Krótko po tym, jak Luke został ranny został przewieziony do mieszkania Magnus'a.
- Co się stało?- Zapytał zdziwiony Magnus, gdy zobaczył nocnych łowców, Simon'a i Buffy oraz rannego Luka.
- Został zaatakowany - Odpowiedział Simon.
- Luke potrzebuje twojej pomocy Magnus - Powiedziała Clary.
- Połóż go tutaj - Polecił Magnus i wskazał na kanapę, na której włożył białe prześcieradło.
Buffy i Simon włożyli Luke'a na kanapie, a rudowłosa dziewczyna patrzyła na to z boku.
Luke'a miał podarta koszulę i widoczne ślady pazurów na jego klatce piersiowej. Ruszał mimo, że wszyscy próbowali go uspokoić. Miał halucynacje.
Clary uklękła obok Luke'a i była w stanie zrozumieć kilka niespójnych słów, które mówił.
- Jocelyn? - Zapytał Luke i patrzył na Clary.
Buffy tylko patrzyła.
- Nie, Luke, to ja Clary. Słyszysz mnie? - Zapytała Clary, gdy chwyciła go za rękę.
- Clary, posłuchaj mnie, musisz mnie posłuchać. Muszę ci coś powiedzieć, gdybym umarł... - Zaczął Luke, ale przerwała mu Clary.
- Nie, nawet tego nie mów, nie - Błagała Clary.
Szczerze Buffy nigdy nie widziała Clary w takim stanie. Teraz była przerażona i bała się, że Luke umrze. Buffy trochę współczuła rudowłosej dziewczynie.
- Nie, posłuchaj mnie - Mamrotał Luke.
- Nie nic ci się nie stanie
- Buffy czy on został ugryziony przez alfę? - Zapytał ją Magnus.
- Tak, gdy walczył z alfą - Odpowiedziała blondynka.
Nagle Luke zerwał się z kanapy, a jego oczy zmieniły się na szmaragdowozielone i głośno warknął.
- O mój Boże! - Krzyknęła przerażona Clary i została odciągnęła przez Buffy, by Luke jej nie zaatakował.
Zaczął się poruszać i krzyczeć, a wszyscy próbowali go przetrzymać.
Magnus popatrzył na Luke'a, obszedł kanapę i poszedł w stronę wejścia do innego pokoju.
- Gdzie się wybierasz? - Zapytał Simon.
- Przytrzymaj go - Odpowiedział Magnus.
Buffy użyła swojej siły pogromczyni wampirów, by przetrzymać jęczącego Luke. Do pokoju wrócił Magnus z kilkoma składnikami w dłoniach.
CZYTASZ
𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐒𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰𝐡𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝
ParanormalW której dwie siostry - Buffy i Dawn Summers, po ostatnich wydarzeniach w Sunnydale, przeprowadzają się do Nowego Jorku, aby rozpocząć nowe życie i przypadkowo wejść do świata Nocnych Łowców i walczyć z nadchodzącym złem. Lub W którym Alec LIghtwo...