Ruggero'dan
Şok geçiriyordum.Bu kadar şeye rağmen hala ayakta durması çok şaşırtıcı.Şok içerisinde kaldım sadece.Bir şey diyemiyordum çünkü ne desem bilmiyorum.K:Ruggero
R:Evet?
K:Sarılabilir misin?Lütfen.
Sımsıkı sarıldım hiç bırakmayacakmışım gibi. Bunları düşündükçe kendi acımı hafife alıyorum. Krizleri bu yüzden sık sık gerçekleşiyor olmalı. Geçmişi hatırlatan en ufak bir şeyde tetikleniyordu. Daha sonra telefonuna mesaj geldiği için benden ayrıldı. O bana sarılınca çok rahatlıyordum.
Karol'dan
Ruggero'ya sarılmak hiç olmadığı kadar rahatlatıyordu. Ona gerçekten öyle alıştım ki hiç yanımdan ayrılsın istemiyorum. Tam o sırada telefonuma mesaj geldi.Carolina'dan gelmişti galiba.Saatte geç olmuştu.Mesaj;
-Beni mi aldatıyorsun yani?Ahh sevgilim...Bunun cezası ağır olucak.
Ruggero'dan
Karol mesaja baktı ve hemen nefes alışverişi hızlandı ve düzensizleşti.Hemen ellerini saçlarına geçirdi.Saçlarını çok seviyor fakat bir şey olduğunda hemen saçlarını çekiyorduR:Karol sakin ol.
Hemen sarıldım ve
R:Ben yanındayken kimse sana zarar veremez.Tamam mı ?Hadi Karol sakin ol.
Hâla nefes alışverişi düzensizdi.Ona sarıldım.Bir süre boyunca böyle devam etti.Kollarını saçlarından çekti.Bana sarıldı.Omzumda bir ıslaklık hissettin.Ağladığı belliydi.
K:Ruggero peçeten var mı?
Bir insan nasıl bu kadar doğal ve narin olabiliyor.Çok tatlı ve bebeksiydi.
R:Gel sana marketten peçete alalım.
*Başını evet anlamında salladı*
Peçeteyi aldık ve arabaya bindik.
K:Teşekkürler.
R:Karol .
Hemen bana döndü.Gözleri hâla doluydu. Dokunsam ağlayacaktı.
R:Söz veriyorum ne olursa olsun senin yanında olacağım .
Gene ağlamaya başladı.Ablama çok benziyordu.Hep onu ablama benzetiyordum.Ablam gibi narin, iyi kalpli ve duygusal biriydi. Ablamı koruyamadım ama Karol'u korumak istiyorum.
R:Hadi ama o güzel gözlerin ağlamayı hak etmiyor Karol.
K:Özür dilerim kendimden çok bahsettim.
R:Hayır ben dinlemeyi çok severim istediğin şeyi her zaman anlatabilirsin.
Bana gülümsedi. Arabayı çalıştırıp eve doğru gidiyorduk. Karol bir anda soru sordu.
K:Telefon numaramı değiştirsem beni genede bulabilirler mi?
R:Bilmiyorum hemen istersen şuradan işlemleri yapabiliriz.
K:Lütfen.
İşlemleri yaptık ve yeni numarasını bana verdi.
R:Beni ne diye kaydedeceksin?
K:Ruggero?
R:Efendim?
K:Hayır!Ruggero diye kaydeticektim.
R:Hadi ama Karol daha yaratıcı ol.
K:Pekala nasıl istiyorsan öyle kaydet.
Telefonu bana verdi.Biraz düşündüm sonra kendimi "Ruggeritom" diye kaydettim.Biraz komplike oldu.Ama ben beğendim.Karol'a telefonunu geri verdim.Gülümsedi ve geçti.Benim evime geldik.
K:Vay sen bu işten anlıyorsun galiba.
R:Neyden?
K:Ev dekorasyonun çok şirin.
R:Teşekkür ederim.Aç mısın.
K:Evet fazlasıyla.
R:Pekala sana ne hazırlayayım.
K:Kafana göre takıl.Hiç fark etmez.Ama nolur biraz hızlı ol.
R:Nasıl istersen prenses.
Karol'dan
Prenses...Hoşuma gitmişti.O yemek yapıyordu.Bende izliyordum.Çok tatlıydı.Huzur buluyordum.R:Sende gelsene beraber yapalım.
K:Gerçekten mi?
R:Gerçekten!
K:Ama ben yumurta bile kıramam hiç yemek yapmadım.
R:Ne güzel işte ilkini beraber yapmış oluruz.
K:Pekala ama benden çok bişey isteme . Fazla sakar biriyim.
R:Az laf çok iş şefim.
K:Pekala ne yapayım.
R:Sen tatlıyı yapabilirsin.Sadece karıştır.
K:Tamamdır.
Karol'dan
Ocaktaki pişen tatlıyı karıştırıyordum.Gerçekten inanamıyorum.Tüm İtalyanlar'ın içinden bir şef çıkıyor galiba.Bunları düşünürken elimi yaktım.K:Ahh!
Ruggero telaşlı bir şekilde yanıma geldi.Ona elimi gösterdim.Evet elimi çok fena yaktım.
R:Ahh Karol .Birazcık daha dikkatli olmalısın.Gel sana yanık kremi süreyim.Bence sen beni izlemeye devam et.
K:Hayır hayır!Devam edebilirim sadece bir yanık.
R:Lütfen Karol.
Ruggero'dan
Elini yaktı ve yanık kremi sürdüm.Daha sonra yemeğime devam ettim.Akşam yemeğine Carolina ve Agusín'i de mi davet etsem? Aslında Karol ile yalnız kalmakta istiyorum. Ama bir an önce bir şeyler yapalım. Evet şu sebzeleri doğradıktan sonra ararım.Bunları düşünürken bir anda elimi kestim.R:Ahh.
Karol çok korkar gözlerle yanıma geldi.Tedirgindi.
K:Noldu?
R:Elimi kestim.
K:Pekala gel ben hallederim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~