~Koca Bebek~

25 8 3
                                    



Ruggero'dan
Galiba ona yük oldum.Benim için o kadar beklemiş. Beni bu kadar önemsediğini bilmiyordum.

K: Bir daha hasta olma n'olur.

Hala sımsıkı sarılıyordu.Ayrıldı ve giymem için montumu verdi.

K: Çıkış işlemlerini hallettim. Hadi gel.

Dedi ve elimden tuttu. Daha sonra eliyle alnıma dokundu. Ateşimi kontrol ediyordu galiba. Hastaneden çıktık ve kapıda Agustín ile karşılaştık.

A:Daha iyi misin Ruggero

R:Evet Karol sayesinde.

K:Tekrar teşekkürler Agustín.

A: Rica ederim hadi gelin sizi eve bırakayım.

Bizi eve bıraktı ve gitti. Karol benimle beraber banyonun yanına kadar geldi. Bana kıyafet hazırladı.

K: Duş al salona gel.

R: (sırıtarak) Tamam anne!

K: Ruggero şakanın sırası değil hala hasta sayılırsın. Duşunu al ve salona gel.

Duşa girdim. Çok mu düşünüyorum bilmiyorum ama neden beni bu kadar önemsiyor? Onun için bu kadar önemli miyim? Benim için gece uyumamış ve başımda beklemiş.Bunları düşünerek duştan çıktım. Giyindim ve mutfağa geldim. Çok güzel bir koku vardı.

K: Hoş geldin.

R: Hoş buldum. Yanlış mı görüyorum yoksa yumurta bile kıramayan kız yemek mi yapıyor.

K: Tarifi Carolina'dan aldım. Umarım zehirlenmezsin.

R: Garantim yok yani?

K: Maalesef.

K: Ruggero

R: Efendim?

K:Sorun olmazsa duşa girebilir miyim ve kıyafetlerinden yine kullanabilir miyim?

R: Lafı bile olmaz.

K:Teşekkürler

Dedi ve gitti. 15 dakika sonra geldi üzerine gene kıyafetlerimden giymişti.Gelip çorbayı kontrol etti. Bir tabağa çorba koydu.

K:Hadi Ruggero gel buraya.

R:Karol hiç aç değilim midem bulanıyor.

K: Mide bulantının geçmesini istiyor musun?

R: Tabi ki!

K: O zaman çorbanı ye! Çünkü ilaçlarının üstünde tok karınla içilmesi gerektiği yazıyor.

R:Off

K: Ruggero gerçekten inatçısın.

Dedi ve yanıma oturup bana çorbayı yediriyordu.

R: Ahahahah Bebek miyim ben ?

K: Evet koca bebek. Uçak geliyor.

Benimle bu kadar ilgilenmesi o kadar hoşuma gitti ki. Üstelik çorba çok güzel olmuştu.

R:Ya gerçekten teşekkür ederim Karol.

K: Rica ederim. Son kaşık hadi bunuda ye.

R: Gerçekten midem bulanıyor.

K:Beni seviyorsan ye hadi.

R: Pekala yiyorum.

Bana hemen ilaçlarımı ve bir bardak su getirdi. İçene kadar gitmedi.

Daha sonra salona hemen bir örtü getirdi.

R: Kendimi halsiz hissediyorum. Midemde bulanıyor.

Karol'dan
Ruggero gerçekten uykuluydu. Ona örtü getirdin. Salonda uyusun ara sıra kontrol ederdim.

R: Karol sen bir şey yedin mi?

Al işte Karol bul şimdi bir yalan.

K: Hayır ama ben zaten aç değilim. Aç olsam zaten yerdim Ruggero.

R: Karol bana bakmaktan yemek yemeyi unutmuşsun.

K: Pekala bir şeyler  yiyeceğim. Sakın bir yere gitme .

Üstünü örttüm biraz çorba yedim. Ben de ne el lezzeti varmış ya. Gerçekten güzeldi. Yemeğimi yedikten sonra poşetlerle geldim.

K: Kusarsan diye. İstersen tekrar hastaneye gidelim. İyi hissediyor musun kendini?

R: Evet.

K: Ruggero bir şey olursa söyle lütfen.

R: Tamam teşekkürler. Sadece halsiz hissediyorum. Film mi izlesek?

Ruggero'dan
Kalktı bana film açtı yanıma geldi. Beni göğsüne yatırdı ve saçımla oynamaya başladı. Ben de kollarımı beline sardım ve mis kokusuyla uyudum.

Uyandığımda Karol hala uyuyordu. Bütün gece uyumadığı için uyandırmadım. Bana o kadar iyi bakmıştı ki kendimi çok iyi hissediyorum. Gidip yemek hazırlayacağım. Karol duysa yaptırmazdı ama şu an uyuyor. Yemek yapsamda uyandırmayacaktım. Uyanmasını bekleyecektim.

Akşam yemeği saati yaklaşıyordu.Bir anda bir alarm sesi duydum. Kendi telefonum zannediyordum. Karol alarm kurmuş. Hemen pozisyon değiştirip oturdu. Bir az yere baktı . Daha sonra mutfağa girdi. Bu olmadı işte. Beni yemek yaparken gördü ve kaşlarını çattı.

K: Ruggero hasta halinle ne yapıyorsun?

Hâla uykuluydu. Masaya oturdu ve resmen orada uyuyacaktı.

R: Karol istersen yatmaya devam et.

K: Ruggero ilacını içtin mi?

Gerçekten inanılmaz biri. Karol'u iki günlüğüne bile tanısanız bilirsiniz uykuya düşkünlüğünü. Şaşırıyorum. Üstelik çorba bile yaptı ahahahah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin