~Bir Kere Daha~

8 2 0
                                    



Karol'dan
Yine kusuyordum. İğrenç bir insanım. Geçmişi hatırladıkça farkına varıyordum. İğrenç hissediyorum. Saate bakmaya vaktim bile olmadı. Rüyamda yine o vardı... Sebas. Kusmaya devam ederken Ruggero geldi ve toparlanmama yardımcı oldu. Kusarken saçımdan tutuyordu. Ah beni bu iğrenç halimle görmeseydi keşke. Rengim soluk, göz altlarım şiş ve mor, burnum ve kaşımın çevresi kırmızı, sümüklüyüm ve ağlıyorum... Kustuktan sonra beni ayağa kaldırıp yüzümü yıkamama yardım etti.

R: Daha iyi misin sevgilim?

K: Sanırım evet.

R: Aç mısın? Hiç bir şey yemedin. Bak ben üstüme temiz bir şeyler giyip geliyorum. Beni burada bekle.

K: Peki.

Dedim ve Ruggero'yu bekledim. Uyumamak için direnirken Ruggero geldi.

R: Makarna hazırlasam yer misin? Çünkü başka bir şey yaparsam eminim ki uyursun.

K: İtalyan usulü olsun lütfen.

R: Mesaj alındı. Uyumamaya çalış Karol.

K: Parti nasıldı?

R: Sen olmayınca pek keyifli değildi. Ya içip yine dans ettiler bir amacı yoktu. Parti yapmak için parti yaptık. Yani yapmış olduk işte ama sıfır eğlence.

K: Anladım. Sen içmedin mi?

R: Son olanlardan sonra nasıl içeyim.

K: Gerçekten bir daha o duruma düşürme beni. Presleneceğimi düşündüm.

R: Haklısın tamtamına senin iki katınım. Sen niye kustun? Jorge mi canını sıktı?

K: Ya ben eve gelip uyudum sonra rüyama girdi.

R: Anladım. Anlatmak ister misin?

K: Pek hatırlamıyorum. En son kusuyordum işte.

Ruggero hem makarnayı kontrol edip hem sosunu yapıp hem de benimle konuşuyordu.

K: Çok çekicisin şu anda.

Ruggero hazırladığı domates sosundan bile daha koyu bir kırmızı renkteydi. Isırmak istiyordum yanağını ama evcil bir hayvanım. Şaka bi yana ısırmak aklıma gelmedi değil. Her neyse başımı masaya koyup gözümü kapattım. Hem uyumamak hemde uyumak istiyordum.

R: Sevgilim yemek hazır!

Dedi ve önüme bir tabak makarna koydu. Bana eşlik etmek adına kendinede koymuştu.

R: Tadına baksana nasıl olmuş.

Tadına baktım ve muhteşemdi. İtalyan sevgilim ve hamaratlıkları.

R: Beğenmedin mi? Ne düşünüyorsun? Özür dilerim kötü olduğunu bilmiyordum. İstersen yeni bir tane yapabilirim?

K: Ruggero!

R: Efendim bebeğim.

K: Bu hayatımda yediğim en iyi makarna!

R: Gerçekten mi?

K: Evet nolur sürekli yemek yap. Evlenmemiz gereken konular var. Her gün bu yemekleri yemek istiyorum.

Yine Ruggero kızarmıştı. Açık sözlülüğün böylesi işte. Çok tatlı olduğu için tam elmacık kemiğine bir öpücük bıraktım. O kızarmaya devam ederken bende hiçbir şey olmamış gibi yemeğime geri döndüm.

R: Gerçekten utanıyorum.

K: Neyden?

R: Böyle söylediğin şeylere..

K: Ah Ruggero sen ne kadar tatlısın bir bilsen.

R: Hey planlıyor musun yoksa bu sözleri?

K: Hayır içimden geliyor.

R: Pekala çok geç oldu uyuman gerek. Yemeğini ye yatalım.

K: Gerçekten bunu çok istiyorum. Kış uykusuna falan yatsam fena olmaz.

R: Hayır Karol! Bazen korkutucu bir şekilde derin bir uykuya dalıyorsun.

K: Bir işe sahip olduğum için buna engel olmayı deniyorum. Ne kadar zor biliyor musun o yataktan ayrılmak.

R: Eminim öyledir.

Dedi ve yediğimiz tabakları alıp makineye yerleştirdi.

K: Hamarat ve çekici olduğunu söylemiş miydim?

R: Karol! Yapmasana!!

K: Tamam tamam. Hadi yatalım.

Dediğim gibi beni kucağına aldı.

K: Hey bu yolculuk hiç konforlu değil.

Beraber yatağa girdik ve ona yanaktan bir öpücük verdim. Oda gelip dudağımdan öptü. Ben bir an dona kaldım. Kesinlikle kızardığımı biliyorum.

R: Hep sen mi yapacaksın ya? Birazda ben yapayım.

K: Ay çok güzeldi bir kere daha öper misin?

Bir dakika ne? Gerçekten bunu dedim mi? Yani evet bir kere daha öpmesini istiyordum. Kendimi buna hazır hissetmiyordum fakat ani oldu ve çok güzeldi. Keşke lanet olası "First Kiss" im bu olsaydı!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin