Ruggero'dan
Karol hiç şaşırmadı galiba. Anlam veremiyorum nasıl sakin kaldı.R: Açıklayabilirim istersen.
K: Dinliyorum.
R: Annem sürekli olarak evlenmemi istiyor. Nedeni buymuş galiba. Onu üzmek istemediğim için evet dedim. Seninle tanışmak istiyorlar.
K: Pekala.
R: Nasıl yani kabul ettin mi?
K: Evet senin yaptıklarından sonra bu iyilik çocuk oyuncağı. Sen beni uçağa bindiğimden beri koruyorsun Ruggero. Sana gerçekten çok güveniyorum. Her zaman yanında olacağım.
R: Teşekkürler. Ben büyük ihtimalle annemin yanında kalacağım.
K: Peki. İstersen bende yanında kalabilirim.
R: Gerçekten bunu yapar mısın?
K: Tabi ki!
R: Buna ihtiyacım vardı. Teşekkür ederim.
K: Ben teşekkür ederim.
O sırada babam yanımıza geldi. Gülümseyerek bakıyordu bize. Neden diye sorarsanız hatırlatayım. Karol'un göğsünde yatıyordum o benim saçımla oynuyor ben onun beline sarılmıştım.
R.B: Oğlum annenin işlemlerini hallettim. Çıkıyoruz.
R: Tamam baba geliyoruz.
Babam gitti. Bende kalktım ve Karol ile beraber çıktık. Ben Karol'u eve bıraktım. Valizini toplamasını söyledim. Yarın tekrardan onu alacaktım. Saat geç olmuştu. Annemin yanına geri gittim.
R.A: Hoş geldin kuzum.
R: Hoş buldum anne! Nasılsın daha iyi misin ağrın var mı?
Annem nefes alabilmek için bir cihaz kullanıyordu. Onun bu hali beni gerçekten çok etkiledi. Hayır onuda kaybedemezdim. Mutlu olabilmesi için Karol ile oyuna devam edecektim.
R.A: İyiyim oğlum merak etme. Sen yarın kız arkadaşını çağırsana!
R: Bende onu soracaktım. Bana destek olmak için yanımda kalmayı teklif etti.
R.A: Bu harika bir haber. Kesinlikle gelmeli.
R: Pekala ben odama gidiyorum iyi geceler size.
R.A: İyi geceler oğlum.
Hem üzücü hemde güzel bir gündü. Evet her şeyin iyi tarafından bakmaya çalışıyorum. Bazen gerçekten zor oluyor. Ama Karol yanımdayken çok kolay. Onun yüzü, gözleri... Hey konu nereden Karol'a geldi?
Karol'dan
Sabah kalkıp rutin işlerimi hallettim ve hazırlanmaya başladım. Bugün Ruggero ve ailesinin yanında kalmak için hazırlandım. Akşam alacak beni. Giyinip yola çıktım.INFO:
İş yerime geldim. Hemen kendime bir kahve alıp masama koydum. Patronumun odasına girdim.G: Hoş geldin Karol bende seni bekliyordum. Sana dosyaları ve çalışmaları mail olarak atıyorum. Senden istediğim geliştirmek için fikirler üretmen ve eksikleri tamamlaman. Bu projede gerçekten iyi performans sergilersen düşünmeden terfi ederim. Hiç şaka yapmıyorum. Bu projenin bize geliri çok fazla. Rica ediyorum en iyi performansını göster.
K: Tabi ki elimden geleni yapacağıma söz veriyorum. İzninizle.
Masama geri döndüm ve çalışmaya başladım. Çok zorluydu. Yanımda çalışan Malena ve Gaston'da geldi. Uzun zamandır burada çalışıyorlarmış. İkisi sevgililer ve çok tatlı bir çiftler.
Saatlerdir çalışıyordum. Artık gözlerim kapanıyordu. Kendimi bıraktım.
Malena beni uyandırdı. Şirket kapanıyormuş.
M: Karol çok geç kaldın hadi uyan.
K: Kalktım. Teşekkürler Valen! İyi akşamlar.
M:Rica ederim canım. Görüşürüz.
Kalktım ve etrafı toplayıp telefonumu elime aldığım gibi bildirimler çoğaldı.
328 Mesaj ve 118 arama Ruggero'dan
143 Mesaj 35 arama Carolina'dan
77 Mesaj 13 arama Agustin'denBeni gerçekten bu kadar merak etmişler miydi. Hemen Ruggero'yu aradım. Anında telefonu açtı
R: KAROL!! İYİ MİSİN?
K: Evet iyiyim Ruggero.
R: ÇOK KORKTUM GÜZELİM NERDESİN?
K: Özür dilerim Ruggero geç kalacağımı sana söylemeliydim. Uyuyakalmışım.
R: ŞÜKÜRLER OLSUN GELİP SENİ ALAYIM MI?
K: Ben şimdi eve doğru geçiyorum beni oradan alır mısın?
R: GELİYORUM!
Telefonu kapattığımda eve gelmiştim. Son kez valizimi son kez kontrol ettikten sonra Carolina ve Agustín ile vedalaştım. Ruggero'yu beklemeye başladım.
Ruggero'dan
Saatler sonra sonunda Karol aradı. Evden hızlıca çıkıp. Onu almaya gittim. Gerçekten tekrar kriz geçirip kendine zarar verdiğini düşündüm. Zamanında intihar girişindede bulunduğu için kendimi tutamadım. Panik atak geçiriyordum. Karol'u almaya yanına geldim ve hemen inip ona sarıldım.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~