Ruggero'dan
Açık sözlü bir sevgilimin olmasının dezavantajları. Genelde o kadar tatlı şeyler söylüyor ki bu konuda uzman. Onu öptüm ve bu çok güzeldi. Benim ilk öpücüğüm... ve Karol tekrar öpmemi istedi.K: Hey Ruggero öpmeyecek misin?
Dedi ve dudağına upuzun bir öpücük bıraktım.
K: Artık uyuyabilirim.
Beraber sarılıp uyuduk.
~Uyandığımda evde değildim hey ne oluyor? Bir kadının çığlığını ve silah sesleri duyuyorum.
T: RUGGERO!!
Bu.. bu ablamın çığlığıydı ve elim kolum bağlıydı...~
Karol'dan
Sabah normalde olması gerekenden erken uyandım ve bu his çok kötü. Bu his derken Ruggero'ya olan aşkımdan bahsetmiyorum tabi ki. İlaçlarımdan bahsediyorum. Hareket ettiğim gibi yataktan düştüm.K: Ahh
Sonra Ruggero'nun sayıkladığını duydum. Bir anda uyandı.
R: Abla??
Nefes nefeseydi rüyasında ne gördü acaba.
R: Karol nerdesin?
K: Ahh Ruggero lanet olsun. Yataktan düştüm.
R: Sana ihtiyacım var.
Ayağa biraz zor kalktım. Yataktan düştüğümde sol kolumun üzerine düştüm ve çok acıyordu. Her neyse gidip yatağa uzandım ve Ruggero'da göğsüme yattı. Bende saçıyla oynuyordum.
K: Anlatmak ister misin balım?
R: Ablam...
Diyebileceği tek kelime buymuş gibi söyledi ve sustu. Göğsüm ıslanıyordu.
K: Ağlama bebeğim nolur. İstersen izin alayım beraber yatarız. Ne dersin?
R: Buna gerçekten ihtiyacım var.
K: Pekala bana bir kaç dakika izin ver. Patronum ile konuşup geliyorum.
Patronum Gabriel Bey ile konuştum ve artık müdür olduğumu söyledi. Maaşıma zam yaptı. Projenin getirisi güzelmiş ve çok iyi bir şirketle anlaşmışlar,çalışmalarımı beğenmişler.İzin alabildim kolayca. Asistanken Malena ve Gaston ileydim şimdi kendime ait bir odam olacak. Aslında onlarla çok güzel vakit geçiriyordum fakat maaşımı göz önünde bulundurursak asistanların aldığının iki katı oluyordu. Hemen Ruggero'nun yanına gidip aynı pozisyonu aldım. Oda tekrar yattı ve ağlamaya devam etti.
K: Bak Ruggero-
R: Hayır sadece ağlayıp içimi dökmeye ihtiyacım var. Konuşmayalım sadece ağlayalım.
K: Nasıl istersen balım.
Ruggero uzun uzun yanımda ağladı. Sonra durup uyuya kaldı. Bende aşağı indim. Acıktım ve ilaçlarımı içmem gerek. Ruggero'nun anne ve babası evde yoktu. Bende tost hazırladım kendime. Yedim evet basit bir tosttu. Daha sonra aklıma Ruggero'nun sevdiği tatlılardan biri olan Magnolia yapmak geldi hemen karar verdim. İnternetten malzemeleri sipariş ettim ve geldiler. Yapmaya başladım.
Biraz yorucu bir tatlıydı. Neyseki hallettim. Tam 8 tabak çıktı. Etrafı toplayıp tekrardan Ruggero'nun odasına çıktım ve koltukta kitap okumaya başladım.
Öğlen saatlerinde Ruggero uyanmaya başladı.
R: Karol?
K: Burdayım hayatım. Bir şey mi oldu?
R: Bana su verebilir misin?
K: Tabi ki!
Aşağı inip su getirdim hemen.
K: Yine rüya mı gördün sevgilim?
R: Hayır. Bu sefer rüya görmedim.
Onun yanına gidip elinden bardağı alıp kenara koydum. Onu uzunca dudağından öptüm.
K: Günaydın öpücüğü.
R: Çok iyi geliyorsun.
K: Evet hadi tembel şey kalk bişeyler ye. Sana hazırlayıp getirmemi ister misin? Aynı zamanda sana harika bir haberim var!
R: Nedir o?
K: Ruggero bugün tam olarak 2 kilo almışım. Aç bir şekilde tartıldım.
Bana gülümseyip sarıldı ve saçımdan öptü.
R: Seninle gurur duyuyorum aşkım. Bir şeyler yedin mi?
K: Evet ve ilaçlarımıda içtim.
R: Ne yedin?
K: Tost hazırladım. İstersen sanada hazırlayayım hemen.
R: Hiç zahmet etme ben yaparım.
K: İtiraz yok sevgilime tost yapacağım. Sen hadi elini yüzünü yıka koca bebek. Aşağıda tost yapıyor olacağım.
R: Tamam bebeğim.
Aşağı indim ve ona tost hazırladım. Ekmeklerin kızarmasını beklerken portakal suyu sıktım. Etrafı toparlarken gelip arkamdan sarıldı. Boynumdan öptü.
K: Iğhh. Yapma.
R: Hey Karol iyi misin bir şey mi oldu?
K: Ruggero boynumdan gıdıklanıyorum.
R: Özür dilerim bebeğim.
K: Hayır sen benim bebeğimsin.
R: Peki öyle olsun.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~