~İş Görüşmesi~

11 6 0
                                    

HELOO😍YA OYLARINIZI YİCEM ŞAKA MISINIZ? BU KİTABA ÇOK AMA ÇOK UMUTSZUZ BAŞLAMAMA RAĞMEN BU KADAR OY ÇOK MUTLU EDİYOR BENİ TEŞEKKÜR EDERİM❤️‍🔥❤️‍🔥

Karol'dan
Sabah erken uyandım ve rutin işlerimi çabucak hallettim. Carolina ve Agustín'de uyanmıştı. Ben giyinirken onlarda kahvaltı hazırlıyorlardı. Gidip giyindim.

INFO

Kahvaltımı yapıp hızla evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kahvaltımı yapıp hızla evden çıktım. Evet kahvaltısız evden çıkmama Carolina izin vermiyordu. Yürüyerek 20 dakikaydı. Hemen içer girdim çok güzel bir şirketti tam hayalimdeki gibi...

İçeride birin sordum ve bana gideceğim yeri tarif etti bende gittim. Kapıyı tıklattım ve içeri girdim.

X: Gir!!

K: Merhaba ben iş başvurusu için gelmiştim. Başvurum onaylandı adım Karol Sevilla.

G: Aah merhaba ben Gabriel . Tanıştığıma memnun oldum. Sen benim asistanım olacaksın. Senin gibisini bulmak birazcık zor açıkçası çok şanslıyım. Eğitimini gerçekten iyi yerlerde almışsın. Her neyse işe alındın en iyisi odana git ve herkesle tanış aynı zamandada yerleş. Yarından itibaren işe başlamanı istiyorum. Sana projeleri anlatmalarını isterim. Şu anda çok önemli bir proje için çalışıyoruz.Yarın yeni ortaklarımız gelicek. Hazırlıklar devam ediyor. Sana güveniyorum. Gidebilirsin.

K: Teşekkürler!!

İnanamıyorum o konuşma neydi öyle. Ahhhh İtalya inanılmaz bir yersin. Bunu sana söylemiş miydim! Gidip herkesle tanıştım bana işimi anlattılar ve biraz yerleştim. Buraya geleli çok az zaman olmuşken nasıl olurda bana bu kadar iyi gelebilir burası! Ben bunları düşünürken zaman çok hızlı geçmişti ve randevu saatim gelmişti. İzin alıp yola çıktım.

Ruggero'dan
Sabah uyandığım gibi kendimi boşlukta hissetmem normal mi? Aa doğru ya. Karol bir süredir bende kaldığı için ona o kadar alışmışım ki. Hemen özlüyorum. Bugün olması gerekenden erken uyandım çünkü annemi ve babamı ziyaret edecektim. Kısada olsa uğrayacaktım.

Annemlerin yanına geldim ve kapıyı babam açtı.

B(babası): Hoş geldin oğlum.

R: Hoş buldum. Nasılsınız?

A(annesi): İyiyiz oğlum sen nasılsın?

R: İyiyim bende aynı işe gitmeden yanınıza gelmek istedim.

A: İyi ki geldin oğlum. Hâla hayatında biri yok mu?

Bende tam olarak annem beni ne zaman darlamaya başlayacak ve o saçma soruyu soracak dedim.

R: Yok

A: Ruggero yakında 27 yaşında olacaksın!

B: Daha fazla uzatmayalım. İstemiyor demek ki. Bak oğlum her anne baba gibi bizde oğlumuzun mutluluğunu görmek isteriz. Ablandan sonra çok durgunlaştın. Aynı zamanda güven problemlerin oluştu. Sen anlayışlı birisin.

R: Pekala bu kadar sohbet yeter işe geç kalıyorum hoşça kalın.

Evet hızla çıktım evden artık klasik sorular olmuştu bunlar. Kliniğe gittim. Evet gene hastalarımla ilgileniyordum her zamanki gibi. Bugün Karol'un randevusu vardı. Onun için mutluydum. Tedaviyi kabul etmişti ve gelecekti. Sevinçle onu bekliyorum. Son randevum Karol'undu onu bir şeyler içmeye davet edeceğim. Onun yanında gerçekten mutlu hissediyorum. İş başvurusu kabul edildiği için kutlama yapacaktık.

Zaman hızla geçti ve Karol'un sırasına geldi.

Karol'dan
İşlerim bitince ve masamı hazırlayınca saate baktım. İnanmıyorum. Randevuya neredeyse geç kalacaktım. Hızla izin alıp çıktım. Aman yaa ne kadar dalgınsın Karol!!

Yakın olduğu için 15 dakikada geldim. Neyse ki yetişmiştim. Kapısını çalıp içeri girdim. Ayağa kalktı ve sarıldık.

R: Hoş geldin Karol.

K: Hoş buldum Ruggero.

R: Pekala istersen başlayalım.

K: Tabi ki.

Ruggero'ya geçmişe dair her şeyi ayrıntısıyla anlatıyordum. Gözümden bir yaş geldiğinde biraz durdum. Ruggero yanıma geldi ve hemen bana sarıldı.

R: Sakin ol ben yanındayım.

Bunu demesiyle sakinleştim. Biraz bekledim.

R: Karol istersen burada bitirelim. Bir daha ki gelişine devam ederiz. Bir şeyler içmeye ne dersin?.

Gülümsedim ve başımı salladım. O kadar tatlı ki ona hayır demek elimde değil. Beraber çıktık ve sahile geldik. Elimizde içeceklerimizle oturuyorduk. Deniz kenarını gerçekten çok seviyorum. Dalgaların sesi  ve kumlarda oturmak huzur veriyordu. O sırada Ruggero'nun telefonu çaldı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin