𝟑𝟐. 𝐖𝐬𝐤𝐫𝐳𝐞𝐬𝐳𝐞𝐧𝐢𝐞 𝐒𝐢𝐦𝐨𝐧'𝐚

61 6 0
                                    


Po pocieszeniu swojej siostry Dawn, która była w żałobie po śmierci swojego chłopaka. Buffy i Dawn weszły do instytutu. 


Dawn ubłagała siostrę, by mogła iść z nią. Buffy po kilku błaganiach siostry zgodziła się ją zabrać do instytutu.  


- Dawn idź do piwnicy, tam jest Simon, ale uważaj na Spike'a i Raphael'a - Powiedziała Buffy.


- Dobra, hej Magnus - Przywitała się Dawn i spotkała się z Magnus'em Bane'em, który właśnie wychodził.


- Hej Dawn - Przywitał się Magnus, kiedy Dawn szła do piwnicy.


- Magnus? Co ty tu robisz - Zapytała zdziwiona Buffy, gdy zobaczyła Magnus'a.


- Witaj złotowłosa. Alec poprosił mnie, żeby wzmocnić magiczne bariery w instytucje przed Valentine'em - Odpowiedział Magnus.


- Co to za pseudonim? - Zapytała Buffy.


- Bo twoje włosy są złotowłose. A zmieniając temat co się stało Buffy, że masz taką smutną minę? - Zapytał Magnus.


- Okazało się, że mój zmarły kochanek o imieniu Spike, żyje i nie poinformował mnie o tym, a moja młodsza siostra jest w rozpaczy po stracie swojego chłopaka - Odpowiedziała blondynka.


- Naprawdę masz kiepski dzień Buffy. Możemy iść do mojego klubu lub do mojego mieszkania, by zrelaksować cię od problemów, napić się drinka, tańczyć i plotkować o innych - Stwierdził Magnus.


- To dobry pomysł, ale muszę załatwić kilka spraw - Stwierdziła Buffy.


- Pamiętaj, że moja propozycja jest aktualna. Do zobaczenia złotowłosa - Odpowiedział Magnus i wyszedł przez drzwi z machnięciem ręki. Blondynka zeszła do piwnicy, gdzie czekał Raphael i Spike oraz Dawn.


Dawn stała obok ciała Simon'a.


- Jeśli dowiem się, że okłamałeś moją siostrę Dawn, to obiecuję ci, że zabiję ciebie kołkiem - Zagrodziła blondynka Spike'owi.


- Buffy, ale... - Zaczął mówić Spike, ale Buffy podeszła do niego i mocno go uderzyła.


- To za to, że nie odezwałeś cię do mnie i pozwoliłeś mi cierpieć - Wyszeptała Buffy. - 


- Buffy przepraszam, wiem, że na to zasłużyłem. Ale nadal możemy być razem i wyjechać daleko z stąd - Powiedział Spike.


- Spike zrozum, że nie będziemy razem - Powiedziała Buffy.


Wtedy Clary i Jace weszli do piwnicy.


 - Już prawie zachód słońca - Zauważył Raphael. - Dawn, Clary na pewno chcecie wskrzesić Simon'a  - Zapytał 

𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐒𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰𝐡𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz