~Elbise~

12 2 0
                                    



Ruggero'dan
Kısa bir süre önce Karol'un aşırı alıngan olduğunu söyleyen Carolina mıydı bu? Her neyse farkında değil yada unutmuş olabilir. Bir süre herkes sustu. Agustin'e göz kırpıp konuşmaya başladım.

R: Bildiğim harika bir yer var. Tam parti için ve yemekleride çok güzel.

A: Harika! Neresi orası Ruggero biz o işi halledelim kızlarda elbise seçsinler.

C: Evet hadi gel canım.

Onlar içeri gidince herkesi teker teker aramaya başladık.

Karol'dan
Evet Carolina en yakınım derken şaka yapmıyorum. Bana böyle dediğinde ağlamak istedim ama o kadar gücüm bile yok. Bu yüzden mimik bile yapmadım. Carolina'nın giyinme odasına gidip kıyafet seçmeye başladık. Bir sürü elbise gösteriyordu bana. Sayılı tişörtü vardı çünkü elbiselerle aşk yaşıyor.

C: Karol sence sade ve şık mı yoksa renkli ve şık mı? Bu biraz saçma bir soru oldu.

K:Biraz mı?

C: Her neyse senin istediğin bir şey varsa giyebilirsin?

K: Elbise sadece özel günlerde giyerim.

C: Bugünde özel bir gün. Benim bekarlığa veda partim. Sarhoş olana kadar ve kusana kadar içeceğiz!

K: İçeceksiniz.

C: Bir dakika neden??

K: İlaç kullanıyorum bir sürü.

Yatakta uzanıyordum elindeki elbiseleri bırakıp yanıma geldi. Elimi tutup konuşmaya başladı.

C: Bazen çekilmez oluyorum değil mi?

K: Bazen.

C: Özür dilerim Karol seni çok boşladım.

K: Önemli değil. Evlilik bu sonuçta. Uğraş gerektirir. Sevdiğin kişiyle evleniyorsun ve en mutlu günün.

C: Hem elbise seçmeme yardım edip hem de ilaçlarını falan anlatır mısın?

K: Pekala görüşmeyeli ateşim çıktı,hastanelik oldum, daha sonra Ruggero'nun ısrarı üzerine ilaç tedavisini kabul ettim.

C: Zaten tedaviye başladığını biliyorum bu harika bir haber.

K: Değil. Lafımı kesme Caro! Daha sonra Ruggero sürekli kustuğumu öğrendi, ona kusarken yakalandım. Sonrada onlar içinde ilaçlar falan. Ruggero'nun annesi günden güne iyileşiyor işte. Uzun zamandır çalıştığım proje muhtemelen şu anda sunuluyor falan.

C: İnanamıyorum! Gereğinden fazla aramız açılmış.

K: Zaten açıktı neden şaşırıyorsun ki Caro? Birimiz İtalya'da birimiz Meksika'da. Buraya gelmesem iletişim halinde olmayacaktık bile.

Carolina uzun süre konuşmadı. Evet bazen fazla açık sözlüyüm.

K: Dost acı söyler.

C: Özür dilerim.

K: Önemli değil. Şu elbise tam bu akşam için üretilmiş gibi duruyor. İnanamıyorum üstünde hala etiket mi var?

C: İnanamıyorum. İşte bu yüzden Meksika'da bile olsan her zaman en yakınımdın. Muazzam bir zevke sahipsin sen! Aynı zamandada çok iyi kalplisin canım arkadaşım!

K: Teşekkürler.

C: Sen ne giyeceksin?

K: Beni eve bırakırsınız giyinip gelirim.

C: Elbise giymeyecek misin?

K: Pekala elbise gibi bir şeyler giymeyi denerim. Ama söz vermiyorum.

Carolina üstüme atlayıp sarıldı.

C: Çok teşekkür ederim. Her şeye rağmen benim arkadaşım olduğun için.

K: Bir taneyim.

C: Biliyorum. Pekala saçımı ve makyajımı da sen yaparsın değil mi?

K: Nasıl istersen doğum günü kızı!

C: Gerçekten dünyanın en şanslı insanıyım!!

K: Pekala gel şu ayakkabını falanda seçip içeri geçelim. Çok zamanımız var.

C: Ayakkabıyı ben seçtim bile gel bişeyler hazırlayalım.

Mutfağa gittik ve ben direkt sandalyeye oturdum.

C: Kek yapıcaz hadi gel!

K: Sakarlığım ile düğününden 2 gün önce evini mahvedip aynı zamandada yangın çıkartabilme ihtimalim var.

C: Haklı isyan. Otur ve kıpırdama!

Beraber güldük. Uzun zamandır Carolina ile böyle konuşmadığım için özlemişim. Şu anda resmen özlem gideriyoruz. Evet Agustin ile tanıştıktan sonra aramız açılmıştı Carolina ile. Ama şimdi eskisindende iyiyiz. Tabii ki sevgilisi var her zaman bana vakit ayırmasına gerek yok. Ama en azından dikkate alabilir. Sonuçta sevdiğin biriyle görüşeceksen engel tanımazsın ya? Sorunda bu işte. Neyseki Carolina her zaman hatasını kabul eden biridir. Benim aksine asla bahane bulmaz ve sorulardan kaçmaz...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin