𝟏𝟖. 𝐏𝐫𝐳𝐲𝐰𝐨ł𝐲𝐰𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧𝐚

100 5 0
                                    


Po przeniesieniu legowiska przez Magnus'a w bezpieczniejsze miejsce, Magnus ostrzegł Clary, że odzyskanie wspomnień nie będzie łatwe. Magnus oddał Izzy naszyjnik w zamian za obronę czarnoksiężników.


- Okej, więc jak przywołać demona pamięci? - Zapytała niecierpliwie Clary.


- Czy jesteś tego pewna Clary? - Zapytał niepewnie Magnus.


- Tak - Odpowiedziała Clary.


- Pamiętaj, że przywołanie tak potężnego demona może być śmiertelne - Ostrzegł ją czarnoksiężnik.


- Zrobię wszystko, by uratować mamę - Powiedział Clary


- Dobrze. Blondynka przygotuj swoją drużynę - Powiedział Magnus.


Jace wstał i zaczął iść, ale Magnus go powstrzymał.


- Właściwie miałem na myśli pogromczynie wampirów - Stwierdził Magnus i wskazał na Buffy. Telefon Buffy zaczął dzwonić i na wyświetlaczu było imię Andrew.


- Okej niech to zrobi Alec, bo muszę odzwonić do wspólnika - Odparła blondynka.


- Halo Andrew jesteś już w Los Angeles, by znaleźć nowa pogromczynie wampirów, która uciekła z psychiatryka? Posłuchaj mnie, więc musisz....


Buffy szła do innego pomieszczenia


- Przygotujcie swoją drużynę. A ty - Magnus wskazał na Clary - Idziesz ze mną


Clary podążyła za Magnus'em do pokoju ze składanymi drzwiami, gdzie zaczął mówić.


- Każdy chce kielich śmiertelnika. Nie ufaj nikomu, zwłaszcza Clave - Powiedział Magnus.


- Więc dlaczego miałam bym ci ufać? - Zapytała Clary.


- Nie powinnaś. Ufaj tylko sobie - Odpowiedział Magnus. Wręczył jej brązową skórzaną walizkę, gdy Otworzyła skrzynkę zobaczyła 12 różnych kredek o delikatnych kształtach.


- Te kredy są piękne. Do czego służą - Zapytała Clary i przesunęła palcami po czubkach każdego koloru.


- Jeśli ktoś chce odzyskać swoje wspomnienia, musi narysować pentagram, aby przywołać demona - Powiedział Magnus i rozwinał zwój, który miała narysować. Kilka minut później wróciła Buffy, po rozmowie z Andrew.


- Spawa załatwiona - Powiedziała i weszła do tego samego pomieszczenia co Clary


- Buffy o jesteś, masz może ochotę na jednego drinka - Zapytał Magnus blondynkę.


- Chętnie ten dzień już jest męczący - Powiedziała i poszła za Magnus'em, który potem zrobił jej drinka. Postanowiła z nim trochę porozmawiać, bo nie miała nic innego do roboty.

𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐒𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰𝐡𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz