~İyisin değil mi?~

41 10 2
                                    


Ruggero'dan
Hemen telefonumu elime alıp arkadaşım Agustín'e yazıcaktım.

Aguss💩

Agustín!!!!-

-Ne var Rugg?

Naber🤡-

-Rugg seninle şimdi uğraşmayacağım ,ne zaman geliyorsun?

Gelmek üzereyim.Başıma neler geldi - inanmayacaksın

-Pekala seni bekliyoruz.Bu arada Carolina'nın arkadaşıda bizde olucak sorun olur mu?

No bb😽
Görüldü✅✅

Karol'dan
Kendimi çok kötü hissediyorum.Hiç gelmediğim bir şehirde yepyeni bir başlangıç...Çok kafa karıştırıcı.

R:Geldik işte burası

Ruggero tam bunu dediğinde o da benimle beraber arabadan indi.Noldu der gibi bakıyordum.Daha sonra arkadaşım Carolina ve yanında bir tane çocuk bir evden çıkıp geldiler.Bavullarımı alıp Carolina'ya sarılmıştım.Ruggero fazlasıyla şaşkındı.Anlam veremedim.Daha sonra Ruggero gidip Carolina'nın yanındaki çocuğa sarıldı.

R:Vaaay Agustín

A:Dostumm kendini nasıl özlettin ama.

Daha sonra Carolina konuşmaya başladı

C:Karol bu sevgilim Agustín ,Agustín bu liseden arkadaşım Karol.Karol bu Rugg-

R:Tanışıyoruz.

C:Karol daha önce hiç İtalya'ya geldin mi?Ruggero'yu nereden tanıyorsun?

K:Bizi içeri alıcak mısınız ?

Evet öylece kapıda bekliyorduk herkes sohbete dalmıştı.

Ruggero'dan
Karol çok sessizdi.Daha sonra Carolina soru sorunca konuşmaya başladı.

K:Bizi içeri alıcak mısınız?

Ahh gerçekten haklıydı.Kapıda Agıstín,Carolina ve ben sohbete dalıp Karol'u unutmuştuk.

İçeri geçtik. Karol bir süreliğine Carolina ile kalıcakmış.Ev bulana kadar.Agustín ve Carolina aynı evde beraber kalıyorlar.Agustín ve Karol tanıştıktan sonra,

K:Başım çok ağrıyor uyuyabilir miyim?

C:Tabi ki kendi evin gibi rahat et canım.

Karol ve Carolina gitti.Carolina ona yatak hazırlayıp geri geldi.

A:Galiba bir şeyler oldu diyordun anlatsana?

C:Evet Rugg.Karol ile nasıl tanıştınız?

R:Şöyle ki,uçakta Karol sinir krizi geçirdi.Ben de onu sakinleştirdim.Böylece tanışmış olduk.

A:Wow garip bir tanışma olmuş.

C:Rugg senden bir şey isteyebilir miyim?

R:Tabi ki ne istersen.

C:Karol'a yardımcı olur musun?

R:Ne konuda?

C:Durumu günden güne çok kötüye gidiyor,kendine zarar vermeye çalıştığı oluyor.Geçmişini atlatamıyor.Uzun bir süre ilaç kullandı ama .İtalya'ya taşınma kararını alınca yani bir kaç aydır kullanmıyor.Durumu gerçekten kötü.Bu konuda yardımcı olur musun?Onun için endişeleniyorum.

R:Ahh Carolina benim işim bu zaten.

Bir süre daha sohbet ettik ve beni burada kalmaya ikna ettiler.Banada bir oda hazırladılar.Ve kendimi uykuya bıraktım.

Gece bir anda uyandım bir sesler geliyordu.Seslerin olduğu yere gittiğimde Karol rüyasında konuşuyordu.Onu sakinleştirmem gerekiyor.

K:(Rüyasında bir şeyler mırıldanıyor)Hayır,Özür dilerim gerçekten bir daha olmayacak..

*fısıldayarak*
R:Karol!Karol!

Karol'a seslendim ve uyandı.Terlemişti.Ona bir tane tişört çıkarttım ve giymesini söyleyip odadan çıktım.10 dakika sonra Karol aynı bıraktığım gibiydi.Kıpırdamamıştı.Yanına gidip sarıldım.Eminim ki ihtiyacı vardı.Karşılık verdi.Uzun bir süre sarıldık.

*sesi zor çıkıyordu*
K:her şey için teşekkür ederim Ruggero

R:Rica ederim Karol.

Hala sarılıyorduk

R:Üstünü değiştir ve yat hadi.İyisin değil mi?

Karol başını evet anlamında salladı ben de odama gittim.

Biraz sonra Karol geldi ve yanıma yattı.Hiç bir şey söylemedi sadece yanıma yattı. Umursamayıp arkama dönüp yattım.Belki korktuğu için falandır.

Karol'dan
Korkunç kabuslarım devam ediyordu.Her zaman ki rüyalardandı.Daha sonra Ruggero beni uyandırdı.Bu çocuk sürekli yardımıma koşuyor.Hissediyor gibi.Uzun bir süre sarıldım o kadar iyi geldi ki.Beni sakinleştirdi ve üstümü değiştirmem için tişört verdi.Benim tişörtlerimi bulamayıp kendininkinden vermiş.Elbise gibiydi.Uykum olsada kendimi huzursuz hissediyordum.Ruggero'nun yanına gidip yattım.Çünkü resmen sesi,gözleri, direkt olarak kendisi huzur veriyordu.Onun yanında hemen uykuya dalmışım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu bölümde ismi geçen karakter

Agustín Bernasconi
Uçak mühendisi
26 yaşında

Bu arada meslekleri sallıyorum özür dilerim.

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin