𝟐𝟓. 𝐊𝐚𝐫𝐭𝐚 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐭𝐚

85 5 0
                                    


Buffy Summers spokojnie odsypiała wczorajszą imprezę na której była z Faith. Blondynka pierwszy raz od sytuacji z Sunnydale tak dobrze się bawiła. Impreza w klubie była fantastyczna - razem z przyjaciółka tańczyła, śmiała się i piła alkohol. Dziewczyna chciała zrelaksować się od wydarzeń po przyjeździe do Nowego Jorku i od Clary Fray.


Jej spokojny sen przerwał dzwoniący telefon. Zmęczona dziewczyna z trudem wstała z powodu kaca. Chwyciła telefon i zobaczyła imię swojego chłopaka wyświetlaczu. Postanowiła odebrać ten telefon.


- Hala Alec coś się stało, że do mnie dzwonisz?


- Hej kochanie. Dzwonię, bo Clary wie, gdzie znajduje się kielich anioła i za 30 mamy być w mieszkaniu Magnus'a


- Dobra będę tam za 30 minut, tylko przygotuję się


- Okej. Czy ty przypadkiem nie imprezowałaś z Faith i masz kaca?


- Tak mam kaca, więc proszę nie rób mi wykładu na temat picia, bo moja głowa zaraz wybuchnie


- Buffy nie zamierzam tego robić, bo wiem, że musiałaś zrelaksować się od Clary to zrozumiałe


- Cieszę się, że mnie rozumiesz. Mam szczęście, że mam takiego fajnego chłopaka. Porozmawiałam bym dłużej, ale muszę przygotować się na to spotkanie. To do zobaczenia


- To pa Buffy


Buffy skończyła rozmawiać z Alec'iem przez telefon i wyszła z łóżka. Podeszła do szafy i wyciągnęła z niej czarną jeansową spódnicę i kurtkę, biały top na grubych na ramkach i czarne szpilki.


Po znalezieniu stroju udała się do łazienki. Blondynka zabrała prysznic, ubrała się i pomalowała.


Gdy była gotowa wyszła z łazienki, zabrała torebkę i poszła do kuchni po tabletkę na ból głowy.


Zamówiła taksówkę i pojechała do mieszkania Magnus'a.


***


Po dojechaniu na wskazane miejsce blondynka weszła do mieszkania Magnus'a, gdzie zobaczyła Magnus'a, Izzy, Clary, Alec'a, Jace'a.


- Gdzie jest ten kielich anioła Clary. Mam nadzieję, że wiesz, bo oberwiesz ode mnie - Powiedziała Buffy, kiedy stanęła obok Alec'a


- Buffy wiem, gdzie jest kielich anioła. On jest w karcie tarota


- Co? - Zapytał zdezorientowany Jace.


- W karcie tarota, którą moja mama namalowała lata temu! Kielich anioła musi być ukryty w Asie Pucharów. Karty wyglądają dokładnie tak samo jak ten kielich - Odpowiedziała Clary i smutną twarz Jace- Czemu masz taki wyrazy twarzy?

𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐒𝐮𝐊𝐊𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐚𝐰𝐡𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐚𝐫𝐥𝐝Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz