~Sinir Krizi~

62 11 0
                                    


Ruggero'dan
Tam uyuma kararını almışken yanımdaki kızın telefonu önüme düştü .Aldım ve vericekken fark ettim ki titriyordu .Nefes alış verişi çok hızlı ve düzensizdi.Ağlıyordu konuşmuyordu.Anladm ki kriz geçiriyordu Hemen elini tuttum.Telefona baktım.Mesaj ona geçmişi hatırlatmış olmalı.Elinden tutup uçakta daha tenha bir yere getirip konuşmaya başladım.Krize geçmişi sebep oluyordu.Fakat uçaktaki ses tetikliyordu.Anons edilmesini rica ettim.

Anons:Uçakta bir yolcumuz sinir krizi geçirmektedir.Sessiz olmanızı rica ediyorum.İyi yolculuklar.

Ruggero'dan
Telefonuna baktığım gibi anlamıştım ismi Karol'du.Kendine zarar vermeye çalışırken ona sarıldım ve sakinleştirmeye çalıştım.Saçlarını tutuyordu.

R:Karol gözlerimin içine bak .Sakinsin.Hadi saçlarını bırak .Bunu yapmamalısın.Hadi çok güzel evet.Gel benimle.

Sakin bir ses tonuyla bir süre onunla konuştum ve ikna oldu.Rahatlamıştı.Uzun bir süre sarıldım ve tekrardan aynı yere getirdim.Saçları yumuşacıktı.Saçlarıyla oynayarak onu uyuttum.4 saat kalmıştı.Dayanmayı deniyordum. Tekrarlanmaması için bekledim bir süre sonra gözlerim kapandı.

Karol'dan
En son kriz geçirdiğimi hatırlıyorum.Uçağın inmesine 1 buçuk saat kalmıştı.Uyandığımda yanımda ki çocuk bana dönük bir şekilde uyuyordu.Boynu bükülmüştü.Canı acımasın diye boynunu düzelttim.Bir süre ellerimle oynadım.Hala tetikte miydim?Hayır Karol sakin ol.

Ruggero'dan
Uyandığımda uçak inmek üzereydi.Karol'a baktığımda elleriyle oynuyordu.Dizini sallıyordu.Beden dilini çok iyi anlıyordum.Vücudundaki izler kendine zarar verdiğini gösteriyordu.Kriz anımda saçlarını kopartmaya çalışıyordu.Hemen onunla düzgünce konuşmaya geçtim.Ellerini tuttum ve konuşmaya başladım.

R:Daha iyi misin?

*Karol evet anlamında başını sallar*

R:Öfkeni kontrol edemediğin durumlar sık sık oluyor mu?

K:evet.

R:Uçaktan indiğin gibi bir doktora görünmelisin.Her ihtimale karşı tedbirli olalım.Kriz sırasında titriyordun ve konuşamıyordun.Tıbbi bir şey olabilir.

K:Ben....gerçekten çok teşekkür ederim.

R:Önemli değil.Seni bu duruma getiren şeyi anlatmak istersen...

*Bir kağıt çıkarıp iş numarasını ve adresini yazar*

R:Al bakalım.Psikiyatri doktoruyum.İstersen yardımcı olabilirim.Bu arada ben Ruggero.

K:Karol.Tanıştığıma memnun oldum.

Karol'dan
Ona nasıl teşekkür etsem bilmiyordum gerçekte çok yardımı dokundu.Kriz anında çok temkinli davrandı.Beni kurtardığı için ne kadar teşekkür etsem az.Mesajı ne yapsam bilmiyordum.Bunları düşünürken anons ediliyordu.Uçak şu anda Roma'ya iniş yapıyordu.Çok heyecanlıyım.

Ruggero'dan
Heyecanlı olduğu her halinden belliydi.Genede bir süre daha yanında duracaktım.Tedbir amaçlı durmayı düşünüyordum fakat bu kızda bir şey var.Beni kendine çekiyor gibi.Gözleri çok güzeldi beni benden aldı.Onunla uzun bir süre göz göze gelmek o kadar rahatlatıcıydı ki.Ormanında kayboluyordum.Ahh Rugg(Ruggero'nun kısaltması) kendine gelmelisin.Ne dediğinin farkına var.Uçak iniş yaptı .

R:Karol!

*Bana döndü ve ne oldu der gibi bakıyordu*

R:Bir süre daha yanında kalmamı ister misin?Hem kontrol de yaptıralım.

K:Aslında çok güzel olur bu ülkeyi tanımıyorum bile.Fakat zahmet olur teşekkürler.Hem bir şeyim yok.Doktora görünmeye ihtiyacım yok gerçekten.

Ruggero'dan
Çok kibar ver sevimliydi ahh ne diyorum böyle.Onu istediği yere kadar bırakmayı teklif ettim.Tanımadığı için yardımcı olucaktım.

R:İstediğin yere kadar bırakabilirim.Sonuçta burası benim ülkem.Doğduğumdan beri Roma'da yaşarım.Eminim ki yardımım dokunur.

*Karol gülümser*
K:Pekala Çilek Çocuk.Bana **************'ya kadar eşlik eder misin

R:Memnuniyetle.Benim gideceğim yere çok yakın bir adres.

Karol'dan
Ruggero çok cana yakın biriydi bir taksiye bindik ve yol boyu konuştuk.Bana krizimi hatırlatmamak için elinden geleni yapıyordu.Bu beni rahatlatmıştı.Arkadaşım Carolina'nın evine gidiyordum.Hemen Carolina'ya mesaj attım.

Caro🫶

Caro evde misin.Birazdan orada olacağım🔥-

-Ayyy arkadaşım seni ne kadar özlemişim bir bilsen💓
-Seni bekliyor olacağım bu arada şey sevgilim ve arkadaşı bizimle beraber olucak sıkıntı olur mu ?

Önemli değil Gelmek üzereyim 😽-

-Görüşürüz arkadaşım❤️‍🩹

Ruggero'dan
Karol arkadaşıyla mesajlaşıyordu bende hemen arkadaşıma yazdım onunla buluşucaktım ve beni sevgilisiyle tanıştırıcaktı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin