~Hasta~

24 8 0
                                    



Ruggero'dan

K:Ruggero dışarı mı çıksak?

R:Saçmalama Karol. Hasta olursun .

K:Anlaşma yapabiliriz.

R:Ne gibi bir anlaşma.

K:Dışarı çıkmama izin verirsen, yarın yemeğimi yerim.

Gülmemek için kendimi tuttum.

R:Karol benim için değil kendi sağlığın için yemen gerekiyor.

K:Hadi ama Ruggero n'olur lütfen.

R:Pekala ama yarın ilaçlara başlıyorsun.

K:Söz veriyorum doktorum!

Hemen giyindik ve dışarı çıktık hava soğuktu.Kapının önünde bir süre yağmuru izledik. Daha sonra Karol ıslanmak için bir kaç adım attı.

R:Ahh Karol hasta olucaksın.

K:Anlaşma gereği buna karışmayacaktın Ruggero.

R:Pekala yanına geliyorum ama 10 dakika. Sadece 10 dakika.

Karol çok fazla ıslanmıştı ve eğleniyordu.Çok tatlıydı.Bende ona katıldım bir süre beraber ıslandık.Gerçekten eğlenceliydi.

R:Hadi Karol içeri girelim.

K:Tamam.

Ona giyebilmesi için bir sweatshirt verdim. Eminimki içinde kaybolacaktı. Bende giyinmek için odama gittin.

Karol'dan
Bu çok bol olmuştu ama başka seçeneğim yoktu. Giyindim ve salona geçtim. Ruggero'yu bekliyordum. Daha sonra Ruggero elinde fön makinesi ile geldi.Gerçekten fazla düşünceli biri.

R:Karol gel saçını kurutalım.Şuraya otur.

Dedi ve benim saçımı kuruttu.

R:Bitki çayı yapmamı ister misin ya da socak çikolata?

Dondum ve kaldım.

K:Olabilir.

R:Beni bekle geliyorum.

Beş dakika sonra elinde 2 tane bitki çayı ile geldi.

R:Al bakalım.

K:Teşekkürler Ruggero.

R:Ne için?

K:Her şey için.

R: Ne yaptım ki?

K: Anlamamazlıktan gelmesene Ruggero. Ben ilk defa yağmurda böyle ıslandım. İlk defa biri beni bu kadar önemsiyor.

Ruggero'dan
Karol öyle söyleyince mutlu olmuştum. Ama kafam karıştı. Aşık mı oluyordum ki? Hayır! Tekrardan bağlanmak istemiyorum.

R:Rica ederim.

Dedim ve gülümsedim. Çayımızı içtik ve Karol için oda hazırladım.

K: İyi geceler Ruggero!

R: İyi geceler Karu!

Karol'dan
Karu hoşuma gitmişti. Tekrardan aşık mı oluyordum. Hayır! Bu korkunç olur. Bunları düşünürken uyuya kaldım.

Gece bir anda uyandım. Üşüdüğümden olmalı üstümde hiçbir şey yoktu. Kalkmışken su içip geri dönecektim. Acaba Ruggero'nun yanına mı yatsam. Bişey demez ya bence.Gidip yanına yattım ve ona sarıldım. Vücudu olması gerekenden daha sıcaktı. Alnına dokundum.Yanıyordu.

K:Ruggero!

Ses vermedi. Biraz evi kurcaladım ve bir ateş ölçer buldum. 40 dereceyi gösteriyordu. Agustín'i aradım.

A: Ne oldu Karol gecenin bu saatinde?

K: Ya çok özür dilerim Agustín. Çok affedersin fakat Ruggero'nun ateşi çok yüksek gelip hastaneye götürebilir misin bizi?

A:Pekala bir kaç dakikaya gelirim.

K:Ne kadar teşekkür etsem az.

Telefonu kapattım ve devam ettim.

K: Ruggero? Ruggero?  Hadi uyan.

Agustín geldi ve hastaneye geldik.

K:Agustín sana her şey için çok teşekkür ederim. Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum.

Dedim ve sarıldım.

K:Bundan sonrasını ben hallederim.Çok teşekkürler.

A:Önemli değil Karol. Dikkat et. Bişey olursa ara her zaman.

Gülümsedim ve Agustín gitti. Ruggero'nun kolunda serum vardı. Çok korkuyorum. Her şey benim yüzümden oldu. Umarım çabucak iyileşir. Geldiğimiz gibi geri uyuya kaldı. Bende beklemeyi denedim ama bir süre sonra koltukta uyuya kalmışım.

Ruggero'dan
Sabah uyandığımda evde değildim. Kolumda bir serum vardı. Sağ tarafa döndüğümde ise minicik koltukta uyuyan Karol'u gördüm. Büyük ihtimalle gece uyumadı. Gece ne oldu hatırlamıyorum. Bunları düşünürken içeri bir tane hemşire geldi. Kapı açılma sesi ile Karol'da bir anda uyandı ve dikleşti. Aklım almıyor nasıl öyle uyuyabilmiş. Hemşire Karol ile konuşuyordu.

Hemşire: Vücut ısısı normale döndü çıkış yapabilirsiniz.

Dedi ve kolumdaki serumu çıkarttı.

K: Daha iyi misin Ruggero.

Gözleri kızarmıştı ve saçları dağılmıştı.

*Başımı salladım*

K:Sen burada dur hemen geliyorum.

Yaklaşık 10 dakika sonra elinde su ve kahve ile geldi.

K: İster misin?

R: Teşekkürler Karol.

Su ve kahveyi içtim. Karol bana sımsıkı sarıldı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin