5-Ashley

33 6 4
                                    

Z keřů se vynořil muž s křídly, měl hnědé vlasy, které mu sahaly až k ramenům. Ashley by řekla, že je hezký, jen kdyby je nechtěl zabít.
Tryal byla velmi vyděšená, ale Ashley se nehodlala vzdát. Pevně uchopila ostrý kámen a připravila se na útok.
Muž zavrčel a rozeběhl se k nim. Ashley znejistila. Bylo jí jasné, že dnes umře.
Když byl jenom kousek od Ashley, tak najednou někdo zakřičel.
„ZASTAV!"
Muž se zastavil a prudce se otočil. Stála tam dívka, která měla křídla a dlouhé vlasy stejné barvy, jako měl muž. Byli si velmi podobní.
„Proč?! Jsou to lidé a ti tady nemají, co dělat!"
Dívka se k nim přiblížila a soustředěně se na ně podívala. „Tyhle dívky znám..."
Muž vypadal zmateně. „Jsi si jistá?"
„Ano! Jednou jsem se chtěla podívat do lidského světa. Byla jsem v jednom městě a tam mě napadli nějací muži, kteří mě chtěli zabít, ale tyhle dvě mě zachránily."
Ashley byla zmatená, ale pak si vzpoměla

Byla noc a Ashley a Tryal šly do hostince, aby se porozhlédly po nějaké práci
Najednou zaslechly nějaké hlasy
„Prosím, nechte mě jít."
Ahley a Tryal se na sebe podívaly a vydaly se za hlasem
Hlas je zavedl po postranní uličky, kde byla dívka a pět mužů, Ashley okamžitě poznala, že se jedná o vrahy, kteří zabíjí nevinné občany a pak je okradou.
„Hej! Nechte ji být!" zakřičela Tryal.
Muži se na ně ohlédli. „A co by nám tyhle malý holčičky, jako vy asi udělaly?"
„Tyhlety malý holčičky by ti byly schopný podříznout hrdlo." zavrčela Ashley.
Muži se zasmáli a obklíčili i je.
Ashley se pomalu přiblížila k dívce a zašeptala „Až zakřičím "Teď" tak poběžíš dopředu, jako by jsi měla v patách samotný peklo."
Dívka přikývla a Ashley se podívala na Tryal a přikývla
„TEĎ!" vykřikla Ashley a společně s Tryal vypálili vpřed a zneškodnily muže před nima a tak vytvořily místo pro to, aby dívka mohla utéct.
Dívka vyběhla a Ashley si všimla, že se za nima ohlédla s pohledem plným vděčnosti.

„T-to jsi byla ty?" vykoktala Ashley.
Dívka přikývla „Nebýt vás, tak jsem mrtvá..."
   Uklonila se jim „Budu vám nadosmrti vděčná."
   Její bratr se na ní podíval „Co s nima chceš dělat?"
   „Dle prastarého zákona mám udělat vše pro to, aby mí zachránci byli v bezpečí...vezmu je domů...když to budou chtít."
   „Zbláznila jsi se?! Jsou to lidé! A asi to nebudou úplní dobráci, když je sem ostatní lidé připoutali!"
   „Zachránily mi řivot, Bryne! Kdyby byly zlé, tak by to neudělaly!"
   Chvíli se dívali jeden na druhého a Ashley si začala myslet, že se začnou prát.
   „Až se tě pokusí zabít, tak se budeš divit, Reino..."
   „Musím dodržet zákon, bratře. Říkej si co chceš, ale já je tady nenechám..."
   Reina k nim přistoupila a zbavila je řetězů.
   „Odvezu domů naše úlovky..." řekl Bryn a odešel.
  „Ehm...asi bych se měla představit, jmenuju se Reina a tohle je můj bratr Bryn. Bryn je...nedůvěřivý...neměl to v životě lehké, ale věřím, že si jeho důvěru získáte a pak poznáte, že je hodnej."
   Tryal se nejistě zasmála „Já jsem Tryal a tohle je Ashley...jsme taky něco jako sestry, vyrůstaly jsme spolu."
   „Tvůj bratr je opravdu sympaťák, jen kdyby nám nechtěl rozpárat břicho..." podotkla Ashley.
   Reina se zasmála „Věř mi, že to samé by chtěl někdy udělat i mě."
   Najednou trochu zvážněla „Chcete jít ke mně domů, nebo se vrátíte zpět?"
   Ashley se podívala na Tryal a z jejího výrazu vyčetla, že se zpátky vrátit nechce. „Kdyby jsme se vrátily zpátky, tak by nás asi popravili...přijímáme tvoji nabídku."
   Reina se usmála „Následujte mě."

Po pár minutách cesty zahlédla Ashley velký zámek
   „Ty jo...to je nádherný zámek, tam musí bydlet váš král, že?"
   Reina se začala smát „Proč se směješ?"
   „Tam v tom zámku bydlím já."
   Ashley a Tryal se začaly divit „Ty jsi královna?" zeptala se Tryal.
   „No...něco takového...jsem vladařka Gliffaudanské oblasti."
   „Vladařka?" zeptala se Ashley.
   „No...magická říše je velmi velká a král by jí sám nezvládal vládnout, a tak je říše rozdělena na oblasti, kterým vládnou vladaři, kteří královi minimálně jednou musí poslat zprávu, jak se jim zde daří."
   „Ty jo..." udivila se Ashley.
   Po chvilce došli až k zámku a když do něj vstoupili, tak byla Ashley plná údivu.
  

VražedkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat