~Benim İlacım Sensin~

17 7 0
                                    


Ruggero'dan
Karol yine az yiyordu. Biliyorum kaçacağını bildiğim için elinden kaşığı alıp ben yedirmeye başladım.

K: Rugge yeter doydum.

Gene köpek yavrusu bakışını atıyordu.

R: Hayır Sevgilim yemen gerekiyor. Akşama kadar çalışıyorsun. Bir şeyler yemediğini biliyorum.

K: Hayır tabi ki yiyorum!

R: Mesela söyle bakalım ne yiyorsun.

K: Kahve içiyorum. Bir tane kurabiye yedim dün.

Kahkaha attım.

R: Karol bunlar çok az. Sen doyduğuna emin misin? Yoksa doktora gidelim. Yeme bozukluğun olabilir. Hatta en iyisi iş çıkışı seni alayım. Ya da izin al hemen-

K: Sevgilim ben iyiyim. Giyinmeye gidiyorum. Ellerinize sağlık.

R.A: Afiyet olsun.

Karol yukarı çıktı.

R.A: Bu kızı kaçıramazsın Ruggero ben çok sevdim. Kesinlikle çok yakışıyorsunuz.

R: Saol annem. Ben geç kalmadan giyinmeye gidiyorum.

Odaya gittiğimde Karol üstünü giyinmiş ve saçını yapıyordu. Bende tuvalete girip giyindim. Üstüme dümdüz siyah tişört ve siyah pantolon giydim. Karol' un kombini çok tatlıydı. Sanki böyle şeyler tam Karol için üretiliyordu.

INFO

Bugün Karol ile beraber işe gidecektik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bugün Karol ile beraber işe gidecektik. Daha doğrusu onu ben bırakacaktım.

R.A: Görüşürüz kuzum görüşürüz canım.

R: Görüşürüz annem.

K: Görüşmek üzere

Evden çıktık. İlk olarak Karol'u bırakacaktım. Ondan önce pastaneye uğradım. Karol için bir şeyler aldım.

K: Rugge bunlar ne?

R: Öğle yemeğin. Bak yediğini bilmek istiyorum. Yediğin zaman mesaj at ya da yerken videonu çekebilirsin.

K: Yada söz versem.

R: Pekala oda olur.

K: Söz veriyorum deneyeceğim. Bak biliyorsun yaşadığım şeyler ve stres beni bu hale getiriyor.

R: Biliyorum ama git gide kilo vermeye başladın farkında mısın?

K: Çok mu belli oluyor?

R: Evet güzelim sağlıklı beslenmen gerek.

K: Pekala denerim elimde olan bir şey değil. Stres iştahımı kesiyor. Özür dilerim söylemiyorum ama çoğu zaman geri çıkarıyorum. Yani kusuyorum.

R: Biliyorum güzelim ama bu stres hiç iyi değil. İlaç tedavisine başlamak ister misin?

K: Bilmiyorum ilaçlar beni halsizleştiriyordu.

R: İyi gelmiyor mu yani?

K: Bak Ruggero benim ilacım sensin. İlaçlar sadece düşünemeyecek kadar halsizleşmeme sebep oluyor. Yani şu ana kadar pek bi gelişme olmadı. Sen yanımda ol yeter.

Şirkete gelmiştik. Karol kemerini çıkartıp yanağımdan öptü.

K: Görüşürüz Rugge!

R: Görüşürüz Güzelim.

Duyduklarıma inanamıyorum. Kalbim çıkacak gibi atıyordu. Onun ilacı ben miydim? Ahh bunları düşünecek zamanım yok! İşe geç kalacaksın Ruggero. Pekala bunu daha sonra düşüneceğim. Gene kliniğime geldim ve hastalarım ile görüşmeye başladım.

İşim yorucu bir şekilde devam ediyordu moladaydım. Telefonum çaldı. Karol arıyordu. Bir şey mi oldu acaba.

R: Efendim Güzelim.

M: Merhaba ben Malena Karol'un iş arkadaşıyım.

R: Karol'a bir şey mi oldu?

V: Kriz geçiriyor ve sakinleştiremiyoruz. Saçından tutuyor ve sadece köşede ağlıyor. Bişeyler söylüyor ama anlayamıyorum. Bir anda tetiklendi.

R: Haber verdiğiniz için teşekkür ederim. Hemen geliyorum.

Hızlıca klinikten çıktım ve randevularımı iptal ettim. Gene neden tetiklendi acaba? Şirketi yakın olduğu için hemen yanına geldim. Sora sora Karol'un olduğu yeri buldum masasının altında saçlarından çekip ağlıyordu. Nefes alışverişi düzensizdi.

R: Güzelim ben geldim. Burdayım.

Ağlaması şiddetlendi.

R: Telefonu nerede?

Galiba ismi Malena olan kadın bana telefonu uzattı. Okumaya başladım. Yine mi eski sevgilisindendi.

BİLİNMEYEN NUMARA

- ******** Şirketi çok güzel bir seçim sevgilim.

Olayı şimdi çözdüm bu Karol'un şirketiydi. İnanmıyorum ne olursa olsun bırakmıyorlardı. Her neyse yeterince vakit kaybettim. Hemen Karol'un yanına gidip sımsıkı sarıldım. Oda omzuma sarılıp ağlamaya devam etti.

R: Güzelim buradayım. Bak yanındayım. Geçti her şey hadi gel elini yüzünü yıkayalım.

K:(sesi kısılıyor) Ruggero.

R: Efendim güzelim.

K: (sessizce)O beni buldu bana zarar verecek.

R:Hayır canım hiç bir şey olmayacak. Ben yanındayım. Buna izin vermeyeceğim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin