Tryal byla v horečkách. Cítila se velice bídně. Snažila se spát, ale ocitla se ve snu.
Viděla ženu s nádhernými černými vlasy, obličej měla tak líbezný. Na hlavě měla korunu z trnů. „Tryal, vítej.”
„Kdo jste?” zeptala se opatrně. Nedala na sobě znát, že má trochu strach.
„Jsem nejvyšší bohyně Fridel, ta, která ti požehnala.” pomalu k ní přistoupila, vlídně se na ni usmála, a pohladila ji po tváři. Tryal si nemohla pomoct, ale ten dotyk jí byl tak příjemný, jako kdyby jí zbavoval veškeré bolesti. Cítila se, jako když byla v tom jezírku. „Tryal, cítím, že nastávají težké časy a že nás bude potřeba. Jedině ty nás dokážeš přivolat na zem, aby jsme vám pomohli.”
„Já? Ale proč já?” zeptala se Tryal zmateně. „Proč jsi nepožehnala Ashley? Je silnejší a statečnější.”
„Ashley bude mít úkol.”
„A co se stane?” Zeptala se Tryal.
„Temnota získává zpátky na síle. Byla jsem hloupá, že jsem ho nezbavila života. Nyní chci svojí chybu napravit.” řekla pevně Fridel.
„Koho chceš zastavit?” Zeptala se zmateně.
„Berose...”
To jméno už někde slyšela. Chvilku přemýšlela. O Berosovi jí říkala Ashley! „Myslíš temného vladce, kterého jsi zavřela do vězení?” ujistila se, že myslí tohodle Berose.
Fridel přikývla. Bylo na ní vidět, že si to vyčítá. „Naivně jsem si myslela, že ho vězení zastaví, ale cítím, že jeho síla roste...”
Tryal přemýšlela. „Jak vás mám přivolat?”
„To se brzy dozvíš.” řekla Fridel a pak se jí dlouze zadívala fo očí. „Věřím ti, Tryal, ty to zvládneš.” usmála se a pak se začala vytrácet.
„Počkej!” Tryal měla ještě spoustu otázek, ale Fridel už zmizela. Pak vnímala jen tmu.
ČTEŠ
Vražedkyně
FantasyAshley a její kamarádka Tryal jsou nájemné vraždedkyně. Žijí v zemi, kde vládnou dva krutí sourozenci. Ti je za trest poslali do magické země, kde na ně čeká jistá smrt. Před několika lety ale zachránily jednu z nejdůležitějších osob této země. Někd...