~Alışveriş~

9 5 0
                                    


Karol'dan
2. şans mı? Her seferinde verdiğim 2. şans. Jorge'yi defalarca affettim. Bir şans daha mı vermeliyim? Nasıl yani?

K: Evet herkes 2. şansı hak eder. Ama Jorge her seferinde aynı hataya düştü. Belki o gün ona sarılmış olabilirim ama yaptığı şeyi affettiğim anlamına gelmiyor. Belki bir gün ?

R: Nasıl istersen?

K: Bu arada Carolina ve Agustín'e yardım etmemiz gerek.

R: Neden?

K: Unuttun mu? Evleniyorlar!

R: Tamamen aklımdan çıkmış. Çok az vakit var.

K: Ya onlar çoğu şeyi halletmiştir. Yarın Carolina'ya gelinlik kendimede elbise bakmaya gideceğim.

R: Çok kısa bir elbise alma!

K: Ama ne demek kısa? Elbisenin uzunu mu var?

R: Karool!

Birazcık güldük.

K: Bakarız. Sende Agustín ile beraber gezersin. Yardıma ihtiyaçları var.

R: Asıl yardıma ihtiyacı olan sensin.

K: Nasıl?

R: Carolina ile alışveriş yapmak felaket bir şey.

K: Ama canım arkadaşım Carolina'm her gün evlenmiyor. Tabi orası ayrı yarın bacaklarımı hissetmeyeceğim kesin.

Yemeğimizi yedik ve eve geçtik.

R.A: Hoş geldiniz çocuklar!

R.B: Hoş geldiniz gençler

K: Hoş bulduk.

R: Hoş bulduk.

R.A: Aç mısınız? Gelin yanımıza oturun.

K: Ben bi üstümü değiştirip geliyorum.

R.A: Tamam kızım. Ruggero gel oğlum oturalım biraz.

Yukarı çıktım ve giyindim.

Ruggero'dan

R: Geldim annem.

R.A: Ruggero nasıl gidiyor Karol ile.

R: Güzel gidiyor.

R.A: HARİKA. Ay pardon bağırdım birazcık. Oğlum çok sevindim senin adına.

R: Her neyse anneciğim sen kontrole gidiyor musun?

R.A: Merak etme oğlum baban her zaman yanımda.

R: Peki bende üstümü değiştirmeye çıkıyorum. İyi geceler.

R.A: İyi geceler canım.

Annem gene aynı şeylerle başlamıştı. Evet Karol ilk sevgilim galiba annem bu yüzden benden bile heyecanlı. Sevgili derken sahte aslında. Ama gerçekte olsa fena olmaz. Aklıma gelmişken yarın Agustín'e sorayım. Her neyse Yukarı çıktığımda Karol duş almış ıslak saçlarıyla oturuyordu. Bende duşa girdim.

Duştan çıktığımda direkt yatağa girdim. Karol ile beraber uyuduk.

Karol'dan
Sabah kalktığımda midem bulanıyordu ve biraz üşüyordum. İtalya havası sürekli değişkenlik gösteriyor işte. Kalkıp üstüme kalın bir şeyler giydim.

INFO

O sırada Ruggero'da kalkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


O sırada Ruggero'da kalkmıştı.

R: Güzelim bunları giymek için hava sanki biraz sıcak değil mi?

K: Abartma Rugge hadi mutfağa gidelim.

Yemeklerimizi yedik bu sefer Ruggero bana bir şey almadı çünkü iş çıkışı alışveriş yapacaktık beraber. O zaman bir şeyler yerdik. Büyük ihtimalle bugünkü işim baya kısa. Bir kaç gündür çalıştığım için bitmesine çok az kalmıştı. Üstümde gereksiz bir halsizlik vardı. İzin almak isterdim fakat ilk günlerden aksatmamalıyım işimi. Şirkete gelmiştik

K: Görüşürüz Rugge!

R: Görüşürüz güzelim.

Odaya geldiğimde buz gibiydi klima açılmıştı. Donacaktım resmen.

M: Hoş geldin Karol!

K: Hoş buldum Malena. Şey ceketini ödünç alabilir miyim?

M: Hava çok sıcak ama nasıl istersen.

Malenanın ceketini giydiğimde daha rahat hissediyordum kendimi. Halsiz olsamda arkadaşımın planını ertelemek istemiyorum. Düğün hazırlıklarıyla çok dolular.

İş çıkışıydı Malena'ya ceketini geri verip çıktım. Çok halsizdim bayılacaktım resmen ama bu olamaz. Ruggero beni böyle görmemeli. Yüzümü şöyle tanımlayabilirim açıkcası rengim solmuştu. Her neyse hafif bir makyaj yaptım ve şirketten çıktım. Ruggero beni bekliyordu.

R: Selam güzelim!

K: Selam yakışıklım! Naber?

R: İyi senden naber?

K: Aynı ya yorucu bir gün daha.

R: Hadi bakalım alışveriş başlasın o zaman.

Alışveriş merkezine gidiyorduk. Gelinlik dışındada bir şeylere bakacağımız kesindi. Her neyse bugünlük dayan Karol.

Alışveriş merkezine geldik.

C: Selam!!

K: Selam Caro!

A: Selam!

R: Selam!

C: Her neyse siz gezin bakın bir şeyler. Ben en yakın arkadaşım her şeyim Karolitam'ı kaçırıyorum. Hadi bay bay.

R: Görüşürüz güzelim

K: Görüşürüz.

Carolina beni direkt ilk gördüğü yere getirdi. Kendimede elbise bakıyordum tabi ki.

Ruggero'dan
Alışveriş merkezine gelip vedalaştık Agıstín ile bir şeyler bakacaktık. Eğleneceğimiz kesindi.

A: Güzelim??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PSİKİYATRİST'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin