~Çiller~

11 3 0
                                    


Karol'dan
Erkeklerde takım giyiyorlardı muhtemelen. Lionel dışında diğerlerini görmedim. Eminim ki hepside ayrı bir şıktır. Daha sonra Carolina'nın giyindiğini öğrendiğimde yanına gittim. Ne kadar hediye istemesede düğün hediyesi aldım. Yani bir kaç charmı olan bir pandora aldım. Pembe tonlarındaydı. Carolina pembe rengini çok sever. Giyindiği odaya girdin. Davetliler gelmişti ve birazdan çıkacaklardı.

K: Caro!!

Bir anda karşıma çıktı.

C: Nasıl olmuş.

Ağzım açık kaldı ve ağlayacaktım.

C: Hayır hayır Karol yapma! Ağlama hadi canım nolur ağlama. Gel otur şimdi makyajın zarar görmesin.

K: Çok bir şey yapmadım ki.

C: Gerçekten çok az makyaj yapmışsın. Çillerini kapatmayı unutmuşsun. Gel halledeyim.

Evet çillerimden hoşlanmıyorum. O çillerimi kapatırken bende ona hediye kutusunu uzattım. Ne zamandır bir pandora istediğini biliyordum. Komplike mi oldu acaba ya?

C: İnanmıyorum Karol. Hayır sakın ağlama bir şey değişmeyecekki! Agustin ile zaten aynı evde yaşıyorduk ve sevgiliydik. Sadece aşkımızı belgelere yansıtacağız ve ömür boyu kalıcı olacak.

K: Pekala. Çok güzel olmuşsun.

C: Teşekkürler.

Hediye kutusunu açtı ve şu an Carolina ağlayacaktı.

K: Sakın ağlama!! Rimel!!

C: Ahaha haklısın. Teşekkür ederim. Ne zamandır istiyordum. Bana takar mısın?

K: Tabi ki.

Ona taktım ve içeri Agustin girdi.

A: İnanamıyorum.

C: Hayatım ağzını kapatsana böcek girecek şimdi.

Biraz güldük klasik şakalar ve düğün başlıyordu. Kır düğünüydü ve harikaydı. Şahit olarak beni ve Ruggero'yu seçmişlerdi. Düğünün olacağı yere gittim ve masaya oturdum. Ruggero geliyordu. Bütün gün göremediğim için resmen özlem duyuyorum kokusuna. Geldiğini gördüğümde ayağa kalkıp sarıldım.

R: Hey bu ne güzellik!

K:...

R: Karol bana ağladığını söyleme sakın.

K:...

R: Ahh hadi ama güzelim,balım,canım ağlama nolursun. Sadece her şeyi resmiyete döküyorlar.

Dedi ve sarılmayı bırakıp göz yaşlarımı sildi.

R: Çillerini neden kapattın?!

K: Hoşlanmıyorum çok çirkinler.

R: İnanmıyorum sana Karol! Çillerini çok seviyorum.

K: Gerçekten mi?

R: Evet çok yakışıyorlar sana.

K: Teşekkür ederim. Bir daha kapatmam.

R: Harika hadi gel şahitlik yapacağız!!

Ruggero'dan
Karol ne kadar çillerinden hoşlanmasada ben onun çillerine bile aşığım. Tamda birbirlerine söz vermek için masaya oturdular. Yan taraflarınada biz oturduk.
(Düğün nasıl yapılıyor bilmiyorum)

X: Carolina Kopelioff, Agustin Bernasconi'yi ömür boyu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?!

C: EVET!!

X: Agustin Bernasconi, Carolina Kopelioff'u ömür boyu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

A: EVET!!

X: Sizlerde şahitlik ediyor musunuz?

R/K: Evet!!

X: Bana verilen yetki ile sizi karı, koca ilan ediyorum.

(Valla salladım bir şeyler kusura bakmayın.)

Herkes hareketli bir şekilde dans ediyordu. Çok eğlenceli görünüyordu. Fakat bana dans etmektense Karol'u izlemek daha cazip geliyordu. Masada onu izliyordum. Önümüze yemekler geldi ve Karol bana baktı.

K: Kusmak istemiyorum.

R: Yemezsen ilaçlarını nasıl içeceksin.

K: Bilmiyorum.

Dedi ve omzuma yaslandı.

K: Ruggero bazen dayanacak gücüm kalmıyor.

R: Çok haklısın Karol. Tüm bu ilaçlar seni gerçekten halsizleştiriyor. Ama uzun zamandırda bir kriz geçirmedin. İyi yanından bak en iyisi.

K: İyi yanından bakmak her gün daha da zorlaşıyor.

R: Anlıyorum güzelim. Sabret.

K: Denerim.

Karol'dan
Carolina çiçeğini atmak için hazırlanıyordu. Bende kimin alacağını merak ettiğim için yanlarına gittim. Herkes çiçeği tutmak için deli oluyordu resmen. Daha sonra Carolina çiçeği fırlattı ve Ruggero'ya geldi. Herkes alkışlarken hiç beklemediğim bir şey oldu. Ruggero çiçeği bana uzatıp önümde diz çöktü.

R: Benimle çıkar mısın?

K: N-ne?

İdrak edemiyorum. Deniyorum fakat herkesin bana bakıp cevap beklemesi daha da geriyordu.

R: Ahh özür dilerim Karol

Dedi ve ayağa kalktı bende fısıldayarak:

K: Evet!

Dedim.

R: Bir dakika NE!

Dedi ve bana sımsıkı sarıldı. Herkes bizi alkışlıyordu. 

K:*fısıldayarak* Ruggero anksiyetem gereğinden fazla zorlanıyor. Ne olursun masaya gidelim.

R: Tamam canım.

Dedi ve masaya geri oturduk. Ahh İtalya sana harika bir yer olduğunu söylemiş miydim? Yıllar sonra tekrardan aşık oldum...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin