~Titiz~

8 3 0
                                    


Karol'dan
Ağlamak istiyorum ama ona bile gücüm kalmadı. Sadece gözümden yaş düşecek yani onu bile yapamıyorum. Ruggero'nun üstünü değiştirmek lazımdı fakat ben bunu tabi ki yapmayacağım. İşte bu yüzden şu an ağlasam fena olmazdı. Daha sonra yastığımı alıp yere yattım. Aşırı konforsuz olsada halı güzeldi. Evet annemden kalma bir alışkanlığım bu. Titiz bir insanım ve Ruggero'nun üstü kirli onunla uyuyamam.

Ruggero'dan
Sabah başımın ağrısıyla uyandım. İğrenç bir ağrı vardı. İnanmıyorum neredeyim ben. Burası benim odam. Umutla yanıma döndüğümde Karol'u göremedim. Nerede? Yoksa kayıp mı oldu? Ya da uyanmıştır ama o uykusuna çok düşkün ve dün gece geç geldik. Hemen ayağa kalktım. Başım döndüğü için geri oturdum. Hazır olduğumda tekrar kalktım ve adımımı attığım gibi yerde yatan Karol'u gördün zaten. Evet bana söylediği gibi..titizliği. Ahh inanamıyorum Ruggero bu kadarda içemezsin. Kim bilir gece nasıl geçti, ne tür işler açtın kızın başına. Sadece yastık ile yatmış. Kesin saçmalamışımdır sarhoş bir şekilde. Her neyse  direkt duşa girip üstüme temiz bir şeyler giydim. Daha sonra yatak çarşafını ve örtüsünü değiştirdim. Aşağı kahvaltıya indiğimde masada bir not vardı.

"Oğlum biz kontrollerim için evden çıktık. Eve akşam döneceğiz"

-Annen

Yazıyordu. Ben de kahvaltı hazırlamaya başladım.

Kahvaltı hazırdı şimdi Karol'u uyandırmaya geldik. Fakat uyandırmakta istemiyorum. Ama ilaç saatide geldi. En iyisi uyandırmak. Yanına çıktım ve onunla konuşmaya başladım.

R: Karol!Karol!

K: Rugge!

R: Hey sen nasıl bu kadar kolay uyandın.

K: Burası hiç rahat olmadığı için olmasın o?

R: Ahh gerçekten çok özür dilerim. Olanları bana kahvaltıda anlatırsın ve çok özür dilerim.

K: Ruggero bunu diyeceğime inanmıyorum ama-

R: Bir şey mi oldu! Gece bir saçmalık mı yaptım?

K: Hayır sadece beni aşağı kucağında indirir misin? Kalkamayacak kadar yorgunum.

R: Nasıl isterseniz prenses.

Onu kucağımda taşıyarak aşağı indirdim.

K: İtalyan şef!!

R: Nasıl gözüküyor?

K: Muhteşem ama tadıyla daha çok ilgileniyorum.

R: E hadi yesene!

K: Pekala.

Ona çok sevdiği için krep hazırlamıştım. Ve krepler kalp şeklindeydi. Çok şirin olduğu için kalp şeklinde yaptım tabii ki.

K: Ruggero ne olur daha fazla yemek yap. Bu acil ve haklı bir isyan!

R: Gerçekten beğendin mi?

K: Beğenmek ne kelime, bayıldım!!

R: Sevindim. Hey bana dün ne olduğunu anlatsana!

K: Neyini anlatayım mesela? Açıkçası pek keyifli değildi. Umarım gördüklerimi hızlıca hafızamdan silerim.

R: Kötü bir şey mi yaptım? Yoksa rezil mi oldum.

K: Ruggero gece yarısında masaya sızdın.

R: Yaa eğlenceyi kaçırmışımdır.

K: Yaa ne demezsin çok eğlenceliydi.

R: Moralin mi bozuk? Bir şey mi oldu? Başından anlatsana olayları Karol!

K: Sen uyuduktan sonra ne oldu hemen anlatıyorum. Kusan insanlar gördüm, sevgi pıtırcıkları gördüm ,dans eden insanlar gördüm...

R: Ne oldu?

K: Pekala Jorge ile boş bir kavga etmeden önce ayıktı sonra baya baya sızdı masaya. Sen zaten gittin. Micheal ve Valentina ayaktalar ama düzgün yürüyemiyorlardı zaten sevgi pıtırcıkları, aşk kuşları sürekli öpüşüyorlardı. Lionel çok az içti zaten o olmasa sizi o mekanda bırakıp gelirdim. Agustin ve Carolina'da aynı çok içtiler ve ne enerji varsa sürekli dans ettiler. Chiara ve Amira kustu ve iğrençti.

R: Jorge ile kavga mı ettin?

K: Ahh evet çok saçmaydı. İlk defa birine vurmak istedim. Öyle boş konuşuyordu ki "sus ya" diyip ağzına vurmak istedim. Ama kendime hakim oldum.

R: Hey peki ya nasıl kavga rttiniz ve bizi nasıl topladınız. Zor olmalı.

K: Öncelikle toplamak konusunda ölümden döndüm. Özür dilerim ama Lionel olmasa toplamazdım hiçbirinizi. Ben herkesin eşyalarını alıp ilk bagaja koydum. O sırada Lionel bir kaç kişiyi arabalara götürüyordu. Sonra bende sadece Carolina'yı taşımayı denedim-

R: Zaten çok kilo verdin Karol! Çok dikkat etmen gerek kesinlikle! Bundan sonra düzenli bir beslenme planı oluşturman gerekiyor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin