.
.
.شۆک بوبون کە کیڵەر چۆن چەقۆیەکەی لەو مەودایە و تاریکاییە دا لە پشتی کۆنەر بێ ئەوەی ترسی هەبێت بەر لی نۆو بکەوێت...
کۆنەر لی نۆوی بەردا و لی نۆوش ڕایکردە لایان و پرسیاری دەکرد کە چی ڕوویداوە...
کۆنەر هێواش سوڕایەوە و چەقۆیەکەی بە ئازارەوە دەرهێنا کە تا نیوە چەقیبوو...
ئارثەر بە شۆکەوە سەیری کۆنەری دەکرد و کۆنەریش بە هەمان شێوە..."نەفرەتیانە من ئەمڕۆ یەکێک دەکوژم!..."
کیڵەر وای وت و هەڵسایەوە بەڵام یونهۆ و مینگی چوونە بەرامبەری و ڕێگەیان نەدا...کۆنەر توڕە بوو و ویستی بۆی بڕوات بەڵام ئارثەر هاتە لای و بە نزمی وتی:
"وا مەکە بوەستە...""لاچن لە بەرامبەرم..."
کیڵەر وای وت و ویستی بەلایەکی ترا بڕوا بەڵام لی نۆو پێشی گرت...لەو ساتەدا دەنگی سەیارە هات لە بەردەم باڵەخانەکە...
یەکێک بەبێ ئیزنی هیچ کەسێک هاتە ژوورەوە و جانتایەکی ڕەشی پێبوو و لەسەر زەوییەکە داینا...
"تۆماس وێڵسن... پێش مردنی شایەتی داوە کە لە باڵەخانەکەی لێی نیشتەجێیە مەترسی لەسەر ژیانی هەیە و خاوەنەکەشی ڕێگا نادات کە جێی بهێڵێت تاوەکو لەم ڕۆژانە بە مردووی دۆزراوەتەوە...
ئێستا ئەوەی دەزانێت کە ماددە هۆشبەرەکانی تۆماس لەکوێن با پێمانی بدات و ئەوکات ئێمەش هەموو ئەو شتانەی دەیزانین بە نهێن..."
قسەکەی تەواو نەکرد بە گولەیەک مێشکی ڕژایە سەر زەوییەکە...بینیان ئارثەر دەمانچەی لێ دەرهێنابوو و کوشتبووی!...
"هیچ ڕاستییەک لێرە ناچێتە دەرەوە!..."
ئارثەر وای وت و چەکەکەی داگرت....
.
."دەتوانیت دانیشیت؟..."
لیدەر وای بە ئەلێکس وت کە پەڕۆیەکەی بە سەرییەوە گرتبوو و خوێن بەربوونەکەی کەم بوبۆیەوە..."پێموابێت تۆ پێویستە لە حاڵی خۆت بپرسیت..."
نیک وای بە لیدەر وت..."خۆتان دەزانن لەوە خراپترم بەسەر هاتووە...
بەڵام ئەو... ئەو کچە ئاسایی نییە..."
لیدەر وای وت و بە ئازارەوە لەسەر کورسییەکەی دانیشتەوە..."هەوڵ مەدەن خۆتانی لەگەڵ توش کەن باشە..."
لیدەر وای وت..." ئەو... لەتۆ بەهێزترە؟..."
نیک دانیشت و وای وت..."نازانم... لەوەیە یەکسان بین... بەلام لەئێوە بەهێزترە"
لیدەر وای وت و لە ناکاو دەستی گرت بە پەراسوویەوە....
.
.کیڵەر لەسەر کورسییەکە دانیشتەوە و سەیری تەرمی ئەو پیاوەی دەکرد کە ئارثەر کوشتی...
"ئێوە کێن؟..."
کیڵەر ڕووی کردە ئەوان و وای وت..."کەسانێکین نابێ بزانرێین لێرەین..."
کۆنەر وای وت و چەکەکەی دەرهێنا و بەرەو دەرەوە ڕۆیشت کاتێ چەن کەسێکی تریش هاتن...
BẠN ĐANG ĐỌC
A Journey To Hell ~ گەشتێک بۆ دۆزەخ
Bí ẩn / Giật gân{ongoing - بەردەوامە}~ . . . ژانەر: تاوانکاری - کۆمیدی - ترسناک - ئاڵۆز - توندئاژۆ - ئەکشن کورتە: پارک سۆنگوا قوتابییەکی دەرچووی ئامادەییە و بۆ خوێندن لە کۆلێژ دەبێت گەشت بکات بۆ شارێکی تر لەگەڵ چەن هاوپۆلێکی... بەهۆی کەمی باری ئابووری و داراییان لە...