~İş başvurusu~

17 8 0
                                    


Ruggero'dan
Onun uyumasını istediğim için kucağıma alıp odama bıraktım.

R: Uyu hadi ilacımı içeceğim.

K: Söz ver.

R: Söz veriyorum.

Yanağından öptüm ve mutfağa geri döndüm. Aç karınla içmem gereken ilacı içtim. Yemek yaptım Carolina ve Agustín'i çağırdım.

Bir saat sonra geldiler.

R: Hoş geldiniz.

A/C: Hoş bulduk.

C: Karol nerde?

R: Uyuyor.

A: Uyandırma sakın Ruggero. Gece boyu başında bekledi.

R: Zaten öyle bir niyetim yok olanları bilmiyorsunuz gerçekten. Hadi yemek yerken anlatırım.

Dedim ve masaya geçtik.

C: Endişeleniyorum bir şey mi oldu Rugg

R: Hayır tabi ki. Bütün gece başımda bekledi daha sonra eve gelip bana çorba yaptı . İlaçlarını zamanında içmem için telefonuna bir sürü alarm kurmuş.

A: Bir şeyler seziyorum.

R: Abartmayın.

Ahh aşık mı oluyorum gerçekten. Sanmıyorum aşk bu kadar basit bir şey değildir ya. Kısa sürede aşık olunur mu ki. Ama ilk görüşte aşkta var. Boşver Ruggero.

R: Düğün işini ne yaptınız.

A: Hazırlıklar başladı iki haftaya düğün olacak.

R: Yardım lazım mı?

C: Tabi ki yarın hep beraber alışverişe çıkıcaz. Kutlamada yapacaktık.

R:Harika bir haber. Akşam iş çıkışı gelip sizi alırım.

Yanımıza Karol geldi yine elinde bir bardak su ve ilacım ile.

C: Prenses uyanmışsın. Bizimle eve gelicek misin yoksa burda mı kalıcaksın.

K: Tabi ki Ruggero'yu yalnız bırakmayacağım.

C: Bunu bildiğim için sana bir çanta getirdim içinde kıyafetler falan var.

K: Teşekkürler.

Bir kaç saat sohbet ettik ve gittiler. Karol ile gene baş başa kaldık. Yanıma geldi ve alnıma dokundu.

K: İyisin değil mi?

R: Evet Karol iyiyim.

Üstüme neden bu kadar titriyor. Galiba kaybetmekten korkuyor.

Karol'dan
Gidip Carolina'nın getirdiği pijamalarımı giydim ve Ruggero'nun yanına gittim.

K: İyi geceler.

R: İyi geceler.

Ve yatağıma gidip uyudum.

Kahvaltı hazırlamak için erken uyanmama rağmen Ruggero benden önce kalkmıştı .

R: Günaydın

K: Günaydın

R: Kahvaltıdan sonra ben işe gideceğim sen tek kalabilirsin değil mi ? Öğleden sonra gelip seni alıp alışveriş merkezine gideriz.

R: Ben çıkıyorum.

Dedi ve bana sarıldı.

R:Görüşürüz!

K: Görüşürüz.

Ruggero gitti , bende öyle bekledim. Telefonumdan bildirim geldi. Ruggero olduğunu düşünüyordum. Neden kafayı ona taktım bilmiyorum. Mesaj Ruggero'dan değildi... en çok istediğim şirkettendi ve başvurum onaylanmıştı inanmıyorum. Yarın iş görüşmesine çağırıyorlardı. Heyecandan ne yapacağımı bilmiyorum. İtalya gerçekten bana her yönüyle iyi geldi. Saate baktığımda baya geç olmuştu. Birazdan alışverişe gideceğimiz için hazırlanıyordum.

İNFO

Giyindim ve Ruggero arıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Giyindim ve Ruggero arıyordu. Aşağıda beklediğini söyledi. Bende indim. Agustín ve Carolina'da burdaydı.

K: Selam!

C: Karol ne bu neşen?

A:Hoş geldin Karol. Seni bi neşeli görüyorum.

R: Evet ne oldu?

K: Başvurum onaylandı.

Carolina'dan
İtalya gerçekten Karol'a iyi geldi. Çok iyi bir şirkete gönderdiği başvurusu kabul edilmişti. Onun mutlu olması benide mutlu ediyor. Gerçekten neşesi yerindeydi. Krizler azalmıştı ama bu olmayacağı anlamına gelmiyordu. AVM'ye geldik.

C: Pekala ben Karol'u alıp kaçıyorum sevgilim kıyafetlerime karışır diye. Sizde beraber takılın.

A: Carolina hadi ama hayatım.

C: Söz verirsen kalabilirsin.

A: Off pekala söz veriyorum susucam karışmayacağım.

C: Oley

Karol ile uzun zaman gezdik. Karol alışverişi normalde çok sevmez ama ben Karol ile alışveriş yapmayı çok seviyorum. Tarzı çok güzel ve bana yön verip yardımcı oluyor. 2 saat gezdik ve biraz dinlenmek için bir kafeye oturduk.

K: Lütfen yardım edin bana!

A: Ahh Karol bize bu iyiliği yaptığın için teşekkür ederiz.

K: Agustín nolur yapma şunu. Bak iki saattir ayaktayım hem kendi kıyafet deniyor hem bana buluyor. Çok yoruldum.

C: Karol naz yapma devam edeceğiz.

A: Pekala bu sefer sevgilimi ben alıyorum. Siz de gezin istediğiniz gibi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin