40. Bryn

11 1 0
                                    

Seděl u postele, kde právě ležela Ashley, která byla v horečkách. Položil jí na hlavu mokrý hadr. A hlídal jí, aby se jí nic nestalo.
   Na konečcích prstů jí tancovaly malé stíny. Její výraz napovídal, že se jí zdá něco zlého.
   „Ne! Nedělejte to!” vykřikla najednou, až se Bryn lekl. V její tváři byla taková bolest. O chvilku později jí začaly téct slzy.
   „Ashley, notak, všechno je v pořádku, nic se neděje.” snažil se jí uklidnit. To ovšem nepomohlo. Ashley stále brečela.
   Bryn se zhluboka nadechl a sevřel její ruku a opatrně jí pohladil po hlavě. Dýchal trochu roztřeseně, protože si uvědomil, že by jí nejradši políbil.
   City k dívkám si zapíral od té doby co ho Xiana zradila. Nikdy nechtěl tenhle pocit zažít.
   Když viděl Ashley poprvé, tak jí vnímal, jako zrádkyni, která jenom čeká na první příležitost, aby společně s Tryal zabili jeho a Reinu. Pak ale viděl, jak byla Ashley ochotná obětovat svůj život, za to, aby zachránila Sanuris. Byla ochotná bojovat s někým, komu se nemohla rovnat, jen aby mu zabránila v tom, aby někomu ublížil. V tu chvíli si uvědomil, že se šeredně spletl.
   Po té osudné noci, kdy málem zemřela se jí chtěl tolikrát omluvit, proklínal se za to, že byl tak naivní.
   Povzdechl si. Věděl, že Ashley by jeho city neopětovala. Proč by to taky dělala? On jí přece nevěřil. Odsuzoval ji, za to, že byla vrah, aniž by si poslech její důvod.
   Sevřel její ruku ještě pevněji a druhou rukou jí stále hladil.

  

VražedkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat