Po Sms'ie od Izzy. Buffy i Alec udali się się do mieszkania Magnus'a, gdzie w między czasie spotkali Izzy. Kiedy byli na miejscu i weszli do salonu, zobaczyli Magnus'a, który stał oparty o kolumnę i pił drinka z miną, jakby chciał uciec jak najdalej od Camille.
Jego mina zmieniła się na uśmiech, gdy zobaczył trzy znajome twarze i podszedł do nich.
- Jesteście, nawet nie wiecie jak miło was widzieć - Powiedział radośnie Magnus.
- Ciebie również dobrze widzieć, masz to? - Zapytała blondynka.
- Mam to - Zawołała Camillem która wyszła zza czarnoksiężnika.
- Tak, łaskawie zaoferowała to w zamian za wolność - Wyjaśnił Magnus, kiedy wypił resztę drinka.
- Nie negocjujemy z więźniami - Powiedział Alec, kiedy spojrzał na Camille, a Magnus gestykulował w stronę Camille, pokazując, że jest szalona, kiedy mówiła.
- Założę się, że się nie zgodzę. Widzisz, jestem twoją jedyną szansą na uratowanie świata. Potrzebujesz mnie - Stwierdziła Camille.
- Przykro mi, ale nie mamy na to czasu - Powiedziała Buffy, kiedy na niego patrzyła. - Teraz idę do Clary
Blondynka przeszła przez drzwi do sypialni, gdzie zobaczyła Clary i Simon, którzy siedzieli na skraju łóżka i rozmawiali. Za Buffy wszedł Alec. Kiedy Clary poczuła ich obecność, to podeszła do nich.
- Buffy, Alec! Znaleźliście Hodge'a? - Zapytała rudowłosa dziewczyna.
- Znaleźliśmy go, ale Valentine ma kielich anioła - Odpowiedział Alec.
- Co? Spóźniliśmy się. Gdzie jest Jace? Czy wszystko z nim w porządku? - Zapytała Clary, kiedy patrzyła na Simon'a, Alec'a i blondynkę..
- Sam poszedł za Valentine'm. Zupełnie jakby stracił rozum. Próbowałem go powstrzymać, ale nie chciał słuchać - Odpowiedział Alec.
- Musimy znaleźć Jace'a. Jest w ciemnym miejscu. Nie wiemy, co zrobi - Panikowała Clary, kiedy zaczęła wychodzić.
- Clary posłuchaj mnie Obecnie Luke szuka Jace. Jace chce, żebyśmy zostali na misji, aby znaleźć Białą Księgę, by obudzić twoją matkę - Wyjaśniła Buffy.
- Ona ma rację. Musimy obudzić twoją mamę - Poparł ją Alec.
- To jedyny sposób, aby powstrzymać Valentine'a - Dodała Buffy.
Zanim weszli do pokoju i szli dalej. Camille trzymała kontrakt przed Simon'em z uśmiechem na twarzy.
- Gotowy do podpisania? - Powiedziała Camille.
CZYTASZ
ðð¢ð¬ððð«ð¬ ðð®ðŠðŠðð«ð¬ ð¢ð§ ð¬ð¡ðððšð°ð¡ð®ð§ððð«ð¬ ð°ðšð«ð¥ð
ParanormalW której dwie siostry - Buffy i Dawn Summers, po ostatnich wydarzeniach w Sunnydale, przeprowadzajÄ siÄ do Nowego Jorku, aby rozpoczÄ Ä nowe ÅŒycie i przypadkowo wejÅÄ do Åwiata Nocnych Åowców i walczyÄ z nadchodzÄ cym zÅem. Lub W którym Alec LIghtwo...