𝟒𝟎. 𝐎𝐣𝐜𝐢𝐞𝐜 𝐉𝐚𝐜𝐞'𝐚

51 5 0
                                    


Buffy i Clary patrzyły jak ojcem Jace'a wstaje. Buffy nie chciała nic mówić, ale miała przeczucie, że ten mężczyzna coś ukrywa Ii nie jest ty za kogo się podawał.


- Tata? - Zapytał Jace, kiedy go przytulił..


- Jesteś ranny! Jak się tu dostałeś synu? - Zapytał mężczyzna.


- Nie żyjesz, bo Valentine cię zabił - Odpowiedział Jace, kiedy nie mógł uwierzyć, że jego ojciec żyje. - Valentine jest tutaj


- Nie Jace, to ja - Stwierdził mężczyzna, kiedy chwycił twarz Jace'a i zmusił go, by spojrzał mu w oczy.


Ojciec Jace'a spojrzał na Buffy i Clary, które wyglądały na bardzo zdezorientowane.


 - Jestem Micheal Wayland, ojciec Jace'a. Posłuchajcie, wiem, co powiedział wam Jace, ale jestem tu uwięziony od dziesięciu lat - Powiedział Michael.


- A co się stało z moją matką? Jocelyn Fairchild? - Zapytała Clary.


- Valentine zabrał ją ze sobą - Odpowiedział Michael. - A wy kim jesteście?


- Jestem Clary, jej córka - Odezwała się Clary.


- Ja jestem Buffy Summers - Przedstawiła się blondynka.


- Meliorn, który jest Seelie powiedział mi, że był tu z nią - Powiedziała Clary do Micheal'a.


Buffy nie rozumiała jak rudowłosa mogła Clary imię Meliorn'a facetowi, którego dopiero poznała i mógł być szpiegiem. Pojawił się znikąd z całkiem dużą wiedzą, bo był zamknięty przez dziesięć lat w magazynie.


Jace upadł a Michael i Clary pobiegli, by go złapać.


- Gdzie jest jego stela? -  Zapytał Michael, kiedy szukał jej po kieszeni marynarki.


- Tylna kieszeń! - Odpowiedziała Claty, która starała się pomóc Jace'owi wstać. Buffy ostrożnie podeszła do Jace'a, nie do końca ufając ojcu Jace'a.


Blondynka podtrzymała Jace'a, kiedy Clary podniosła jego koszulę, a Michael przejechał stelą po runie. Michael miał smurtną minę.


- Co jest nie tak? - Zapytała Clary panikując.


- Runa jest za słaba - Odpowiedział Michael.


- Jad Ravenera rozprzestrzenia się, więc musimy mu pomóc - Stwierdziła Buffy. 


- Portal jest zamknięty! - Płakała Clary.


 - Valentine ma stojący portal - Odpowiedział Michael, kiedy obejmował ramię Jace'a, by nie upadł. Clary również objęła ramię Jace'a.


𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐒𝐮𝐊𝐊𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐚𝐰𝐡𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐚𝐫𝐥𝐝Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz