44. Ashley

10 1 0
                                    

Bylo ráno a Ashley si vychutnávala pohodlí své postele. Najednou se ozvalo zaklepání a do pokoje vstoupila Gilve.
   „Dobré ráno, jak se cítíte?” zeptala sr s úsměvem.
   „Ale jo...už jsem si trochu zvykla.” odpověděla Ashley a při tom se protáhla.
   Gilve se jen usmála a položila na noční stolek tác se snídaní, pak se uklonila a odešla.
   Ashley se s radostí pustila do jídla.

Odpoledne se Ashley s Tryal dohodly, že půjdou do města.
   „Taky se cítíš tak zvláštně?” zeptala se Ashley.
   „Jo...nejvíc cítím asi ty křídla.” zasmála se Tryal a trošku je roztáhla.
   „To věřím.”
   „...furt ale nechápu, proč zrovna já jsem se stala andělem, přece jenom...ty by jsi se na to hodila víc.”
   „Co to meleš? Přece víš, že jsem radši schovaná ve stínech...a tohle by pro mně fakt nebylo.” řekla Ashley rázně. „Svatá Fridel to tak chce.” dodala.
   Na chvilku mlčely.
   „Ale tohle už neřešme. Jsme tu, aby jsme si odpočinuly před další poradou.” řekla Ashley.
   „Jo, máš pravdu.” přikývla Tryal.
   „Co vůbec ty a Mirralis?” zeptala se Ashley.
   „Co?” řekla nechápavě Tryal.
   „Nejde si nevšimnout toho, jak se o tebe zajímá.” řekla s úsměvem.
   „Ale prosimtě. Jsme jen kamarádi.”
   Ashley se lišácky usmála. „Kamarád taky rád.” řekla zákeřně a pak cítila, jak ji Tryal kamarádsky prašila přes ruku.

Na poradě všichni mlčeli. Ticho přerušil král.
   „Musíme vyřešit ještě jednu věc...zrodil se nový anděl a to znamená, že se bude dít něco važného.” podíval se na Tryal. „Vzkázala ti něco Fridel?” zeptal se.
   Tryal přikývla. „Říkala, že temnota získává zpátky na síle...říkala taky něco o...Berosovi.” když řekla jméno Beros, tak se všichni zděsili.
   „Beros říkáš?” zeptal se král.
   „Ale Beros už musí být dávno mrtev.” řekl zmateně Elvnis.
   „Beros je bůh...jediné, co ho dokáže zabít je čepel boží krve, nebo jiný bůh.” poučila ho Anne.
   „...dávalo by smysl, že by se mohl probouzet k životu...na mém území se začalo objevovat více a více temných tvorů.” řekl Kellis.
   „Co s tím uděláme?” zeptalasr Reina.
   „My s tím nic udělat nemůžeme, jediný, kdo s tím může něco udělat jsou bohové...a anděl.” řekl potichu král.
   „Chtěla bych podstoupit učení v klášteře svaté Fridel.” řekla Tryal. „Myslím, že bych se měla naučit ovládat svoji magii.” dodala.
   „To je moudré rozhodnutí.” přikývl král.
   „...měli by jsme vyřešit další věc, a to aby jsme poslali špehy do těch království.” řekla po chvilce Reina.
   „Ano, to by jsme měli...kdo se toho chce ujmout?” zeptal se král.
   „Já mohu vyslat pár špehů do Rolisteru.” nabídl Kellis.
   „Dobře...a co Sellera?”
   „Já půjdu do Sellery.” řekla Ashley. „Znám to tam...navíc mám nějaké známosti, které by mi mohly pomoct.”
   „Může se jim ale věřit?” zeptal se pochybovačně král.
   „Ano, mohly nás s Tryal milionkrát zradit a neudělali to. Navíc je tu spoustu lidí, kteří u nás mají nějaký dluhy.” odpověděla.
   „Dobře tedy. Selleru si na statost vezme Gliffaudan.” řekl král. „Ale neměla by jsi tu chvíli zůstat aby jsi se naučila jak používat svoji magii?” zeptal se.
   „Nebojte, už jí trochu ovládám.” uklidnila ho.
   „Ale i tak, na pár dní se tu zdržíš a naučíš se aspoň základy.” podíval se na Reinu. „Ty s ostatníma můžeš samozřejmě odjet.”
   „Radši tu ještě zůstaneme.” řekla.
  
 

  
  
  

  

  
 

VražedkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat