Rum a víno, které Ashley pila zapříčinilo, že necítila žádnou bolest, jediná bolest, kterou cítila, byla jen bolest od toho, jak moc se smála.
Donna do sebe nalila další skleničku vína a začala se smát tomu, co zrovna říkal Galbor. Ashley překvapilo, že toho Donna tolik vypila. No jo...vlkodlaci, ti toho vydrží. Pomyslela si.
Ashley byla už celkem unavená. Alkohol ji velmi zmohl. Bylo to asi tím, že alkohol v magické říši je prostě silnější. „Už půjdu spát.” řekla a pomalu se zvedala.
Galbor nesouhlasně zamručel. „Ale notak, sám to tady s nima nezvládnu.”
Ashley se zasmála. „Jsi přeci bojovník.”
Nirra se zvedla a podívala se na Ashley. „Já tě doprovodím. Už jsem taky unavená.” Ashley přikývla a šli.
Na chodbě byla tma, jediné světlo zajišťovaly pochodně.
Nitra si odkašlala. „Takže...co ty a Bryn?”
Ashley se na ni zmateně podívala. „Co by bylo? Usmířili jsme se a jsme kamarádi.”
Nirra si odfrkla. „Kamarádi...vy dva by jste se k sobě hodili.”
Ashley cítila, jak se začervenala. „Mluví z tebe alkohol.”
Nirra nesouhlasně zamručela. „Bejt tebou, tak mě moc neštvu, nebo ti vysaju všechnu krev z těla.” řekla a lehce do ní šťouchla.
Už byli u Ashleyného pokoje. Ashley do něj vešla a s námohou si sedla na postel.
„Máš můj obdiv za to, že jsi s takovým zraněním ochotna chodit. Já být na tvém místě, tak se ani nehnu a budu ze sebe dělat chudinku.”
Ashley si odvazovala boty. „Já prostě nikdy nedokážu jen tak nečinně ležet a čekat, co se mnou bude. Celý život jsem musela něco dělat, a už mi to zůstalo.”
Nirra obdivně pískla. „No...měla bych už jít. Dobrou noc, zlato.”
„Dobrou.”
Nirra chtěla odejít, ale u dveří se jí lehce zamotaly nohy a málem spadla. Usmála se na Ashley. „Abych nezapomněla, pamatuj si, co jsem ti říkala.” s těmito slovy odešla.
Hodili by jste se k sobě. Ashley si odfrkla. To určitě. Lehla si do postele a usnula.
ČTEŠ
Vražedkyně
FantasyAshley a její kamarádka Tryal jsou nájemné vraždedkyně. Žijí v zemi, kde vládnou dva krutí sourozenci. Ti je za trest poslali do magické země, kde na ně čeká jistá smrt. Před několika lety ale zachránily jednu z nejdůležitějších osob této země. Někd...