.
.
."ڕۆسی کەی هاوسەرەکەت دەگەڕێتەوە؟..."
چانتی لەسەر قەنەفەکە دانیشتبوو ئەژنۆکانی لە باوەش گرتبوو و وای وت.."باوەڕکە نازانم ئەوە لەسەر کارەکەی دەوەستێتەوە گەر زووتر تەواو بێ دەگەڕێتەوە.. "
ڕۆسی وای وت و لە چێشتخانەکە هاتە دەرەوە ..."تۆ هیچ یەکێک لەوان دەناسی؟..."
چانتی وای وت..." کێ؟"
"ئەوانەی ناو باڵەخانەکە... "
"ئەهااا... بەڵێ پێموابێت دانەیەکیانم ناسی... ئەو ناوی سۆنگ مینگیە گەر بە هەڵە نەیڵێم... ماوەی سێ ساڵ لەسەر یەک لە پاڵەوانێتی هونەری جەنگی کۆریا یەکەم هاتەوە و هۆنگجوونیش دووەم پێموابێت ئەویش لەوێ بوو..."
رۆس وای وت و چانتیش دەمی کرابۆیەوە لە شۆک و سوپرایزدا...
رۆسی سەیرێکی کاتژمێری کرد و بڕیاری دا بچێت هەندێک کەلوپەلی پێویست بۆ خواردنەکە بکڕێت بەڵام قاچی لە دەرگا نەچوبۆیە دەرەوە چانتی بە قژ ڕایکێشایەوە ژوورەوە...
" کچێ چیتە تۆ؟! "
ڕۆسی بە توڕەییەوە وای وت..."باسی چی دەکەی گەمژە چۆن بەو جۆرە دەچیتە دەرەوە ئەوان ئێمەیان بینیوە... پێتوانییە لە مەترسیدا دەبین؟ "
چانتی بە ترسەوە وای وت...رۆسیش بە شۆک و تێنەگەیشتنەوە سەیری دەکرد ...
.
.
.مینگی لە ژوورەکەی دانیشتبوو و لە پەنجەرەکەوە سەیری دەرەوەی دەکرد و پرسیاری دەکرد کە بۆچی یونهۆ نەگەڕایەوە سەرەوە...
هەڵسایەوە و چوو بۆ خوارەوە بەڵام بینی خوارەوە بە تەواوی چۆڵە...
لیدەر هەر لە هەمان ژوور مابۆیەوە و لەسەر تەختەیەک لەوێ دانیشتبوو و ئەنیشکەکانی لەسەر چۆکی دانابوو و چاوەڕێ بوو شتێ ڕووبدا و زۆر دوودڵ بوو...
دەنگی دەرگای باڵەخانەکە هات...
مینگی نزیک بۆیەوە تا بزانێ چیبوو ئەو دەنگە بەڵام دەستی بەر دەسکی دەرگاکە نەکەوت و موچورکەی پێدا هات بەو دەنگەی گوێ بیستی بوو...
/هەنگاوی ئاسن/
"هەن..تەر؟!" مینگی بە چرپەوە بە بەردەم خۆیەوە وای وت...
لە ناکاو دەرگایەکە بە شەقی هەنتەر کون کرا و مینگیش بە خێرایی و شۆکەوە دوور کەوتەوە...
دەرگایەکە شکا و کرایە دوو کەرتەوە و هەنتەر هاتە ژوورەوە...
قژی هاتبۆیە سەر چاوی واتا چاوی دیار نەبوو...
مینگی لە دوورەوە بە شۆکەوە سەیری دەکرد لە ناکاو هەنتەر چەقۆیەکەی دەرهێنا و بەرەو ڕووی مینگی فڕێیدا بەڵام،..
VOUS LISEZ
A Journey To Hell ~ گەشتێک بۆ دۆزەخ
Mystère / Thriller{ongoing - بەردەوامە}~ . . . ژانەر: تاوانکاری - کۆمیدی - ترسناک - ئاڵۆز - توندئاژۆ - ئەکشن کورتە: پارک سۆنگوا قوتابییەکی دەرچووی ئامادەییە و بۆ خوێندن لە کۆلێژ دەبێت گەشت بکات بۆ شارێکی تر لەگەڵ چەن هاوپۆلێکی... بەهۆی کەمی باری ئابووری و داراییان لە...