~Güzel~

11 3 0
                                    


Karol'dan
Zamanımızı genel olarak konuşarak geçirdik. Saat yaklaşınca yeniden Carolina'nın odasına geçtik. Saçını hafif dalgalı bir saç yaptım. Çok hafif bir makyajla beraber tam Carolina'yı yansıtan bir tarz oluşturdum. Elbisesi çok güzeldi fakat gece üşüme ihtimaline karşı yanına bir ceket aldı. Ona takması için altın renginde takılar verdim. Benim aksime ona altın rengi çok yakışıyordu.

CAROLİNA INFO

Giyindikten sonra Carolina beni eve bırakıp parti için ayarladıkları mekana gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giyindikten sonra Carolina beni eve bırakıp parti için ayarladıkları mekana gitti. Bende hazırlanmaya başladım. Carolina'ya elbise gibi bir şeyler giyebileceğimi söyledim. Saçlarımı düzleştirdim ve gümüş takılar taktım. Makyaj pek yapmak istemiyorum fakat bu solmuş yüzümü kapatmam gerek. Makyaj yapmadan önce ilacımı içtim ve makyajıma başladım. Yüzümde en sevdiğim yer gözüm ve her zaman ön planda olmasını istediğim için rimel sürdüm. Tabii ki akmıyor! Daha sonra yüzüme ten rengimde fondöten kullanıp göz altlarıma kapatıcı sürdüm. Makyajımı sabitlemek ve ıslak durmaması için pudra kullandım. Daha sonra kaşlarımı sabitleyip çok hafif ruj sürdüm.

Makyajımı bitirip giyinmeye başladım. Fakat o kadar halsizleştim ki takılarımı takıp bir süre oturdum. Ufacık bir iş bile yapsam nefes nefese kalıyorum. Saate baktığımda geç kalacağımı anladım. Hemen kalktım ve giyindim.

INFO

Ayakkabıları pek uyumlu bulmadığım için böyle canlandırın:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabıları pek uyumlu bulmadığım için böyle canlandırın:

Giyinip Ruggero'ya mesaj attım ve gelip beni almasını söyledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinip Ruggero'ya mesaj attım ve gelip beni almasını söyledim. 15 dakika sonra geldi. Beni arabada bekliyordu. Bende evden çıkıp arabaya bindim.

R: Hey çok güzel olmuşsun!

K: Teşekkürler.

Arabada hiç konuşmadık daha sonra Ruggero arabayı mekanın önüne park etti. İçeri girince herkesin bana bakmasından korktuğum için uzun süre kapıda bekledim. Daha sonra Ruggero elimi tuttu. Evet onun yanındayken her zaman hissettiğim huzurla beraber tamamen unutmuşum. Bu şekilde içeri girdik. Herkes gelmişti ve sohbet ediyorlardı. Boş olan sandalyelere oturduk ve yanımda Carolina vardı.

C: Karol benden güzel olman haksızlık!

K: Hey kim demiş onu?

C: Ben diyorum.

K: Teşekkür ederim Carolina ama..

Bir süre onu süzdüm ve,

K:..sende çok ama çok güzel olmuşsun.

C: Hey hey hey! İnanmıyorum neredeyse ağlayacaksın!

K: Hayır ağlamayacağım. Bu bir parti eğlenmek için geldik.

C: Evet tabi ki! Pistte herkes dans ediyor sende gelmek ister misin?

K: Ben böyle iyiyim.

C: Pekala görüşürüz!

Carolina kalktıktan sonra yanıma Ruggero gelip oturdu. Bende sandalyemi ona yaklaştırıp omzuna yaslandım.

R: Saçların çok güzel kokuyor.

K: Teşekkürler.

R: Üzgün müsün sen?

K: Hayır sadece şey sonuçta en yakın arkadaşım ama kesinlikle mutlu olduğum için ağlıyorum. O mutluysa bende mutluyum çünkü.

R: Anladım. Şunlara baksana gerçekten çok mutlular.

K: Evet. Birbirlerini tamamlıyorlar ve gerçekten tamamlıyorlar çünkü evleniyorlar.

Ruggero'nun benim bu halime güldüğüne eminim.

Daha sonra herkes masaya geldi bir süre sohbet ettiler. Açıkcası yorgundum ve kalan enerjimi yorgun gözükmemeye çalışarak harcıyordum. Aynı zamanda sürekli Ruggero bana bakıp kontrol ediyor gibi. Daha sonra yemekleri sipariş ettiler. Ben herhangi bir şey istemedim çünkü Ruggero'nun benim yerime bişeyler söyleyeceğini biliyordum.

Yaklaşık 25 dakika sonra önüme bir tabak koyuldu. Tahmin ettiğim gibi. Önümde Burrito vardı. Ruggero bana bakıyordu, bende ona bakıp gülümsedim. Açıkcası herkes burada falan derken gerçektende herkes buradaydı Valentina,Jorge,Micheal,Chiara,Lionel ve Amira. Bizimkileri saymama gerek yok galiba. Normal şartlarda Burrito'yu çok severim ve önümdekide çok lezzetli ama yemek yerken kusacağımı hissettiğimde bırakıyorum. Yani hislerime güveniyorum çünkü genelde doğruyu söylüyorlar. Yemeğimin neredeyse %75'ini yedim ve Ruggero hala hem sohbet edip bana kaş göz yapıyordu. Ahh kimseye derdimi anlatamıyorum ki bir derman bulayım. Acaba yanlış mı anlatıyorum yoksa anlamak mı istemiyorlar?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin