1.- Ashley

80 11 1
                                    

Byla tma, Asley a Tryal se připravovaly na další cíl, tím byl Roger Silas. Vědělo se o něm, že je to známý sukničkář, a tak se rozhodly, že ho svedou. Oblékly si na sebe dost vyzývavé šaty.
„Bude paráda, až ho zabijeme...budeme mít spoutu peněz a nemusíme dlouho zabíjet" řekla nadšeně Tryal. Ashley na to jen přikývla.
Když byly připravené, tak se vydaly do hostince, kde Roger už seděl.
„Promiňte, mohly by jsme si zde s mojí sestrou k vám přisednout?" řekla Tryal jemným hlasem. Ashley věděla, že svádění mužů šlo Tryal vždycky líp, přece jen ona byla hezčí.
„Ale samozřejmě dámy."
Ashley a Tryal se posadily. „Moc vám děkujeme, jnemuju se Victorie a toto je Anne. Smíme vědět, jak se jmenujete vy?" „Jmenuju se Roger Silas"
Dívky Rogera opíjely. Když byl Roger už hodně opilý, tak dívky začal trochu osahávat, Ashley měla co dělat, aby mu nedala pěstí, ale vydržela to.
Společně ho zatáhly do postranní uličky, kde se Roger začal líbat s Tryal, Ashley si připravila dýku, a zabodla ji do něj.
Když si to Roger uvědomil, tak na dívky vrhl zlostný pohled.
„Vy mrchy..." složil se k zemi, Tryal k němu přistoupila
„Schoř si v pekle...tvojí vraždu si objednala dívka, kterou jsi zneužil, zasloužil by jsi si bolestivější smrt."
Když Roger vykrvácel, tak se připravily k odchodu, ale najednou je někdo obklíčil.

VražedkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat