Prolog

1.4K 37 0
                                    

Olivia

Moje dotychczasowe życie było normalne jak u każdego człowieka ale nie pochodziłam ze zwykłej rodziny. Urodziłam się w Las Vegas ale w wieku dwudziestu lat wyprowadziłam się i zamieszkałam z przyjaciółką w Nowym Yorku oraz zaczęłam tam studia i aktualnie jestem już po obronie magistra. Moja rodzina należy do tych z wyższych sfer. Moja mama jest znaną projektantką mody a ojciec jest pilotem samolotu więc często nie ma go w domu bo wylatuje za granice. Mam też starszego brata Williama, który pracuje w dużej firmie. Moja rodzina zarabia dość sporo więc dobrze nam się powodziło ale zawsze chciałam mieszkać i studiować w Nowym Yorku więc się wyprowadziłam. Rodzice nie dawali mi dużo pieniędzy bo chcieli żebym się usamodzielniła i wyszło mi to na dobre. Aktualnie mam dwudziestupięciu lat i sama szukam dobrej pracy. Pomimo że dorabiałam sobie w kawiarni, musze znaleźć sobie dobrze płatną prace aby bez problemowo nie martwiąc się o budżet, opłacać rachunki. Teraz trochę pomagają mi rodzice ale chce wyjść na swoje żeby nie obciążać ich tym. Złożyłam moje CV do czterech firm i jedną z nich jest White Corporation. Z tego co wiem, tam właśnie pracuje mój brat. Na razie żadna z nich się nie odezwała ale będę cierpliwie czekała. Jeśli nie odpowiedzą przez dłuższy czas będę musiała poszukać kilka kolejnych. Nie potrzebuje konkretnego zawodu bo na studiach ciągle zmieniałam profil ale mimo tego nie miałam żadnych problemów. Przynajmniej wtedy. Problemy to się dopiero zaczną i już nie będzie tak kolorowo.

Niebezpieczna Znajomość (16+) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz