Ruggero'danK: Söz mü? Bir şey olmayacak değil mi?
R: Söz veriyorum bu işi çözeceğim. İlaç tedavin hakkında düşündün mü?
K: Ama sabah konuşmuştuk.
R: Güzelim bence ağır olmayan ilaçları kullanabilirsin. Hem stresin azalır. Hem de bana bir zamanlar söz vermiştin.
K: Özür dilerim tamamen unutmuşum o sözü. Peki istiyorum. Deneyeceğim.
R: Harika hadi yerden kalkalım üşüteceksin.
M: Ya Gaston sen neden bu kadar odunsun. Ruggero'ya bak.
G: Hayatım benim özüm bu.
Yerden kalkıp Karol'uda kaldırdım. Su uzattım.
R: Daha iyi misin?
K: Randevularına ne oldu?
R: Erteledim. İstersen çıkışına kadar burada otururum
K: Olur.
R: Yemeğe çıkalım mı akşam?
K: Hey annen o durumdayken onun yanında olmalıyız.
R: Ya bir saatlik olmaz mı?
K: Bir düşüneyim... olabilir!
R: Harika!
K: Sana kahve getirmemi ister misin?
R: Sen zahmet etme güzelim ben bulurum. İşin ne zaman biter?
K: 1 saatlik işim var ya. Bekleyecek misin?
R: Tabi ki! Ben kahve almaya gidiyorum. İsteyen var mı?
M: Hayır demem Ruggero
G: Şekerli yaparsan içerim.
K: Malena bana kendi geliştirdiklerinide yollar mısın?
M: Tabi balım yolluyorum.
G: Bu hanımefendi benimle akşam kumsalda bir şeyler içmeye gelir mi?
M: Tabi ki!
Onlar konuşurken bende kahve almaya gittim. Kim bu adam ve neden hala devam ediyordu? Karol'u ondan korumam gerek. Polise mi ihbar etsem? Ama bu tehlikeli. Pekala Jorge'ye danışmam gerekiyor. Jorge hem Karol'un eski bir tanıdığı hem de avukat. Karol sürekli geçmişi hatırladığı için kriz geçiremez. Ona sakinleştirici ilaçlar vermeliyim. Kriz anında kullanması gerekenler ve günlük kullanması gerekenler. Günden güne daha iyi oluyor. Çok değişti geldiği günden beri. Bu beni çok mutlu ediyordu. Ahh peki ya ona aşık mıyım? Bunu Agustin'e sormam gerekiyor. Galiba cevap evet. Her neyse 2 tane kahve alıp geri döndüm.
R: Alın bakalım
G: Teşekkürler bro
Malena Gaston ve ben sohbet ediyorduk. Karol'da odaklanmış bir şekilde işine devam ediyordu.
1 saat 13 dakika geçti ve Karol'un işi hale bitmedi. Ortalama 25 dakika önce Gaston ve Malena çıktılar.
R: Güzelim?
Karol cevap vermedi.
R: Güzelim?
K: BİTTİ! Özür dilerim Ruggero çok mu beklettim.
R: Önemli değil hadi gel. Çok güzel bir yere götüreceğim seni.
Onu çok tatlı şirin bir restorana getirdim.
K: Rugge burası çok güzel. Fakat neden kimse yok?
R: Kapattırdım. Mekanın sahibi bir arkadaşım. Rahatsız olmaman için.
Garson: Merhaba ne alırsınız?
Karol'dan
Evet Ruggero gene beni kurtarmıştı. Çok tatlı bir restorana geldik.K: Rugge burası çok güzel. Fakat neden kimse yok?
R: Kapattırdım. Mekanın sahibi bir arkadaşım. Rahatsız olmaman için.
Garson: Merhaba ne alırsınız?
R: Ne istersin balım.
Balım mı? Ahh kalbim. Nasıl hızlı atıyor bu kadar. Aşık mı oluyorum? Bu soruyu Carolina'ya sormam gerek. Hey kendine gel Karol!
K: Pizza yemek istiyorum.
R: Pekala 2 pizza lütfen.
Garson yanımızdan ayrıldı. Aslında çok gerildim. Balım diyordu bana. Tamam bu iyi bir şey ama... eski olayları unutamıyorum. Belkide Ruggero'ya güvenmekiyim. Her şey telefon şakası olsun lütfen. Kendimi çok yıpratıyorum.
R: Karol orda mısın?
K: Evet!
R: Sesleniyorum ama duymuyorsun. Nereye daldın balım.
Ah şu kelime yok mu? Ay hayır heyecandan kekelersem ya? Hayır hayır hayır!! Sakin ol Karol.
K: Şey ya
R: Bak o olayı düşünmeyi bırakmalısın. Ben yanındayım kimse sana bir şey yapamaz. Ben Jorge ile konuşmayı düşünüyorum o olayı biliyor zaten. Hem avukat olarak yardım eder.
K: Jorge mi?
R: Evet Karol. Bence eski eskide kaldı Jorge sana bir süredir düşünmen için zaman tanıyor. Çok pişman baksana. Bence affedebilirsin. Tabi ki senin kararın ve ben her zaman arkanda duracağım. Ama sonuçta çok pişman. Herkes ikinci şansı hak eder mi?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~