~Aşık Mıyım?~

11 2 0
                                    



Karol'dan
Duyduklarım aslında pek fazla şoka uğratmadı beni. Aşk bana çok uğramasada ve en son uğradığında sorunlar çıksada normal bir duygu. Ama ya şu anda bana karşı hisleri varsa?

K: Pekala hâla bana karşı bişeyler hissediyor musun? Sonuçta o zaman gençlik aşkıydı. Aynı zamanda ne olursan olursun yani güven olmadıktan sonra hiçbir şeyiz. Aşık olduğun kişi yerine başkasının sözüne inandın bu daha kötü. En iyisi uzun süre konuşmamak. Her konuştuğumuzda bir şey oluyor. Düşünmem lazım.

Dedim ve salona geri döndüm. Ruggero bana sorar gözlerle bakıyordu. Bende uykulu halimle daha fazla dayanamayacağımı anladım ve gidip Ruggero'nun göğsüne yaslandım. Oda belimden sarıldı ve ben kendimi huzurun içinde uykuya bırakmaya hazırım.

Uyandığımda koltukta değildim. Hareket etmeyi denediğimde fark ettim. Bir çift kol beni sıkı bir şekilde sarmıştı. Bugün düğün günüydü. Ahh çok zor olacak. Aynı zamanda Ruggero... ona aşık mıyım? Bunu lionel ile düğünde kesin konuşmam gerek. Dün Jorge yüzünden unuttum ve uyuya kaldım zaten. Ya aslında çok yakışıklı ve gerçekten çok çok yakışıklı! Yüz hatlarına ölebilirim. Aynı zamanda sürekli benimle ilgileniyor. Bunlar beni çok mutlu ediyor. Belkide sormama gerek bile yoktur. Galibada seviyorum. Bunları düşünürken yanımda bir kıpırtı hissettim ve döndüm. Ahh dip dibeydik. Şu an o dudaklarından öpmeyi çok isterdim. Her neyse kendimi tutmayı başardım. Ruggero beni eve kadar taşımış. Ben bunları düşünürken ahh bugün düğün, düğün var evet. Hemen Carolina en ufak bir şeye kriz geçirmesin diye hazırlanmam lazım.

K: Ruggero!

R:...

K: Uyanıksın biliyorum Ruggero!

R:....

K: Hey! Şu an arkadaşımın yanında olmam gerekiyor!

Ahh şimdi anladım ve yanağına bir öpücük bıraktım.

K: Günaydın!

Dedim ve gözlerini açtı. Bana gülümseyerek bakıyordu. Öptüğümde her zaman hafif kızarıyordu ve ben bu özelliğine bayılıyorum.

K: Çilek!

R: Hey o kadar kızardım mı?

K: Evet Ruggero ve şu kollarını çeker misin artık?! Hazırlanmam gerekiyor!

R: Sen kuaföre gidecek misin?

K: Evet kızlar orada olacak.

Bir kere daha yanağından öptüm.

K: Hadi ama!!

Tam vazgeçecekken kollarını çekti.

R: Bugünlük bırakıyorum.

K: Harika! Şimdi giyinmemiz ve hemen kızların yanına gitmemiz gerekiyor. Bir saniye NE!! Ruggero saat 15.32'ye kadar uyuduğumuza inanmıyorum. Çabuk hazırlan!

Hızlıca hazırlanıp yanlarına gittik. Üstümde daha elbisem yoktu. Önce kızların hazırlanmalarına yardım etmem gerek. Kuaföre girdim ve onlara seçimlerinde falan yardım ettim.

Çok yoruldum. Gerçekten en kararsızlar Valentina ve  Carolina oldu. Her neyse Carolina'nın saçı ve makyajı tam gelinliğiyle uygun ve hafif ışıltılıydı. Abartı makyaj değildi ve sanki bu renk Carolina için üretilmiş gibiydi. Kapıdan dışarıda bizi bekleyen Lionel'i görünce hemen yanına gittim. Takımını giyinmişti gerçekten çok yakışıyordu.

K: Selam Lio!

L: Selam Karol! Naber nasıl gidiyor?

K: Her şey güzel gidiyor ya. Ben seninle bir şey konuşmak istiyorum.

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin