÄ Ä nowe ÅŒycie i przypadkowo wejÅÄ do Åwiata Nocnych Åowców i walczyÄ z nadchodzÄ cym zÅem. Lub W którym Alec LIghtwo...