.
.
.کیڵەر لیدەری بەرزکردەوە و لە پەنجەرەکە فڕێیدایە خوارەوە بەڵام لیدەر نەکەوت و بە دەستێک خۆی گرتەوە... بە هێزی ئەو دەستەی خۆی بەرزکردەوە و ملی کیڵەری گرت و ڕایکێشا...
"بوەستە بە نەفرەت بیت با قسە بکەین!..."
لیدەر بە دەنگێکی قوڵ و توڕەوە وای وت...کیڵەر بە زۆر خۆی گرتبوو و هەرچی ئەکرد دەستی لە ملی لێ نەئەبۆیەوە و زۆر بەهێز بوو...
بۆیە لیدەری ڕاکێشایە سەرەوە و بە بۆکس لە پەراسووەکانی دەدا و دەیزانی کە شکاون تا زیاتر ئازاری بدات...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ناو: لیدەر
تەمەن: 22ساڵ
باڵا: 194~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
جەیک شەقێکی دا لەوەی کە لە بەرامبەری بوو و پشتی دای لە لێواری دیوارەکە...
چەقۆیەکی هەڵگرت و لەسەر ملی ڕایگرت بەڵام کەسەکە جەیکی بەرز کردەوە و دای بە زەوییەکەدا و گرتی تا نەجوڵێت..."بوەستن لە شەڕکردن!..."
بە هاوارەوە وای وت...جەیک کەمێک سوڕایەوە و توانی ڕووخساری بە باشی ببینێت کە زۆر قۆز بوو و تەنکە ڕیشێکی هەبوو وە ئەو تاتۆیەی سەر ملی ببینێت کە لەوە دەچوو ناوی خۆی بێت...
/نیکۆلاس/
جەیک بە زۆر خۆی گرتبوو و گەر بجوڵابا ئەوا پشتی دەشکا... سەیری کیڵەری کرد کە خەریک بوو لیدەر بکوژێت چونکە لیدەر تەنها بەرگری دەکرد و نیازی شەڕی نەبوو...
"باشە باشە من دەوەستم بەرم دە!..."
جەیک بە پەلە پەل وای وت و بە شڵەژاوی سەیری لیدەری دەکرد کە کیڵەر خەریک بوو بیکوژێت..."چۆن باوەڕ بکەم!،.."
نیک وای وت..."بە نەفرەت بیت بەرم دە خەریکە یەکتری دەکوژن!.."
جەیک بە هاوار و توڕەییەوە وای وت...نیکیش بە ناچاری جەیکی بەردا...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ناو: نیکۆلاس
تەمەن: 24 ساڵ
باڵا: 198~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دەرگاکان قفڵ درابوون و لە ناکاو دەرگای ژوورەکەی ئێلبا کرایەوە...
کاتێ یەکێ لە نهۆمی شەشەم خۆی هەڵدایە خوارەوە کە قژێکی درێژی هەبوو و دەستەکانی لە بەرامبەر ئێلبا بەرز کردەوە و بە دەنگێکی گڕ و لەسەرەخۆوە وتی:"داینێ... قسە دەکەین"
لەوکاتەدا یونهۆ دەرگای ژوورەکەی شکاند و بێ یەک و دوو ملی گرت و دوای بە دیوارەکە دا و توانی تاتۆکەی سەر ملی ببیێنێت...
وادیارە هەموویان ناویان لەسەر ملیان تاتۆ کراوە.../ALEX/
ئەلێکس یونهۆی خستە خوارەوە و بە دەستێک گرتی و لە جوڵەی بڕی دەیتوانی لێیبدات بەڵام لێی نەدا و بە دەستێک یونهۆی گرتبوو و دەستەکەێ تری لە بەرامبەر چەکەکەی ئێلبا ڕاگرتبوو تا تەقە نەکات...
ESTÁS LEYENDO
A Journey To Hell ~ گەشتێک بۆ دۆزەخ
Misterio / Suspenso{ongoing - بەردەوامە}~ . . . ژانەر: تاوانکاری - کۆمیدی - ترسناک - ئاڵۆز - توندئاژۆ - ئەکشن کورتە: پارک سۆنگوا قوتابییەکی دەرچووی ئامادەییە و بۆ خوێندن لە کۆلێژ دەبێت گەشت بکات بۆ شارێکی تر لەگەڵ چەن هاوپۆلێکی... بەهۆی کەمی باری ئابووری و داراییان لە...