Cała grupa była zszokowana widokiem Raphael'a z martwym Simon'em w ramionach. Clary chciała pobiec do Raphael'a, ale zatrzymał ją Jace.
- Kto zabił Simon'a? - Zapytał Jace i trzymał Clary, by mu nie uciekła.
- To zrobiła Camille. Ja nie brałem w tym udziału - Obiecał Raphael.
- Skąd mamy wiedzieć, że możemy ci ufać? - Zapytał Alec.
- Nie musicie mi ufać. Ale wiem, że dla Buffy ta osoba była ważna - Stwierdził Raphael i skinął głową komuś za nimi. Grupa nocnych łowców obróciła się wokół i podnieśli broń dla bezpieczeństwa.
Buffy była zszokowana postacią, która stała przed nią. Był to wysoki platynowy blondyn o piwnych oczach. To były jej zmarły kochanek o imieniu Spike który oddał za nią swoje życie. Jej zielone oczy spojrzały na jego piwne.
- To nie jest prawdziwe, tylko to mi cię wydaje. Ty nie żyjesz, bo oddałeś za mnie życie w Sunnydale w walce z pierwotnym złem - Powiedziała zszokowana Buffy i pobladła.- Spike?
- Witaj Buffy
Grupa nocnych Łowców wpatrywała się w nieznanego mężczyznę.
- Kim on jest? - Zapytał zazdrosny Alec.
- To Spike mój były kochanek z Sunnydale
- Buffy, przepraszam, proszę, pozwól mi to... - Zaczął mówić Spike, ale blondynka go zignorowała.
- Nie odzywaj się do mnie Spike - Powiedziała chłodno Buffy.
- Jak możemy zabrać go do środka? - Zapytał Raphael.
- Na pewno nie przez frontowe drzwi - Odpowiedziała Izzy.
Wraz z grupą Spike i Raphael zanieśli Simon'a do kostnicy w podziemiach instytutu.
- Nocni łowcy będą się zastanawiać, co spowodowało pisk - Powiedział Jace.
- Pójdę i powiem im, że nic nie znaleźliśmy i to fałszywy alarm - Stwierdził Alec.
- Pójdę z tobą - odpowiedziała blondynka, która chciała uniknąć dalszego towarzystwa Spike'a, bo czuła się niezręcznie.
- Buffy poczekaj... - Powiedział Spike, ale blondynka mu przerwała.
- Spike posłuchaj mnie. Masz się do mnie nie zbliżać i najlepiej zniknąć z mojego życia. Dałeś mi cierpieć i nie ujawniłeś się, że żyjesz - Powiedziała i prostu wyszła.
***
Po oddaleniu się od Spike'a Buffy poszła do pokoju swojego chłopaka Alec'a.
CZYTASZ
ðð¢ð¬ððð«ð¬ ðð®ðŠðŠðð«ð¬ ð¢ð§ ð¬ð¡ðððšð°ð¡ð®ð§ððð«ð¬ ð°ðšð«ð¥ð
ParanormalW której dwie siostry - Buffy i Dawn Summers, po ostatnich wydarzeniach w Sunnydale, przeprowadzajÄ siÄ do Nowego Jorku, aby rozpoczÄ Ä nowe ÅŒycie i przypadkowo wejÅÄ do Åwiata Nocnych Åowców i walczyÄ z nadchodzÄ cym zÅem. Lub W którym Alec LIghtwo...