~Yeni bir başlangıç~

226 11 2
                                    


Karol,dan
Bu gün yeni bir başlangıç kararı aldım.Kendime yeni bir sayfa açıcaktım.Öyle söylüyorum ama umarım her şey yolunda gider.Ülkemden uzaklaşıyorum.Neden mi? Çünkü her şey bana geçmişi hatırlatıyor.Bu yüzden İtalya'ya bilet aldım.Sabah saat 09.00'da gidiyordum.Yatmadan önce son kontrollerimi yapıyordum.İnanıyorum ki her şeyi unutup ülkeye çabucak adapte olucaktım.

Aslında biraz stresliyim.Gene beni burada bulabilirler.Aynı zamanda "iş bulabilecek miyim?"sorusu beni biraz tedirgin ediyor. Ne kadar kötü bir psikolojiye sahip olsamda , sinir krizleri geçirsemde, geçmiş peşimi bırakmıyor olsada iyi bir kariyere sahibim.Çok iyi bir üniversiteden mezunum.Yazılım mühendisiyim.

Ruggero'dan
Kafamı dinlemek için bir haftalığına geldiğim Meksika tatilimin son akşamıydı.Yarın sabah saat 09.00'da tekrardan ülkeme dönüyorum.Aslında tatilleri bazen iple çekiyorum.Pekala psikiyatri okumayı ben seçtim ama bazen birazda olsa beni de etkiliyor.Gerçekten işimin zorlukları oluyor.Fakat ben memnunum.

Aynı zamanda annemin darlamaları da bitmiyor.Sürekli olarak "26 yaşına geldin  Ruggero. Biliyorum ablanın ölümü seni çok sarstı.Artık seni biraz olsun mutlu görmek istiyorum lütfen beni anla" diyor .Kısacası evlenmemi istiyor.Ablamı 5 yıl önce çalıştığı yere düzenlenen silahlı saldırı sonucunda kaybettim ve galiba anneme hak veriyorum. Ama gene aynısı olsun istemiyorum .Ya birine bağlanıp tekrar kaybedersem...

Bu da böyle bir travmatik olay.

Sabah

Karol'dan
Saat 07.00'ye geliyordu.Kalkıp hazırlanmaya başladım.Başım çok ağrıyordu.İtalya'ya gitmeyi iple çekiyordum.Gidip acilen telefon numaramı değiştirmem gerekiyor.Olaylar tekrarlansın istemiyorum.Gerçekten kafayı yiyorum.Meksika'da olan tüm mal varlığımı sattım ve gidiyorum.Yeni bir ev bulana kadar liseden arkadaşım olan Carolina ile kalıcam.Onun adına çok mutluyum.Yakın bir zamanda evlilik düşünüyormuş.

Her neyse hazırlanıp havaalanına gideceğim.

Ruggero'dan
Kendimi garip hissediyordum.Bir yandan tatil bitsin istiyorum ama bir yandanda iyi geliyordu.Üstelik ev işlerinden kurtuluyordum.Gerçekten rahatlatıcı bir tatildi.Psikiyatri doktoruyum. İşimi seviyorum.İnsanların hayatlarına katkı sağlamayı seviyorum.Sayemde bir çok kişinin hayatı yoluna giriyordu.Onların sayemde mutlu olmaları beni de mutlu ediyordu.Bunları düşünürken havalimanına gelmiştim bile.Taksiden indim ve uçağımı beklemeye başladım.

Karol'dan
Çok sabırsız biriyimdir.Arkadaşım Carolina'yı o kadar özledim ki.

Biraz Carolina'dan bahsedeyim.Çok tatlı bir kız.Dışarıya soğuk olsada sevdiklerinin yanında kedi gibidir.Üniversitede kendinden bir yaş büyük bir çocukla tanışmış..Kendi gibi birini bulmuş.İtalya'ya gidince beni de onunla tanıştırıcakmış.

Ben bunları düşünürken taksiden indim ve havaalanına girdim.Uçağımın kalkacağı anons ediliyordu.Yetişmiştim.Anonsla beraber uçağa doğru koşuyordum.

Ruggero'dan
Uçağımın kalkacağını anons ettiklerinde uçağa yöneldim.Tek istediğim yolculuk boyu yanıma oturacak kişinin düzgün birisi olmasıydı.Direkt uçağa bindim.Yanıma oturacak olan kişi daha gelmemişti.Cama yaslanıp müzik dinlemeye başladım.

Karol'dan
Tek istediğim uçakta kriz geçirmemekti.Her şey tetikleyebilir.Umarım yolculuğum güzel geçer.Uçağa gittim yanımda bir çocuk oturuyordu cama yaslanıp,müzik dinliyordu.Ben de telefonumla ilgileniyordum.Tamı tamına 11 saatlik bir uçuştu.Kesinlikle sıkılıcaktım.Bir süre sonra uçak kalkacaktı.Hadi Karol sakin ol.Evet sakindim her şey gayet iyi ilerliyor.Biraz uyumak istiyordum .Uykuya dalmışım ve 6saat uyumuşum çok az kalmış.Bu süre içerisinde telefonumla ilgileneceğim.

Ruggero'dan
Uyuya kalmışım.5 saat olmuş .Uyandığım gibi yanımda oturan kişiye döndüm.Her şey iyi gidiyordu.Uçakta yanımda oturan kişilerle sık sık sorunlar yaşıyordum.Kesinlikle benim hatam değil.Ya horluyorlar,ya bana yaslanıyorlar,ya hiç susmuyorlar...Yanımda bir kız uyuyordu.Çok sevimliydi.Uyurken boynu bükülmüştü.Canı yanmasın diye boynunu düzeltip telefonumla ilgilenmeye başladım.Bir süre sonra yanımdaki kızda uyandı.Uçak içerisinde ki insanların sesine uyandığı belliydi.Bana döndü ve bi an göz göze geldik.Gözleri yemyeşil ve çok güzeldi.Daha sonra önüne döndü ve telefonuna bakmaya başladı.

Karol'dan
Uçaktaki insanların sesine uyandım yavaş yavaş tetiklendiğimi hissediyordum.Sakin ol Karol sakin ol.Daha sonra yanımdaki çocuğa döndüm.Çok yakışıklıydı.Ahh ne diyorum.Gözlerimi kaçırıp telefonuma döndüm.Ekli olmayan bir numaradan mesaj geldi:

-İtalya hiç akıllıca bir fikir değildi sevgilim.Seni bulamayacağımı mı sanıyorsun?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu bölümde ismi geçen karakterler tanıtımı

Karol Sevilla
24 yaşında
Yazılım mühendisi

Rugerro Pasquarelli
26 yaşında
Psikiyatrist

Carolina Kopelioff
Çocuk doktoru
25 yaşında

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin