~Yavaş Bir Müzik~

6 2 0
                                    



Karol'dan
Hala inanamıyorum. Karşılıklı bir aşkım, nitelikli bir işim ve bir sürü dostum oldu. İtalya'nın bu kadar iyi geleceğini bilsem daha önce gelirdim. Ruggero elimi tutuyordu. Teklifinden sonra hiç bırakmadı.

R: Dans edelim mi?

Dans etmek istemediğim ve korktuğum için önümdeki yemeği yemeye başladım.

R: Hadi ama Karol. İsteyerek yemediğini biliyorum.

K: Pekala o kadar güzel ki şu an isteyerek yiyorum.

R: Senin böyle yemek yemen beni çok gururlandırıyor.

K: Teşekkür ederim.

Dedim ve gülümsedim. Uzun süre birbirimize baktık.

R: Madem yemeğini yedin ilacını iç ve dans edelim.

K: Olmaz!

R: Sen bana güven ve dans ederken gözlerini kapat.

K: Pekala.. güveniyorum.

İlacımı içtim ve bana elini uzattı bende tuttum. Çok yavaş bir müzik çalıyordu. Dans ediyorduk şu anda. Ritmi tutturduk ve çok iyi ilerliyorduk. Ama huzursuzdum. Herkesin bizi izlediğini düşünmeye başlıyorum. Hayır zararlı düşünceler kaybolun! İlacın verdiği sakinlikle dahada garip hissettiriyor. Zamanla uykulu halim ile Ruggero'nun omzuna yasladım başımı.

R: İstersen eve gidelim? Çok yoruldun.

K: Hayır hayır iyiyim.

R: Emin misin?

K: Hayır, Karol'um.

Biranda gerçekten kıkırdadım.

R: Hey çok espritüelsin.

K: Her neyse bayadır dans ediyoruz oturalım mı?

R: Olur gel.

K: Ruggero makyajım hala yüzümde mi?

R: Bakayım... evet sabit.

K: Harika. Bir saniye benim bir işim var.

R: Nereye?

K: Lionel'in yanına bir şey söyleyeceğim.

R: Tamam canım görüşürüz.

Lionel'in yanına gittim Amira ile kenarda bir şeyler içiyordu. Kusmak istedim çünkü alkol kokusu her yerde. Gidip Lionel'e sarıldım.

K: Teşekkür ederim Lio.

L: Ben sana söylemiştim.

Ai: Selam Karol!

K: Selam Amira sana çok güzel olduğunu tekrardan hatırlattım mı?

Ai: Tatlım bunu sürekli olarak söylemekten hiçbir zaman vazgeçmeyeceksin değil mi?

K: Asla! Ben Lio'ya teşekkür etmeye gelmiştim. Ruggero'ya karşı olan hislerim hakkında biraz konuştuk.

Ai: Hepimiz aranızı yapacaktık resmen! Çok yakışıyorsunuz ayrıca sürekli yan yanasınız fakat birlikte değildiniz.

K: Teşekkürler.

Dedim ve yanlarından ayrıldım. Fotoğraf çekiliyorlardı. Böyle şeylere alınmıyorum. Direkt fotoğraf çekilmiyorum. Anı yaşamak mı, yoksa ölümsüzleştirmek mi gibi saçma şeylerden değil. Çekiniyorum.

R: Karol sende gelsene!

Ahh yine başlıyoruz.

C: Hadi kuzum. Beni en mutlu günümde üzme.

İşte buna dayanamıyorum. Ruggero'nun yanına geçtim. Hep beraber fotoğraf çekildik. Daha sonra düğün bitti ve herkes dağıldı. Herkes dağıldı derken bizimkiler kaldı.

C: Bebeğim ben üstümü değiştirmeye gidiyorum gene sabahlarız gelecek misin?

K: Teşekkürler ama gelmek istemiyorum. Pek iyi hissetmiyorum ya. Yoruldum ve yarın erkende kalkmam gerek.

C: Tamam canım görüşürüz.

R: Karol?

K: Efendim.

R: Sen gelmiyor musun sevgilim?

Sevgilim... öyle içten söylediki gerçekten gülümsememe neden oldu.

K: Yorgunum ve kendimi iyi hissetmiyorum. Gidip uyuyacağım.

R: Nasıl istersen. Eve gidince mesaj at!

Dedi ve sarılıp yanağımdan öptü.

Eve geçtim ve duş aldım. Kendimi yatağa attım. Baya uzun bir gündü benim için. Bu yorgunluğu ancak kış uykusuna yatarak atabilirim. Ruggero'ya mesaj atıp yattım.

Ruggero'dan
En son Karol'un beni o kadar taşımasından sonra çok az içtim. Yani tabi sarhoş olanların arasında yine Agustin ve Carolina'nın ismi vardı. Geri kalan herkes yeterince içmişti.

Pek bir şey olmadı. Saat çok geç olduğu için ve mekanın kapanma saati olduğu için çıktık. Daha sonra eve geçtim. Fazla yorucu bir gündü. Odama çıktığımda Karol yatakta yoktu. Tabii biraz panik oldum. Banyoya baktığımda kusuyordu. Kriz geçiriyordu. Beni gördü ve ağlaması şiddetlendi.

R: Karol buradayım. Bak ben geldim.

Tekrar kustu.

K: Git.

R: Hayır Karol gitmeyeceğim. Seni bu halde yalnız bırakamam.

Tekrar kusmaya başladı bende saçlarından tutuyordum. Onu ayağa kaldırıp yüzünü yıkamasında yardım ettim.

R: Daha iyi misin sevgilim?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin