.·:*¨༺ ~ Part 54 ~ ༻¨*:·.

50 14 254
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

.

.

.






▪︎/پێڵاوی ئاسنین/▪︎


کێڵەر ڕووخساری گرژ کرد و سوڕایەوە تا سەیری دەرگای دەرەوەی باڵەخانەکە وە پشتی خۆی بکات کە بایەکە قژە پڕەکەی بەلادا دەجوڵاند..

چاوەکانی تیژبوونەوە کە بینی یەکێک بۆ باڵەخانەکە هەنگاوی دەنا و خەندەیەکی بە فیزی لەسەر لێو بوو و چاوەکانی دیار نەبوون لەبەر قژە مامناوەندەکەی...

خەندەیەکی بە فیز و ساردی کرد و لە دووری چەن مەترێک لە کێڵەر وەستا...

"هەنتەر ها.."
کێڵەر بە ساردی وای وت و تەواو سوڕایەوە و ڕووبەڕووی وەستا لەو مەودایە...

"بەڵێ... منم..."
هەنتەر بە فیزەوە وای وت..

سەری بەرزکردەوە و چاوەکانی بە ڕق و توڕەیی سەیری کێڵەریان دەکرد و قاچێکی کەمێک کشاندەوە و خۆی بۆ شەڕ ئامادەکرد..

وە کێڵەریش ڕووخساری گرژ کرد و تەواو بۆ ڕووبەڕوو بوونەوەی سوڕایەوە و لە دووریەک دا دەتبینی کە لەناو ئەو ڕاڕەوە درێژەی حەوشەکە بە ڕووی یەکدا وەستابوون و بایەکە جلەکانیانی دەجوڵاند...

کێڵەر بە ساردی سەیری هەنتەری دەکرد کە لە مەودایەک لە دووری ئەو وەستابوو...

"من هەر تۆ ناناسم.."

دەنگی کێڵەر بە ساردی هات و دەستەکانی خستە گیرفانیەوە کە چاوەکانی بە تیژی لەسەر هەنتەر هێشتبوویەوە...

"بەڵام ئەوانیش ناناسی... وایە؟..."
هەنتەر بە فیزەوە وای وت و ڕێک بۆیەوە و هێواش هەنگاوی نا بۆ بەرامبەری کە دەنگی پێڵاوە ئاسنینەکانی دەهات تا لە بەردەمی وەستا و سەری لارکردەوە...

"من تۆ دەناسم... کێڵەر!"
تۆنی دەنگی بۆ دانەیەکی سارد و ترسناک نزم بوویەوە وە کێڵەریش تەنها بە بێدەنگی و کزی لەتاو نەخۆشی و دۆخی جەستەی سەیری دەکرد.

هەرچەن کێڵەر لە دۆخێکی باشدا نەبوو بە هیچ جۆرێک بەڵام نەیدەتوانی دابنیشێت و بوەستئت پاش ئەوەی زانی ئەو هەموو هێزە بەڕێوەبوون بۆ باڵەخانەکە...

A Journey To Hell ~ گەشتێک بۆ دۆزەخDonde viven las historias. Descúbrelo ahora