~Klinik~

27 9 0
                                    



Ruggero'dan
Sabah Karol'un yanından ayrılıp.Evime geçtim.Üstünü giyindim ve kliniğe doğru gittim.

İNFO
Hayal gücünüzde canlandırın diye<3

İNFOHayal gücünüzde canlandırın diye<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu günün çok yorucu geçeceği kesindi.En zor hastalarımın bugün randevusu vardı.Neyseki işimi kısa sürede bitirdim.

Öğleden sonra işim bitmişti.Bende Karol ile dışarı mı çıksam diyordum.Hem biraz olsun olayları bana anlatır ve onu rahatlatırdım.

Karol'u 17. kez arıyorum.Fakat derin uykusundan uyanmak bilmiyordu.Bende Carolina'nın evine gidip paspasın altındaki anahtarı aldım.Karol'un odasına çıktım.Yeni uyanmıştı ve elleri yüzündeydi.

R:Heyyo?

Karol bana öylece baktı.Yeni uyanmışken çok masum duruyordu.

R:Dışarı çıkalım mı, ne dersin?

Karol hiçbir şey demiyordu.Yeni uyandığında hep böyle miydi bu kız.Sessiz kalmayı tercih ediyor gibiydi.

R:Pekala o zaman .Git elini yüzünü yıka.Sonra mutfağa gel.

Ceketimi çıkartıp ellerimi yıkadım.Kahvaltı hazırlayacaktım.Strese neden olmasını istemediğim için sağlıksız ve aşırı şekerli yiyeceklerden koymadım.Birazcık bende atıştırdım.Karolun yanına gittim.

BU ARADA KAHVALTI İNFO KAHVE YOK

BU ARADA KAHVALTI İNFO KAHVE YOK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karol'un yanına çıktım.Lavabodan çıkıp odadına gidiyordu.

R:Nereye?

*Odayı işaret etti*

R:Hayır hayır gel kahvaltı hazırladım.

K:Teşekkürler Ruggero ama hiç aç değilim.

Gidip Karol'u kucağıma aldım ve sandalyeye bıraktım.

K:Yine mi ya

R:O kahvaltı bitmeden kalkmayacaksın bu masadan.Bir yerde bayılabilirsin,kan şekerin düşe-

K:*sırıtarak*Tamam annem.

R:Hadi Karol şakanın sırası değil.Dışarı çıkalım akşama kadar.

K:Bir saniye,telefonumu gördün mü?

R:Bekle getireyim.Gözüm üstünde o kahvaltı bitecek.

Telefonu Karol'a getirdim ve hemen odaklandı.

Karol'dan
İş başvurularımdan bir haber olup olmadığına baktım.Yoktu ama heyecandan ne yapayım yani.

R:Noldu?

K:Başvurularım hakkında bilgi var mı diye baktım.

R:Var mı?

K:Yok

K:Bu arada güçlü olabilirsin fakat beni her istediğinde bir yerle taşıyacağın anlamına gelmiyor.Ben eşya değilim.

R:Yook hadi yemeğini ye.

K:Ruggero.

Karol bana köpek yavrusu gibi bakıyordu.

R:Efendim?

K:Birazı kalsa.

R:Hayır o tabak bitecek.Senden zor bişey istemiyorum Karol.Ağır bir yemekte değil.Yani sadece kahvaltı yemeden kalkamazsın.

K:Pekala en azından şansımı denedim.

Karol yemeğini bitirdi ve konuşmaya başladım.

R:Gezelim mi biraz.

K:Nereye?

R:Hadi hazırlan.

K:Pekala.

İNFO

K:Hazırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


K:Hazırım.

R:Pekala o zaman gel.Çok güzel bir yere götüreceğim seni.

K:Sana güveniyorum.

Onu deniz kenarına getiedim

K:Vay be!

R:Beğenmene sevindim.

K:Ne yapıcaz burada?

R:Gel sahilde oturalım.

K:Peki

Ruggero'dan
Onu buraya getirmemin sebebi birazcık bana acılmasıydı.Carolina'ya Karol'a yardımcı olmak için söz verdim.

R:Karol bana Meksika'daki olayları anlatmak ister misin?Bir psikiyatri doktoru olarak burada söylediklerin burada kalıcak.Olabildiğince sana yardımcı olmaya çalışacağım.

Elini tuttum ve Karol konuşmaya başladı.

K:Öncelikle benim zaten yaşamam mucize.Hiç istemediler beni.Gene de buradayım.Kısacası aile kavramı ne demek bilmiyorum.Şiddetle büyüdüm ben daha küçükken evimizde yangın çıktı ve ölüme terk edildim.Yani çok hatırlamıyorum ama evde çalışan bir kadın vardı.Onun sayesinde kurtuldum.Zaten annemde babamı aldatınca babam kendini iyice saldı.Bana genelde teyzem gelip bakardı.Teyzem olmayınca kendi başımın çaresine bakardım.En azından denerdim yani.Çocukluğum bir yere kadar böyle gitti sonra terk edildim ben.Teyzem bana evini açtı.4 sene bana baktı.Onu üniversitemin ilk yılında trafik kazası yüzünden kaybettim.Daha sonra üniversitemin 3. senesinde bir çocukla tanıştım ilişkimiz iyi gidiyordu.Hep diyorum ki böyle kötü şeyler yaşanabilir Karol gayet normal diyorum ama değil .Sevilmek istiyordum.Onu bir kurtarıcı gibi görüyordum.İlerleyen zamanlarda anladım ki öyle biri değilmiş.Bir çok kez bana zorla dokundu.Taciz edildim ve yanındaki arkadaşları bu durumu görmezden geldi.Tehditler yağdırdı.Hayatımın bir kaç senesini yedi.Yanlış hatırlamıyorsam 8 defa intihar girişiminde bulundum.Hepside başarısız oldu.Ben bir şekilde o çocuktan kaçmayı başardım.Ayrılalım dediğimde beni öldürmekle tehdit etmişti.Bende tek arkadaşım olan Carolina'nın yanına gelme kararı aldım.Bu çocuk yüzünden tüm arkadaşlarımı kaybettim.Uçaktaki mesajda eski sevgilimden geldi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin