𝟏𝟐. 𝐂𝐊𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐳

128 8 0
                                    


Kiedy wszyscy wydostali się z instytutu, udali się na cmentarz w furgonetce Simon'a. Gdy dojechali wyszli szukać jakiegoś grobu.


- Więc kogo szukamy? -Zapytała Buffy, zatrzaskując drzwi furgonetki.


- Mary Milligan urodzona 10 stycznia 1802 roku - Odpowiedziała Izzy. - Zmarła 10 stycznia 1878


- W porządku, Alec chodźmy - Powiedział Jace, gdy przechodzili przez groby.


- Czego szukamy? - Zapytała Clary.


- Skrzyni z bronią z panią Milligan


- Dlaczego na cmentarzu jest broń Nocnych Łowców? - Zapytała Clary.


- Każda starożytna kultura rozpoznaje demony - Powiedziała Izzy. - A przynajmniej kiedyś to robili.


- Zapomnieli o zagrożeniu, ponieważ byliśmy tu, by ich chronić - Powiedział Alec, rozglądając się po cmentarzu. - Typowy przyziemny brak wyobraźni


- Chcesz powiedzieć, że wykonaliśmy zbyt dobrą robotę? - Zapytała Izzy uśmiechając się. - Po prostu nie możesz odpuścić, prawda?


- Wiesz co? - Zapytał Jace i  odwrócił się twarzą do rodzeństwa Lightwoodów. - Alec, dlaczego nie pójdziesz sprawdzić do anioła?


Alec przewrócił oczami i zaczął iść w stronę anioła.


Buffy patrzyła, jak Alec odchodzi i nie mogła nic na to poradzić, ale chciała iść z nim, a nie przebywać w towarzystwie Clary, której nienawidziła. 


- Pójdę z nim - Powiedziała Buffy pozostałym Nocnym Łowcom, nie rzucając w ich kierunku spojrzenia, gdy szła za Alec'em.


Alec był odwrócony tyłem do Buffy, gdy patrzył na grób. Milczał, patrząc na grób, nie zauważając obecności blondynki, dopóki się nie odezwała.


- Wiem, że nie chcesz tu być i pomagać Clary, ja mam tak samo, ale ze względu na moją siostrę muszę tu być - Odezwała się Buffy, stając obok niego.


- Wiem o czym mówisz, odkąd jest tu Clary mamy tylko przez nią problemy - Powiedział patrząc na dziewczynę po swojej lewej stronie. - Myślałem, że zostaniesz z Jace'm - Dodał po chwili zastanawiając się, dlaczego nie jest z Jace'm.


- Nie mogę przebywać z Clary, bo mnie wkurza i mam ochotę uderzyć ją - Odpowiedziała Buffy.


-  Rozumiem ciebie zmanipulowała Jace'a, a on jak pod hipnozą wykonuje wszystkie jej prośby- Powiedział, pozwalając, by cisza znów wypełniła powietrze, gdy obaj spoglądali na każdy grób.


- Czy wszystko w porządku? -  Zapytał Alec dziewczynę.


𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐒𝐮𝐊𝐊𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐚𝐰𝐡𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐚𝐫𝐥𝐝Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz