Ruggero'dan
Karol ile beraber lunaparktaki her yere baktık.Bulamayınca telefonla aradık açmadılar daha sonra Karol'a bir teklif sundum.R:Hiç bir yerde yoklar ve gerçekten acıktım.İstersen biz yemek yemeye gidelim.Tabi ki ben ısmarlarım.Agustín'in sözü vardı fakat onu bulamıyoruz.Bir daha ki sefere o ısmarlar.
K:Olabilir.
R:Ne yemek istersin?
K:İtalya'ya gelmişken pizza yesek güzel olur.
R:Mesaj alındı.Hadi gel.
Onu kaybetmemek için elinden tuttum.Arabaya kadar getirdim.Onu çok güzel bir yere götürecektim.Hem pizzası güzel,hem de sakin bir yer.
Gelmiştik hemen Karol inmeden ona kapısını açtım .Gülümsedi.
K:Gerçekten güzel bir yer.
Karol'dan
Ruggero ile konuşacaktım .Tedavi olmak istiyorum.Tam konuşacaktım ki..R:Bana soracağın ama sormaya çekindiğin bir soru mu var Karol?
*Başımı salladım*
R:Pekala ne söylersen söyle aramızda kalacağını biliyorsun değil mi?
K:Aslında biraz kafa karıştırıcı olmaya başladı ama tesadüfte olsa karşılaştık ve benim uçakta kendime zarar vermemi engelledin.Yani kısacası ben tedavi olmak istiyorum.Yardımına ihtiyacım var Ruggero.
Ruggero'dan
Bu teklifi kabul etmeyi düşünüyordum.Bir kişiye daha yardımcı olmak istiyordum.Carolina'ya söz verdiğim gibi.R:Bunun için çekinmen gerekmiyor ki.Herkesin başına gelebilecek durumlar.Seni gayet iyi anlıyorum.Ve teklifinide kabul ediyorum.Her hafta programa uyabilirsin değil mi?
*Karol evet anlamında başını sallar*
R:Pekala o zaman istediğin zaman ayarlarız.
Uzun bir süre konuştuk ve Karol'un telefonu çaldı.
K:Efendim Caro?
Arayan Carolina'ydı
C:Çok özür dilerim Karol.
K:Ne yaptın ki ?
C:Agustín telefonunu kaybetti ve sizi unuttuk.Resmen ektik.
K:Önemli değil.
C:Pekala biz eve geçiyoruz.Öğlen yemeği yedik.
K:Bizde şu anda yemek yiyoruz.
C:Pekala daha sonra görüşürüz.
K:Tamam görüşürüz.
Aramayı sonlandırırlar
Karol'dan
Artık huzursuzdum.Anksiyetem zorluyordu.Çok rahatsız ediciydi.Yemeklerimiz bitmişti.Ne kadar sakin bir yer olsada hem lunaparkta hem de restoran hiç rahat hissettirmiyordu.Ruggero'dan
Karol kendini huzursuz hissediyor gibiydi. Etrafa bakamıyordu galiba.R:Hadi seni eve bırakayım Karol.
K:Lütfen
Restorandan çıktık ve Karol'u Carolina'nın evine kadar bıraktım.Agustín kızların arasında tek kalmak istemediği için bir kaç saat kalmam için ikna etti.
Agustín ,Carolina ve ben sohbet ediyorduk.Karol sadece telefonuna bakıyordu.
Karol'dan
Her yere iş teklifleri gönderiyordum.Umarım biri çabucak kabul edilir.En yakın arkadaşımda olsa bu evde kendimi yabancı hissediyorum.İnsanın kendi evi gibisi yok.C:Bırak hadi şu telefonu Karol!!
K:İşim var.
A:Karol hadi sohbete katılsana.
K:İstemiyorum.
Carolina'dan
Karol ile görüşmeyeli çok değişmiş resmen dünya başına yıkılmış gibi.Umarım Ruggero ona yardımcı olur.Telefona bakmaya devam ediyordu.Eski Karol'u geri getirmek istiyordum ve bununla alakalı planlarımda varC:Karol!
Bir anda bana baktı anlam veremiyordu.Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu galiba.
*sessizce*
C:İş başvurusu değil mi*Karol başını evet anlamında sallar*
C:Buna ihtiyacın olmadığını biliyorsun değil mi?Her zaman yanında olucam Karol.
K:Teşekkürler.Ben uyumaya gidiyorum.
C:Pekala Karol.Yarın sabah evde tek olucaksın.Akşam yemeğine yetişiriz.İyi geceler canım.
K:İyi geceler.
Karol'dan
Bir sürü başvuru gönderdim.Umarım hemen bakarlar.Sadece bir tane çok istediğim bir şirket var.Orası kabul etse güzel olur aslında.Ama olmazsada önemli değil.Diğer şirketlerde baya iyi.Ruggero'dan
Karolun odasına gidip kapıdan ona baktım.Telefonla ilgileniyordu.Daha sonra beni fark etti ve bana döndü.K:Gelebilirsin.
Gidip yatakta yanına oturdum.
R:Napıyorsun.
K:İş başvurusu.
R:Sahiden mesleğin ne Karol?
K:Yazılım mühendisiyim.
Meslek seçimi gerçekten çok iyiydi.Teknoloji son yıllarda çok önemli bir unsur haline geldi.
R:Gerçekten güzel bir seçim.
K:Teşekkürler.
Karol bunu dedikten sonra yanıma daha fazla yaklaşıp bana sarıldı ve uyuma moduna girdi. Şaşırmadım değil.Çok sevimliydi.Fakat benim yarın sabah erken kalkıp işe gitmem gerekiyor.
Her neyse erken bir saate alarm kurdum ve kendimi uykuya bıraktım.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~