2.- Ashley

47 10 1
                                    

Lidé, co je obklopili byli vojáci. „Tohle asi nezvládneme" pošeptala Ashley Tryal „Musíme to zkusit." podívaly se na sebe a žačaly bojovat.
Podařilo se jim pár vojáků zneškodnit, ale ostatní je zadrželi.
Zavázali jim ruce „Až vás dovedeme na hrad, tak vás král a královna nechají zabít a my dostaneme velkou odměnu." řekl jeden voják.
Král Gannar a jeho sestra královna Areda vládnou velmi krutě. Před třemi lety, když umřel král Peter 3. se vlády ujal jeho syn Gannar, který si měl vzít princeznu Susan z vedlejšího království. Den před svatbou ale princezna zemřela, Gannar pak po její smrti prohlásil, že nevěří nikomu jinému, než své sestře Aredě.
Když vstoupili do hradu, tak je vojáci vedli skrz chodbu do trůního sálu a cestou míjeli sluhy, kteří měli ve tvářích smutek a bolest. Ashley jí jich bylo líto.
Trůní sál byl velice tmavý, v jeho čele byly dva trůny, na kterých seděli Gannar a Areda.
Areda měla krátké černé vlasy, stejná barva vlasů, jako měla Ashley, její oči byly hnědé. Na sobě měla tmavě modré šaty. Gannar měl středně dlouhé hnědé vlasy a měl úplně stejné oči, jako jeho sestra. Na sobě měl černý plášť a korunu.
„Tak tohle jsou ty obávané vražedkyně, kterých se všichni bojí? Čekala bych někoho staršího." řekla Areda.
Ashley byla plná znechucení toužila těm dvěma podříznout hrdlo.
„Jak se jmenujete?" zeptala se jich Areda. Tryal a Ashley mlčely, odmítali jí prozdradit, jak se jmenují. „Vy mi to neřeknete?" zakroutily hlavou, jako že ne.
Areda se zasmála „Mlčením si nepomůžete, přijdete o život stejně, možná, že když budete hodné, tak vám dobřejeme rychlou smrt, že, bratře?" Gannar přikývl.
„Lžete! Tohle jste slibovali každému! Stejně jste ho pak umučili!" řekla zlostně Ashley a Areda na ní vrhla pohled plný hněvu. „Jak se opovažuješ se mnou takhle mluvit, nevíš snad, kdo jsem?!" Gannar jí uklidnil
„Uklidni se sestři, nech mě, ať jim já sám vyberu trest." Areda přikývla „Dobře, ale doufám, že budou litovat." Gannar se usmál „Neboj se sestřičko"
Podíval se na dívky a pak na stráže „Zavřete je zatím do vězení."
Stráže se lehce poklonili a udělali, co jim Gannar řekl.

Vězení bylo temné, smrdělo to tam a bylo tam spoustu pavouků. „Takže je to jasný, umřeme..." Tryal si povzdechla „Ano, ale umřeme spolu, takhle jsme si to přály." Tryal se na Ashley lehce usmála. „Společně to zvládnem."

Uběhly tak dvě hodiny a straže přišly k vězení. „Král se už rozhodl." otevřeli dveře a vyvedli je ven.
Když byli v trůním sálu, tak se stráže odhodili na zem a Ashley je toužila zabít.
Gannar se na ně krvelačně usmál „Už jsem se rozhodl, jak s váma naložím...budete dopraveny do říše magického lidu a tam budete ponechány svému osudu" když to dořekl, tak Ashley ve svém těle pocítila hrůzu, říkalo se, že magický lid je velmi krutý.
Gannar se otočil a zavolal svého generála „Generále Brane" do místnosti ihned vběhl holohlavý muž s jizvou která se mu táhla přez levé oko. „Ano, můj králi?" „Víš, co máš dělat." generál přikývl a poručil strážím, aby je vyvedli ven.
Venku stál vůz, který tahali dva bílí koně. Stráže se hrubě strčili do vozu a zavřeli za nima dveře.
Ve voze byla tma, ale Ashley cítila, že se Tryal třese.
Když se vůz rozjel, tak Tryal začala brečet a Ashley ji objala.
„Já...já...byla jsem připravená na to, že umřem, ale na tuhle smrt jsem nebyla připravená..."
„Neboj se Tryal, budu tě chránit."
„Proč nikdo nevidí, to že jsme zabíjeli jen ty, co si to zasloužili?"
Ashley si pozvdechla „Život je velmi nespravedlivý..."

VražedkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat