~Geçmemiş~

7 2 0
                                    


Karol'dan
İlerleyen zamanlarda herkes tatlıya, şaraba ve biraya devam ediyorlardı. Şu an içmesemde o kadar komikti ki bağırarak gülmek istedi canım. Tabi ki kendimi tuttum. Utanırım. Normalde çok az alkol kullanırım zaten hiç canım çekmiyordu. Hatta onların yedikleri ve içtikleri alkol miktarını görünce onların yerine kendim kusmak istedim.

Kusmak demişken az önce Chiara içtiği miktar yetmemiş ve kusmamış gibi devam ediyordu. Gece böyle ilerliyordu. Kimseyle sohbet etmeden öylece düşünüyordum. Tabi ki benim için en tehlikeli aktivite bu. Bir kenara bırakamıyorum ki. Her neyse son zamanlardada gayet iyiyim. Sorun ben değilim ki zaten. Sorun sorunu çıkartanları unutmak olabilir mi? Evet şu anda gerçekten sesli bir kahkaha attım ama kimse bana tuhaf tuhaf bakmadı çünkü mekandaki herkes-bizimkiler dahil- sarhoş ve içiyordu. Yani Lionel ve Jorge'nın dışında gerçekten çok içtiler. Ve şu anda Ruggero'nun masada nasıl sızdığını izliyorum. Çok komik ve gülüyordum. Evet gülüyordum. Yani normal bir aktivite ama kimse umursamadığı için rahattım. Sonra Carolina dans ettiği için boş kalan sandalyesine Jorge oturdu.

J: Merhaba prenses.

K: Merhaba Jorge.

J: Hey sadece Jorge mi? Yakışıklı,muhteşem,süper,akıllı Jorge değil miyim ben?

K: Ahahaha Jorge neredesin? Seni göremiyorum!

J: Ne Karol! İyi misin?

K: Ah pardon Jorge egonu kenara çekte yüz yüze konuşalım.

J: Hey hiç komik değil.

K: Her zamanki halim.

J: Senin güldüğünü en son lise 1'de görmüştüm.

K: Geçmiş sayfaları tekrar açıp beni aşık ergenler gibi depresyona sokup odamda ağlamamı mı istiyorsun? Çünkü bunun yerine üstümden bir kamyonun geçmesini yeğlerim. O daha az acıtır.

J: Hayır hayır! Artık bunların olmasını istemiyorum Karol! Seni korumak istiyorum.

K: Ben kendimi zaten koruyorum.

J: Nasıl? Yemekleri kusarak mı? Telefonuna gelen bilinmeyen mesajları o numarayı engelleyerek hallettiğini düşünerek mi?

K: En azından birinin ortaya attığı en ufak iftiralara inanmıyorum ve sen şu anda tam olarak az önce bahsettiğim gibi beni depresyona sokmaya çalışıyorsun. Umarım başarılı olursun ve beni eskiden olduğu gibi girişimde bulunduğum intiharın sonuncusunu getirirsin. En azından o zaman senin bu saçma sözlerini duymamış gibi yapabilirim.

J: Ben-

K: Hayır dinlemek istemiyorum. Ben buraya geçmişi silmeye geldim sen ne anlatıyorsun? Jorge ben yeni bir sayfa değil yeni bir defter açtım. Ülkemi bıraktım, ana vatanımı! Yaklaşık 2-3 gündür yediklerimi kusmuyorum,insan içine çıkabiliyorum,Ruggero'nun ilaç tedavisini kabul ettim, yeni ve başarılı bir projeye imza attım. Sen şu anda gelmişsin ve en yakın arkadaşımın en mutlu günlerinden biri olan bekarlığa veda partisinde tatsız tatsız konuşuyorsun. İnan bana Carolina,Agustin veya Ruggero olmasa yüzüne bakılacak bir insan değilsin. Ben geçmiş peşimi bıraksın diye yapıyorum. Niye yapıyorum peki bunu? 9. kez intiharda edebilirdim, başarılıda olabilirdi. Fakat yapmıyorum çünkü benim yanımda olan destekleyen insanlar var. Ah tabi hevesini kırmak gibi olmasın ama onların arasında ne şu an varsın ne de sonra olacaksın. Onca yıl ufacık bir yalana inanan hiç bir zaman beni aramayan insan karşıma çıkıp beni yargılıyor. Sen kimsin? Gerçekten soruyorum Jorge sen kimsin? Arkadaşım mısın, sevgilim misin, abim misin? Cevabı ben zaten biliyorum hiç kendini yorma en iyisi. Ayrıca senin özürünede nasihatinede ihtiyacım yok. Tam da az önce bahsettiğin gibi beni koruyorsun şu an. Tebrik ederim. Bişeyler başarmışım ve sen sadece beni geri çekmeye çalışıyorsun. Başaramıyorsun maalesef. Sen hayatımda ki en önemsiz insansın Jorge, sen geçmişimsin. Senin bana söylediğin 2 çift lafa asla kendimi üzmem. Gözümde bu kadar değersiz bir insansın. Şu an da dediklerini sarhoş olduğuna ve ne dediğini bilmediğine sayıyorum.

O kadar sakindim ki anlatamam. Bana kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu Jorge. O sözleri söylerken mimik bile yapmadım. Ayrıca böyle bir diksiyona sahip olduğumu bende bilmiyordum. Ardı ardına söylediğim kelimeleri keşke 2 kere düşünerek söyleseydim. Bu çok ağır oldu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin